rek
rek

Hitman: IO Interactive zwalnia pracowników

Hitman: IO Interactive zwalnia pracowników
Źle się dzieje w państwie duńskim.

Już w 2013, czyli przed rozpoczęciem prac nad najnowszym Hitmanem, Square Enix zdecydowało o zmniejszeniu studia w Kopenhadze o połowę – developer miał odtąd zająć się tylko serią o Agencie 47, nie angażując się w eksperymenty pokroju Kane & Lynch: Dead Men. I choć wydany w zeszłym roku symulator płatnego zabójcy został przyjęty przez przeważającą część krytyków bardzo ciepło, wyniki komercyjne przyczyniły się do decyzji o rozstaniu S-E i IO. Dziś nastąpiły pierwsze poważne konsekwencje tego wydarzenia:

Krótko mówiąc: IO Interactive musi dokonać zmian, które „pozwolą im lepiej przygotować się na nadchodzące przygody” (co można łatwo zinterpretować jako walkę o przetrwanie), i wyrażają smutek, że w wyniku tych zmian wielu utalentowanych artystów i dobrych przyjaciół będzie musiało opuścić swoje miejsce pracy. Studio zapewnia, że dołoży wszelkich starań, by wspomóc zwolnionych w szukaniu dalszej ścieżki kariery. Nie wiadomo jeszcze dokładnie, ile osób musiało odejść z kopenhaskiej firmy.

Szczęściem w nieszczęściu jest fakt, że IO prawdopodobnie przetrwa jeszcze jakiś czas. Nie wiadomo, jaki będzie następny projekt studia, ale obecne plotki mówią o drugim sezonie epizodycznego Hitmana.

rek

4 odpowiedzi do “Hitman: IO Interactive zwalnia pracowników”

  1. AL666MAGGOT 23 maja 2017 o 17:41

    Polecam zrobic Hitmana bez sezon pass, platnych DLC i z normalna cena premierowa na PC, to moze lepiej sie sprzeda. No ale wiadomo odcinanie kuponow sie oplaca lepiej (udowodnili ze nie).

  2. A wystarczyło nie kroić na kawałki łysego…

  3. Nie kroić gry na odcinki. Mam nadzieję, że pomogłem.

  4. PingwineK8K 24 maja 2017 o 08:16

    Przypomnę, że pocięcie gry na epizody było decyzją Square Enix nie IO, ale to IO na tym teraz cierpi.

Dodaj komentarz