
Indivisible: Dzięki crowdfundingowi zebrano ponad 2 mln dolarów!

Pokrótce: to miks platformowej eksploracji i rolplejowych starć inspirowanych Valkyrie Profile. Za tytuł odpowiada Lab Zero, czyli autorzy Skullgirls, którzy rozwój swojej poprzedniej produkcji oparli na środkach z crowdfundingu. Pomysł chyba przypadł im do gustu, bo również w przypadku nowego tytułu twórcy skorzystali z finansowania społecznościowego. Za pośrednictwem platformy IndieGoGo zebrano 2,217 mln dolarów (kolejne dwa miliony developerzy wyłożą z własnej kieszeni). Dzięki hojności zbiórkowiczów udało się nawet sfinansować cele dodatkowe (więcej utworów muzycznych oraz animowany intro).
#IndivisibleRPG crowdfunding and pre-orders are officially closed, raising a total of $2,216,972! Everyone at Lab Zero is truly humbled by your support.
— Indivisible (@IndivisibleRPG) January 3, 2018
No doubt many of you have questions about your order, so we’ve prepared some answers for you.https://t.co/1bcGRxSwIL pic.twitter.com/AeM7LRlFEt
Wioska głównej bohaterki, niejakiej Ajni, zostaje zaatakowana, a w samej protagonistce budzą się tajemnicze moce. Szturm staje się pretekstem do podróży przez fantastyczny, ręcznie rysowany świat, w którym znajdziemy inspiracje wieloma kulturami i mitologiami (aczkolwiek prym mają wieść historie rodem z Azji Południowo-Wschodniej).
System walki ma się opierać na inkarnacjach – Ajna potrafi wchłaniać co poniektórych gagatków, a następnie przywoływać ich, by wspomogli ją na polu walki. Każdy z towarzyszy ma się legitymować własną historią i osobowością, z każdym wejdziemy też w interakcje. Za ścieżkę dźwiękową tytułu będzie odpowiadać Hiroki Kikuta (Secret of Mana, Seiken Densetsu 3, Soul Calibur V). Poza tym możemy liczyć na angażujące zadania poboczne, systemy ulepszania broni i ekwipunku oraz progresji postaci. Główny wątek powinien się zamknąć w ok. 20-30 godzinach.
Wczesny gameplay możecie obejrzeć poniżej.
Za pośrednictwem tej strony da się pobrać darmowy prototyp (jest to możliwe, bo preprodukcję tytułu rozpoczęto w zamierzchłym 2015 roku). Pełna wersja powinna ukazać się na PC, PS4, XBO i Switchu w bliżej niesprecyzowanym okresie tego roku.

Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “Indivisible: Dzięki crowdfundingowi zebrano ponad 2 mln dolarów!”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
„Co to jest Indivisible?” – może zapytać czytelnik cdaction.pl. Służymy wyjaśnieniem.
Nie spodziewałem się tu newsa o Indivisible. Dorzuciłem cegiełkę pierwszego dnia kampanii bo bardzo cenię twórców. Tak prototyp jak i próbka dla tych co wspomogli były całkiem przyjemne. Czekam na pełną grę niecierpliwie.
Czekam, grałem lata temu w prototyp i był bardzo przyjemny 😛
Będzie z niecałe 3 lata, jak zapowiedzieli tą gierkę, mam nadzieję, że nie zrobią jak Schafer i poproszę o więcej hajsu, niech to poleży jeszcze rok jak będzie trzeba.
Wspominanie Castlevanii w kontekście tej gry to zniewaga dla tej pierwszej.