
Injustice 2: Joker i Darkseid dołączają do ekipy [WIDEO]
![Injustice 2: Joker i Darkseid dołączają do ekipy [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/2451c0bf-8f38-4d88-b7f8-935bcb123f47.jpeg)
Łącznie obsada Injustice 2 liczy już 29 postaci, a to jeszcze nie koniec.
Na początek rzut oka na arcywroga Batmana:
Teraz kolej na Darkseida, jednego z najpotężniejszych superzłoczyńców uniwersum DC.
TUTAJ możecie natomiast zerknąć na ciosy specjalne sporej części zawodników. Własnoręcznie ogramy Injustice 2 już 19 maja, gdy gra trafi do sprzedaży w Europie.

Czytaj dalej
12 odpowiedzi do “Injustice 2: Joker i Darkseid dołączają do ekipy [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jes
Jared Leto ale dobry. Taki Joker może dla mnie być.
Mi się naprawdę podoba ta wersja Jokera, wygląda dość współcześnie ale bez przesady w stylu tego Jokera, którego grał Jared Leto w Suicide Squadzie 😛
Mi się stylistyka nie podoba, ale niektóre animacje ciosów są genialne i mocno w stylu komiksowych wygłupów Pana J.
Jak dla mnie fajnie, ale mogliby na litość boską zmienić to okropne sterowanie zabijające przyjemność z gry. Jestem miłośnikiem bijatyk od czasów połowy lat dziewięćdziesiątych, także mam ogromną liczbę tytułów na liczniku, ale z takim wydziwianiem jak w nowych MK i Injustice jeszcze się nie spotkałem. AM2 potrafiło arcybogaty system walki oprzeć na trzech przyciskach a tutaj potrzeba instrukcji jak do Flight Simulatora, sterowanie jest tragicznie nieintuicyjne. Ludzie to są gry zręcznościowe przecież.
@Keddav Strzelałbym że trzeba pamiętać te wszystkie combo-strings. Faktycznie utrudnia to opanowanie wielu postaci, bo zwykle w innych grach przynajmniej podstawy są te same u wielu a tutaj niekoniecznie.
Przycisków jest 8 a nie 4. Nie dość, że 8 to do tego kilka patentów dodatkowo komplikujących sterowanie i zamulających sytuację na ekranie pokroju clashu, hard attacków czy wykorzystania meter burn podczas interakcji i mimo tego sam rdzeń systemu walki jest wyjątkowo prostacki i ubogi oparty na pre-definiowanych kombinacjach.
Jakoś tak średnio wygląda ten Joker według mnie :\
Z tą połową lat dziewięćdziesiątych to nie trafiłem gram w bijatyki od czasu pierwszego MK i drugiego SF i naprawdę sądzisz, że uprawiam button mashing przez 25 lat? Ta gra właśnie nie premiuje wyobraźni, zręczności i nieszablonowych zachowań tylko automatyczne, maszynowe odpalanie specjali i klepanie kombosów jak w KI. Street Fighter, Virtua Fighter czy Tekken nie posiadają połowy tych patentów a miodnością miażdżą Injustice.
Jeżeli chodzi o całą otoczkę to nie mam absolutnie nic przeciwko. Pomysł ze story mode jest fantastyczny a i setting świata i postaci jest zacny. Tyle że te gry nie dają „feelingu” prawdziwego mordobicia a przypominają bardzo gry rytmiczne, niewiele tam miejsca na improwizację tylko wklepywanie spamiętanych sekwencji w odpowiednim momencie. Tutaj po prostu nie czuć tych ciosów, stare Mortale były o wiele bardziej „mięsiste”. Mam nadzieję, że Netherealm pomyśli o zbudowaniu kolejnych gier całkowicie od podst
@Keddav I to przemawia za tymi stringami… jak? Nie dają nic poza tym że znacznie trudniej jest się cieszyć całym rosterem. Jakoś nie mam problemu jako tako umiejętnie grać większością postaci w innych bijatykach a w Injustice 1 próbowałem wieloma ale więcej niż 3’ech postaci stringów nie spamiętałem więc nie mogę przyjemnie na spokojnie sobie grać ich pełną ilością np ze znajomym. Dla mnie jest to spory minus.
Ja w grach NRS zawsze staram się ograć wszystkie postacie co najmniej w stopniu „mocne ujdzie/10”, jeśli chodzi o mainy to w MKX zakochałem się Ferze/Torze, w Injustice w Jokerze, a w MK9 w Reptile’u. A słyszeliście panowie o Killer Instinct? Mi osobiście tak się spodobał, że aż zrobiłem na jego temat „recenzjoanalizę”, jeżeli macie nieco czasu, to zachęcam do obejrzenia: https:youtu.be/sh6sCGXpV1w