rek
rek

Homeword 3 żyje, ale na szczegóły na temat projektu jeszcze zaczekamy [WIDEO]

Homeword 3 żyje, ale na szczegóły na temat projektu jeszcze zaczekamy [WIDEO]
Przynajmniej możemy zobaczyć, jak mniej więcej prezentuje się oprawa.

Mało która seria gier wideo może się pochwalić tak dobrymi ocenami w CD-Action jak Homeworld. Pierwsza część i dodatek do niej zgarnęły 10/10, a „dwójka” – jeżeli mnie pamięć nie myli – dostałe skromne 9 (być może z plusikiem). Nic więc dziwnego, że na trzecią odsłonę* czekamy z niecierpliwością.

Zapowiedź powrotu serii przyjęliśmy z entuzjazmem, choć fakt, że wydający grę Gearbox zdecydował się na zorganizowanie zbiórki na jej produkcję, nie każdemu się spodobał. Tytuł zebrał jednak przyzwoite 1,5 miliona dolarów, co utwierdziło twórców w przekonaniu o sile marki. Po udanej kampanii developerzy długo nie mieli jednak niczego do pokazania, ale niedawno na stronie projektu na Fig.co pojawiła się drobna aktualizacja. Blackbird Interactive pochwaliło się nową jednostką, Railgun Frigate, przy okazji pozwalając nam zobaczyć silnik graficzny gry w akcji:

Niestety, na więcej szczegółów musimy zaczekać. Prawdziwe gameplaye czy „piękne trailery” zobaczymy dopiero za jakiś czas, gdy premiera nie będzie już tak odległa. Homeword 3 trafić ma zaś na rynek dopiero w czwartym kwartale 2022.

*Spokojnie, nie zapomniałem o Deserts of Kharak, po prostu ponieważ jego akcja nie rozgrywa się w kosmosie, traktuje go bardziej jak spin-off.

rek

8 odpowiedzi do “Homeword 3 żyje, ale na szczegóły na temat projektu jeszcze zaczekamy [WIDEO]”

  1. Homeworld Remastered Collection dobrze wspominam to niepowtarzalny rts w kosmosie, Homeworld Deserts of Kharak całkiem nieźle wyszło jako prolog dawało radę tylko za krótko się grało, Homeworld 3 średnio mnie interesuje prędzej bym wolał grą podobną do Project Eagle kolonizację Marsa.

  2. Głupio to wygląda że działo tej fregaty się tak trzęsie przed oddaniem strzału. Ktoś tu zapomina że te jednostki są olbrzymie i takie wstrząsy rozerwałyby ten okręt na kawałki. Jednym z kluczowych elementów oryginalnego Homeworlda było to jak realistycznie to wszystko wyglądało. To co widzimy na tym filmiku to jakaś żenada.

  3. „L”

  4. Pamiętam jak w 1999 roku zbierałem szczękę z podłogi, gdy otwierająca pierwszą misję cut-scenka przeszła płynnie w grę. Nie mogłem uwierzyć jak to wszystko wygląda. To było ledwie rok po pierwszym Unrealu, gdzie wydawało mi się, żę „lepiej już się nie da”. Kurła, kiedyś to było…

  5. błąd w nagłówku?

  6. Drobne info tutaj. Deserts of Kharak to prequel do Homeworld a nie spin-off.

  7. @paintball_X to jest prezentacja możliwości silnika gry a Ty już oceniasz jakby tak właśnie wyglądała gra 😀

  8. Ehh, co bym dał by kolejna część Freespace też tak wskrzeszono :/

Dodaj komentarz