
Jak wyglądałby Donkey Kong Country 2 na Unreal Enginie 4? [WIDEO]
![Jak wyglądałby Donkey Kong Country 2 na Unreal Enginie 4? [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/f57ba260-922f-480b-98f2-90d81a4fd023.jpeg)
Projektem zajmuje się jedna osoba, ale rezultaty są co najmniej zadowalające.
Póki co lifting przeszedł tylko jeden poziom – Lockjaw’s Locker. Projekt Samuela Cazetty z uwagi na brak licencji najprawdopodobniej i tak nigdy nie doczeka się premiery, ale dotychczasowe efekty jego pracy możecie podziwiać poniżej:

Czytaj dalej
7 odpowiedzi do “Jak wyglądałby Donkey Kong Country 2 na Unreal Enginie 4? [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Zastanawia mnie czemu wydaje mi się, że to na UE4 wygląda gorzej… cóż, chyba sentyment do oryginału pozostaje…|PS.|Co wcale nie oznacza, że to na UE4 dobrze nie wygląda – po prostu nie powinno się tykać klasyków 😉
Po cholere tyle rozmycia i bloomu?
Nie chcę marudzić, ale tak naprawdę to to jakoś nie rzuca na kolana. Graficznie prezentuje się dość średnio, w życiu bym nie powiedział że to UE4. Szacun dla kolesia za poświęcony czas, że mu się chciało i że wyszła dość wierna kopia levelu, ale jeśli chodzi o stronę wizualną, to chociażby taki Trine wygląda lepiej.
Dlaczego wersja która ma x-dziesiąt lat wygląda lepiej?
+MAREK276 SNES potrafił wygenerować naprawdę dobrą grafikę na swój czas (16 bitowa paleta kolorów) a Donkey Kong Country podobnie zresztą jak Castlevania nie potrzebują reedycji na nowych silnikach ponieważ grafika 2d nie starzeje się ta jak grafika 3d, co dawniej było piksel prefekt to i obecnie prezentuje się dobrze :]
Nintendo cię pozwieeeeee nngghaaa!!!!!
@MAREK276|Na odbiór wpływa kilka rzeczy, m.in łzawo-sentymentalne niczym z brazylijskiego tasiemca ruchy kamery, paskudne hiperrealistyczne światło. Małą żywość obrazu i animacji (standardowy błąd podczas robienia remake-ów) dobija po całości film w 30fps. Castlevania wygląda jednak znacznie lepiej.