
Infinity Blade: Dungeons – Mobilny hack´n´slash oficjalnie skasowany

Infinity Blade: Dungeons to hack’n’slash tworzony z myślą o iOS osadzony w świecie jednego z najlepszych slasherów na iUrządzenia. Gra powstawała najpierw w studiu Chair Entertainment, a później w studiu Impossible. Po zamknięciu tego ostatniego projekt zawieszon. Okazuje się jednak, że teraz został już całkowicie anulowany.
Tak twierdzi Donald Mustard, dyrektor kreatywny studia Chair Entertainment, które spłodziło serię Infinity Blade. Na antenie podcastu studia Epic Games wyjawił, że wbrew wcześniejszym doniesieniom, Dungeons nie został zawieszony, a całkowicie skasowany po zamknięciu Impossible (choć ekipa rozwiązana została tylko teoretycznie).
Na szczęście fani mobilnego slashera nie powinni się niepokoić. Mustard zdradził, że Chair Entertainment nie porzuciło cyklu i ma co do niego bliżej niesprecyzowane plany. Jakie? Tego dowiemy się pewnie dopiero za jakiś czas.

Czytaj dalej
2 odpowiedzi do “Infinity Blade: Dungeons – Mobilny hack´n´slash oficjalnie skasowany”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Infinity Blade: Dungeons to hack’n’slash tworzony z myślą o iOS osadzony w świecie jednego z najlepszych slasherów na iUrządzenia. Gra powstawała najpierw w studiu Chair Entertainment, a później w studiu Impossible. Po zamknięciu tego ostatniego projekt zawieszono, okazuje się jednak, że teraz został już całkowicie anulowany.
Hmm… w sumie szkoda, ale może dostaniemy coś lepszego?:)