
IGF 2013: Oto finaliści najważniejszej nagrody dla twórców indyków

Tegoroczna edycja Independent Games Festival (jubileuszowa – piętnasta!) odbędzie się w dniach 25-29 marca w San Francisco.
Oto tytuły nominowane w poszczególnych kategoriach – wart zwrócić uwagę, że część z nich to produkcje już wydane, inne zaś dopiero powstają. Gorąco zachęcamy, żebyście weszli na TĘ STRONĘ i przejrzeli te produkcje, bo warto znać również i takie tytuły.
Seumas McNally Grand Prize? (najważniejsza, główna nagroda IGF)
Tytuły wyróżnione (nie biorą udziału w walce o nagrodę): Gone Home (The Fullbright Company); Thirty Flights of Loving (Blendo Games); The Stanley Parable (Galactic Cafe); Super Hexagon (Terry Cavanagh); Starseed Pilgrim (Droqen & Ryan Roth)
Nuovo Award ?(za niekonwencjonalne pomysły)?
Tytuły wyróżnione: Renga (wallFour); Starseed Pilgrim (Droqen & Ryan Roth); Frog Fractions (Twinbeard); Thirty Flights of Loving (Blendo Games); The Stanley Parable (Galactic Cafe)
Excellence In Visual Art? (nagroda za grafikę)
Tytuły wyróżnione: Fly’n (Ankama Play); Eleven (Christoffer Hedborg, Datahowler); The Bridge (Ty Taylor and Mario Castaneda); Thomas Was Alone (Mike Bithell, David Housden and Danny Wallace); Hundreds (Semi Secret feat. aeiowu)
Excellence In Narrative? (nagroda za fabułę, sposób prowadzenia historii)
Tytuły wyróżnione: Goblet Grotto (thecatamites, j chastain, NEW VADERS); Analogue: A Hate Story (Christine Love); Papo & Yo (Minority Media); The Stanley Parable (Galactic Cafe); 7 Grand Steps (Mousechief)
Technical Excellence (nagroda za osiągnięcie techniczne)?
Tytuły wyróżnione: Mobiloid (Monty Melby); Skulls Of The Shogun (17-BIT); Foldit (University of Washington); 140 (Jeppe Carlsen); Gateways (Smudged Cat Games)
Excellence In Design? (nagroda za projekt/design gry i jej mechanizmów)
Tytuły wyróżnione: Spaceteam (Henry Smith); Helix (Michael Brough); Little Inferno (Tomorrow Corporation); Rymdkapsel (Martin Jonasson, Grapefrukt Games); Hotline Miami (Dennaton Games)
Excellence In Audio? (nagroda za dźwięk)
Tytuły wyróżnione: Thomas Was Alone (Mike Bithell, David Housden and Danny Wallace); Little Inferno (Tomorrow Corporation); Gone Home (The Fullbright Company); Fract OSC (Phosfiend Systems); Dust: An Elysian Tale (Humble Hearts)

Czytaj dalej
14 odpowiedzi do “IGF 2013: Oto finaliści najważniejszej nagrody dla twórców indyków”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Independent Games Festival to najważniejsze każdego roku wydarzenie dla twórców gier niezależnych – okazja do spotkania i wymiany doświadczeń, a także do otrzymania prestiżowej nagrody tu wręczanej. Co roku do udziału w konkursie IGF zgłaszane są setki gier, ale na krótko przed imprezą wybiera tytuły nominowane do nagród w poszczególnych kategoriach. Oto tegoroczni finaliści.
czy tylko ja nie kojarzę większości tych gier ?
Widziałem to Kentucky Route Zero. Przepiękne i klimatyczne. Jak ja lubię takie gry.
Ja też nie kojarzę , ale może dlatego , że mam mało tego typu gier.
Seumas McNally (aprpo głównej nagrody) to był gość, może nawet geniusz. Bo kto inny potrafił w 2000 roku zaprojektować silnik gry z dynamiczną deformacją terenu i nieograniczonym polem walki. No, ale choroba nie wybiera.
FTL i Little Inferno są świetne, szczerze liczę na wygraną tego pierwszego 😀 .
mam do rozdania 6 giftów DOTA 2; dodajcie mnie – D@ddY-TeddY™ jeśli chcecie otrzymać
A co z To The Moon?
@kanaka – bo czasem warto zaglądać na strony takie jak TIGSource.com i wtedy będzie się kojarzyć więcej indykowych:) tytułów.
A widział ktoś z was don’t starve? Fajna gra taki Minecraft, ale nie kwadratowy i tylko survival. Ale ostrzegam!!! Na YT/u kumpla gra wygląda na głupią i nudną(ja tak miałem), ale gdy się zagra…tego już nie opiszę, aby nie psuć zabawy.
A Defender’s Quest, Unity of Command, Orcs Must Die 2 i Torchlight 2? Nie ten rok czy co?
Sry za double post, ale Mark of the Ninja? Dust Force? ocb?
Hotline Miami>all
Czemu Fly’N dostało tylko wyróżnienie w kategorii grafiki to jest dla mnie niepojęte…. a właściwie… Zakładając, że IGF nadal wspiera mniej znane projekty, to miejsce dla gier z mniejszym marketingiem też powinno się znaleźć. Tylko szkoda, bo IMO Fly’N to jedna z najśliczniejszych gier w 2D.