
Inner Chains: Pierwsze minuty rozgrywki [WIDEO]
![Inner Chains: Pierwsze minuty rozgrywki [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/fec770f8-a8b0-407e-9fe8-c1bc10bdf67c.jpeg)
Założone przez weteranów (m.in. z CDP Red i People Can Fly) warszawskie studio Telepath's Tree udostępniło obiecujący gameplay z pierwszych ośmiu minut swojego debiutanckiego FPS-a doprawionego horrorem.
Na wycieczkę do intrygującego biomechanizcznego świata Inner Chains wybiorą się w I kwartale 2017 roku posiadacze pecetów, PS4 i Xboksów One.

Czytaj dalej
22 odpowiedzi do “Inner Chains: Pierwsze minuty rozgrywki [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
To się nazywa promocyjna reklama FPS-a. Brawo!!! Na 8:36 min pokazane jest 8 min łażenia oraz 30 sek. strzelania. Komuś RPG pomylił się z FPS-em? w dodatku te 30 sek. walki to najsłabszy fragment całego filmiku. Panowie z Telepath’s Tree – quo vadis?
Ziew… kompletnie mi to nie podeszło. Klimat słaby, koncept graficzny i sama jakość grafiki meeeh. Czy dobra rozgrywka będzie to nie wiem bo nie grałem, ale to co na samym końcu pokazali jest zwyczajnie przeciętne. To będzie chyba taki Hard Reset tylko, że w innym świecie. Z tym, że Hard Reset był całkiem przyjemny wizualnie.
Wohooo….. to nie wygląda dobrze…
No klimat jest. Zobaczymy w przyszłości jak reszta.
Słabą grafikę da się usprawiedliwić bardzo wczesną wersją, ale już na pierwszy rzut oka widać, że gra „leży” koncepcyjnie i to będzie jej największym problemem.
Bez przesady, grafika wygląda całkiem dobrze, no i ta genialna, mroczna atmosfera. Czuję, że może wyjść z tego coś pysznego.
Po obejrzeniu pierwszych minut rozrywki przyznam ze chodzenie i pokazywanie przez tworcow pierwszych minut gry jest dosc nudne. Co do samej grafiki przyznam ze jest ladna jak na wersje alpha. Klimatu prezentuje sie swietnie. Krótka koncowka natomiast prezentuje jedynie styl gry jako shooter, ale uwazam ze troche za krotki. Gra zapowiada sie dosc ciekawie ale czy napewno powali na kolana. Zobaczymy !
Nawet to to wygląda (choć Beksińskiego dalej w tym nie widzę), pomijając modele postaci na poziomie pierwszego Wiedźmina. Nawalą postprocesów, blurów, HDRów i innych takich, to gimbaza będzie się moczyć z podniecenia nad grafiką. O samej grze w sumie niczego się nie dowiedzieliśmy, poza tym, że będę miał ochotę odrąbać bohaterowi rękę, jeśli dalej będzie zasłaniał oczy przed każdym możliwym źródłem światła.
Tak do 3 minuty gra robiła na mnie jako takie wrażenie. Jednak od głupiej śmierci jakieś istoty atmosfera zaczęła obierać kierunek spadkowy i było tylko gorzej z każdą chwilą (szczególnie, że jeszcze pokazali kilka idiotycznych śmierci, które nawet nie wygląły jakoś ciekawie).
Narzekacie jak stare babcie, wygląda całkiem nieźle, jedyny problem to jest to że gra jest za ciemna. Trochę podszlifują i może będzie godny konkurent dla Agony i Scorn
Animacje oraz postacie mogłyby być różnorodne. Dziwnie się to ogląda jak jeden za drugim skacze w ten sam sposób. Otoczenie jest w sam raz do klimatu gry, lokacja i ta atmosfera, tu nie mogę się przyczepić. Mam nadzieję, że twórcy czytają komentarze, sporo można z nich wnieść 🙂
Dla mnie zapowiada się fajnie 🙂
Jak na pre-alphe to wygląda rewelacyjnie! Pierdzielenie o złych animacjach jest zjebane z miejsca. Gadanie, że gra nudna sprawia, że mam ochotę zwymiotować na autora. Ludzie do gromkiego walca – we łbach się powaliło? To jest PRE-ALPHA! |Dla mnie rewelacja. Klimat jak z obrazów Beksińskiego powala. Każdy kadr mógłby być obrazem. Fabuła – nie powiedziana, ale sam fakt scenerii może prowadzić do naprawdę dobrego wątku i to jest jedyna rzecz o którą się niepokoję – żeby twórcy udźwignęli to wszystko na takim..
… poziomie jaki zaprezentowali na tym gameplayu bo przy obecnych grach, ta prezentuje się oryginalnie i ciekawie.
Ja tu widzę więcej z „Katedry” Bagińskiego, niż Beksińskiego. Może być całkiem, całkiem…ale mam małe obawy, czy po kilku/kilkunastu godzinach tego klimatu nie dopadnie mnie jakaś depresja.
@FryingPan O kurde. Naprawdę? Nie wierzę, że muszę się powtarzać: to jest PRE-ALPHA!!! Obrażanie? W jaki sposób kogoś obraziłem? Przedstawiłem swoją opinię w stosunku do innych opinii. Gdybym nazwał kogoś debilem – ok, ale zwykłym stwierdzeniem o wymiotach się brzydzisz? Druga sprawa jak można określić człowieka który po 8-śmiu minutach PRE-ALPHY (!!!) gada o kiepskich animacjach i nudzie? Jesteś jednym z tych ludzi?
** jak można określić **grę** po 8-śmiu…***
@FryingPan to jest jeszcze pre-alpha, więc trzeba wyjść założenia, że nie zaimplementowano wszystkich animacji, skryptów i tym podobnych. Po prostu w/g mnie w tym filmiku chcieli po prostu zaprezentować oprawę graficzną jaką prezentuje obecnie właśnie pre-alpha.
Nieźle. Mega klimat! To będzie największy atut tej gry, jeszcze żeby ta niedopowiedziana atmosfera tajemniczości utrzymała się w pełnej wersji!
@konjoo Beksiński? Serio? To nawet nie stało koło Beksińskiego. Jak twórcy chcą robić turpistyczną grę, to spoko, ale pitolenie o inspiracji Beksińskim jest tu wyjątkowo pretensjonalne. Jak już wcześniej pisałem, otoczenie wygląda ok, brakuje tylko tych wszystkich współczesnych fajerwerków, które z pewnością zostaną dodane. Postaciom z kolei, nie wróżę wielkiej poprawy. Poza tym, zapowiada się raczej groteskowo, a nie strasznie.
Co do Beksińskiego to też bym bardziej powiedział, że Bagiński niż Beksiński tutaj się prezentuje. Beksińskiego widocznego mamy np. w takim Scorn, który też jest w produkcji.
Ciekawe widoki i to tyle|Co do reszty nic nie wiadomo bo to pre-alpha więc się ludzie opanujcie z bezsensownymi wnioskami na wyrost. Wiele rzeczy ssie – animacje np. śmierć poprzez puknięcie tego kolca, ale to najpewniej dlatego że to pre-alpha. Jak komuś się klimat świata ogólnie nie podoba to niech nie pali głupa i nie udaje, że to coś innego niż najpospolitsza kwestia gustu|Nie musi coś być idealnie jak Beksińskiego żeby zakładać inspirację nim – to oczywiste. Gadanie o grotesce w tej fazie jest śmieszne