rek
rek

Horizon Zero Dawn: „Najlepiej napisana produkcja 2017” w dużych liczbach [INFOGRAFIKA]

Horizon Zero Dawn: „Najlepiej napisana produkcja 2017” w dużych liczbach [INFOGRAFIKA]
Gracze dużo strzelali, dużo zabijali, dużo żyć oszczędzali, dużo odłamków zbierali, dużo roślin wyrywali.

Guerrilla Games wciąż spija śmietankę po odkryciu, że w grach wideo niekoniecznie muszą dominować kolory szary i beżowy (por. cykl Killzone). Wpierw ich dziełko pokonało w głosowaniu Amerykańskiej Gildii Scenarzystów takich tuzów, jak Dishonored: Death of the Outsider oraz Madden NFL 18, otrzymując statuetkę dla najlepiej napisanej gry. Nieco później zgarnęło nagrody D.I.C.E. za „wybitne osiągnięcie w dziedzinie fabuły” oraz „wybitne osiągnięcie technologiczne”. W parze z uznaniem szacownych kapituł szedł wysoki zbyt – rok po premierze tytuł może się pochwalić sprzedażą 7,6 mln egzemplarzy. Niezły wynik, zwłaszcza że Horizon jest dostępny wyłącznie na PS4.

Developer opublikował garść ciekawych statystyk, dzięki którym dowiecie się, jakie bronie cieszyły się największą popularnością i z którymi przeciwnikami walczono szczególnie zajadle. Po szczegóły odsyłam poniżej.


(Kliknij, aby powiększyć)

rek

9 odpowiedzi do “Horizon Zero Dawn: „Najlepiej napisana produkcja 2017” w dużych liczbach [INFOGRAFIKA]”

  1. Gracze dużo strzelali, dużo zabijali, dużo żyć oszczędzali, dużo odłamków zbierali, dużo roślin wyrywali.

  2. Czy ktoś zauważy że ta grafika pokazuje jak bardzo ta gra szpieguje graczy? I że dożyliśmy czasów gdy producent się tym chwali? 🙁

  3. gamingman21 8 marca 2018 o 12:14

    Tak ale producent nie widzi ile razy dziennie ręce myjesz. Albo co jesz i jak. Zbiera dane na temat jego gry i to jak w nią grasz. Dzięki temu w kolejnej jego grze będzie więcej lepszych rozwiązań z których często korzystałeś w tej grze.

  4. Ach, biedne Czujki… mocno się im dostało 😛

  5. Gwynbleidd000 8 marca 2018 o 13:14

    @gamingman21 Bezpieczne tworzenie gier na podstawie średniej ze statystyk graczy wydaję mi się gorszym pomysłem,niż robienie gier własnych,z użyciem swoich koncepcji(Potem wychodzi takie nie wiadomo co,jak NFS:Payback).

  6. @pc1971 Naliczanie i korzystanie ze statystyk ze swojej gry, tak bardzo szpiegowanie o mój boże o nie powstrzymajcie to. Jak się nie mylę wiele razy coś takiego widziałem i to jest nieinwazyjna i ciekawa opcja, oraz pomocna przy tworzeniu dalszym produkcji. Zapytaj google albo M$ z win 10 o szpiegowanie lepiej 😛

  7. W ogóle ciekawe że proca zajęła 2 miejsce, ja korzystałem z tego tylko i wyłącznie na próbie łowieckiej. Całkowicie niewygodna broń dla mnie. Tylko łuk i pułapki 😛

  8. @pc1971|A jak niby naliczane są achievemnty? Gra zgaduje, czy udało Ci się pokonać bossa czy zebrać 100 jagódek?

  9. @pc1971|xD? Rozumiem, że jak utworzę sobie jakąś zmienną, to odczytywanie jej wartości to szpiegowanie gracza?

Dodaj komentarz