
Jeszcze więcej mistrzowskiej wody od Nvidii! [WIDEO]
![Jeszcze więcej mistrzowskiej wody od Nvidii! [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/d4bef0a7-c7a1-47e1-bb39-7dc37633361e.jpeg)
Opublikowane wczoraj "wodne" demo technologiczne Nvidii wzbudziło wasze wielkie zainteresowanie, zapewne więc zainteresują was też dwa kolejne filmiki, pokazujące tę technologię w jeszcze bardziej efektowny sposób.
Woda z pakietem PhysX po raz drugi i trzeci:

Czytaj dalej
25 odpowiedzi do “Jeszcze więcej mistrzowskiej wody od Nvidii! [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Opublikowane wczoraj „wodne” demo technologiczne Nvidii wzbudziło wasze wielkie zainteresowanie, zapewne więc zainteresują was też dwa kolejne filmiki, pokazujące tę technologię w jeszcze bardziej efektowny sposób.
Wygląda to po prostu pięknie.
bo to po prostu Nvidia. AMD zawsze będzie o krok z tyłu.
Dla takich efektów opłata się wymienić kartę… przecież to już real-life view :O No ale zanim będzie można zobaczyć to w grach trochę potrwa.. bo to nie jest nawet high-end , tylko ultra-high end dla ludzi którzy mają SPORO kasy ;p
Szkoda tylko że to rendery a nie real time.
@Wuwu1978|Akurat woda już od jakiegoś czasu wygląda dosyć realistycznie, a w tych filmikach chodzi głównie o jej naturalne zachowanie.
Ładne. Realistyczne.
@Zdzisiu – Przecież to jest symulacja w czasie rzeczywistym za pomocą karty graficznej. Czytaj, później, pisz.
Bardzo ładne ! ale chciałbym to widzieć nie jako zamkniętą technologię (jak AGEIA by chciała) ale tzw. OpenPhysiX to było by coś (w OpenCL na kazdym sprzecie) a dopuki jest to Close Tech nie ma szans na duże przebicie i tylko 5-7% gier to zutylizuje a szkoda 🙁 poczekajmy na Havoc NextGen to jest Open Standard w OpenCL liczony na każdym sprzęcie i ATI i nV ! > http:www.youtube.com/watch?v=5SXJBMjWtaw i to > http:www.youtube.com/watch?v=cQnrll8H-z4
Zagrajcie sobie w Just Cause 2. Tam woda wygląda rewelacyjnie jak na 2010 rok
Wygląda bardzo ładnie ale samo zachowanie wody jest tragiczne. Z małej fali przy zwykłej przeszkodzie zamienia się w prawdziwy sztorm i wygląda jakby wcale nic nie ważyła. Wypada to bardzo nienaturalnie. Ale ja i tak bym wolał by zajęto się bardziej mimiką twarzy czy włosami czyli tym na co patrzy się przez większość gry. Taka woda to ładny widoczek ale o ile gra nie dzieje się na morzu bo nocieszeniu się nią ze 3 razy potem nie będzie się przykładać wagi do tego.
@DeeJay85|Przypatrz się niewidzialnym ściankom jakimi woda jest ogradzana.
Wygląda Jedwabiscie.
A na temat symulacji wody- nigdy nie widziałem lepszej symulacji wody niż w grze Hydrohobia Prophercy (czy jakoś tak) gra to crapidło pod względem rozgrywki a reszta grafiki jest szpetna ale woda to geniusz xDDD.
@Jakobeks przyjrzałem się dokładnie tym filmom kilka razy. I to nie jest to co możemy zobaczyć w prawdziwym życiu lub w TV oglądając wodę nagraną kamerami do szybkich ujęć. Woda tutaj jest jakaś gumowa i przesadnie się burzy, skacze i pieni w stosunku do tego co ma być ukazane. Podejrzewam że jest to celowe by było jak najbardziej efektownie i widowiskowe. Jeśli da się wpływać na jej fizykę to nie mam nic do tej technologii.
Mam Radeona 🙁 .
Zanim to wejdzie to przeminą jeszcze 4 generacje sh1tbox’ów xD Przecież tam są tysiące cząsteczek w malutkim zaledwie pseudo akwarium, boję się pomyśleć ile mocy potrzeba by na ot chociażby małe jeziorko. No chyba, że się myle co do tej mocy…
To jest klasyczny chwyt marketingowy. Przy pierwszej prezentacji widać, że jest to odtwarzane w 15 FPS przy użyciu GTX 680! Czyli zanim to będzie standard minie co najmniej 5-6 lat. A poza tym ani to nie jest rewolucja, ani rewelacja, bo może wygląda to dobrze, ale po co skoro nikt tego nie zobaczy w żadnej grze.
No ni powiem wygląda świetnie, lecz przyjdzie nam pewnie jeszcze trochę poczekać nim zaimplementują to do gier itp.
No i pięknie, a ATI ze swoimi włosami niech sie uczy
dobrze ze wiesiek bedzie pod nvidie i physxa, bo chce zobaczyc te efekty tam na morzu ;]]]
@ Likki weź mnie nie rozśmieszaj. To że pisze, znaczy tyle co nic. Silnik graficzny który to obsługuje nie istnieje. Ten cały pokaz to syntetyk, wart tyle co render.
Taa iekawe jaki sprzęt będzie miał tyle mocy obliczeniowej żeby ogarnąć wszystkie te „krople” przy np. morzu albo większym jeziorku…. pozdro, może za 2-3 lata.
Nvidia z roku na rok zachwyca coraz to lepszymi technologiami zdmuchując konkurencję – chyba pora wrócić na zielone łono natury bo ta moja HD5780 już mnie wnerwia sterownikami, które z miesiąca na miesiąc przynoszą nowe problemy.
@ Gwynbleidd11jeżeli to nawet tam zobaczysz to w 1 fps w najniższych detalach… (tutaj bardzo mała ilość wody męczyła 680 a jeżeli dodać jej więcej a do tego modele, tekstury itp. to masz jak zagrać, może kiedy przyjdą następcy ps4 i xboxa 720 to jakoś będzie sie z tym dało grać)