rek
rek
19.08.2013
Często komentowane 21 Komentarze

Heroes of Dragon Age: Zapowiedziano darmową grę na bazie serii BioWare

Heroes of Dragon Age: Zapowiedziano darmową grę na bazie serii BioWare
EA zapowiedziało nową grę z serii Dragon Age, powstającą nie w BioWare, a w zaciszu ich studia EA Capital Games. Będzie to darmowy spin-off na platformy mobilne - Heroes of Dragon Age.

W Heroes of Dragon Age dostaniemy możliwość zbudowania drużyny bohaterów i potworów. Gra nie dostała co prawda daty premiery, wiemy jednak na pewno, że obowiązywać będzie system free-to-play i ukaże się ona na platformach mobilnych (a więc zapewne Android i iOS).

rek

21 odpowiedzi do “Heroes of Dragon Age: Zapowiedziano darmową grę na bazie serii BioWare”

  1. Zapowiada się ciekawie. Pytanie tylko czy nie będzie to gra pay2win…

  2. Nawet Morrigan jest.

  3. Ja wiem, że od DA2 ta seria już się w zasadzie nie trzyma, ale teraz to wbili jej ostatni gwóźdź do trumny…

  4. SyntheticAvenger 19 sierpnia 2013 o 17:44

    Jak będzie Morrigan i na Androida i faktycznie za free, to się zainteresuję. 😛

  5. Totalnie nie ogarniam tego co Bioware robi ostatnio. Oglądałem dziś filmik z modelu walki w nowym DA:I, oprócz pokazu w edytorze można było zobaczyć nawet trochę gamaplayu. I patrząc na tę grę, nawet z myślą, że jeszcze wiele się zmieni i będzie dużo zmian, to i tak widać, że nie zmierzają w dobrym kierunku i będzie kolejna kupa w styla DA2.A teraz zapowiadają jeszcze jakąś popierdółkę, zamiast w końcu zrobić dobrą grę.

  6. Jezu, skąd te hejty nd DA II. Jakoś nasz Wiesiek (jakby co to jestem jego fanem) z jedynki na dwójkę zmienił system walki z prawie klasycznego na prawie SLASHERA, i jakoś nikt niema bólu pupy, a wręcz wszyscy to chwalą. A jak DA zmienił z jedynki na dwójkę to, że jest troszkę bardziej dynamiczny to hejty,|ból pupy i „Bioware to już nie to samo”. O ile nienawidzę tego, że robią płatne dlc, to ich gry według mnie są bardzo dobre (a zwłaszcza ME2).

  7. nie rozumie system walki się zmienia a ja lubię coś nowego bo poco mi ciągle to samo a może nowy system będzie lepszy i mi bardziej podpasuje|@Roen widziałeś filmik z modelem walki czyli wesz jak będzie ci się go używało? wedle mnie coś takiego można ocenić jedynie sprawdzając to w praktyce. wedle mnie DA2 nie był złą grą był inny niż DA1 ale nie był złą grą a jakbyś przeczytał artykuł to byś wiedział że BioWare tego nawet nie tknie. to będzie robione przez EA.przy okazji poco ten komentarz z trzykropkiem?

  8. @kugron: też tego nie rozumiem ale to chyba taka mentalność aby narzekać dla zasady, dla mnie zasada jest prosta, nie podoba mi się gra nie kupuję innym może się podobać a swoje negatywy zachowuje dla siebie. Co do pomysłu to była tylko kwestia czasu aż coś takiego się pokaże, pytanie jest jak duży wplyw będą mieć mikro transakcje na szanse wygranej. Osobiście mam nadzieję, że gra będzie płatna ale bez abonamentu tak jak TSW.

  9. @kurgon|Bo we Wieśku 2 Geralt nie machał ogromnym mieczem, jakby ten ważył parę gramów. Prócz tego walka w jedynce ma sporą grupę przeciwników, w przeciwieństwie do DA 1, gdzie cały styl gry nawiązuje do legendarnych cRPG. BioWare przedynamizowało. Starcia stały się zbyt szybkie, przestało się odczuwać jakoś specjalnie utratę życia, odpadła konieczność ciułania różnej maści pomocy w postaci śmieci z plecaka, a szeregowy wróg praktycznie nie mógł ci nic poważnego zrobić. Do tego bzdurki typu powtarzane mapy.

  10. @Idanraell Twój gust, ja tam lubię szybkie starcia. Nie grałem wojownikiem, tylko magiem więc nie wiem zbyt dużo o tych wielkich mieczach, ale mogę spokojnie powiedzieć, że podstawowy atak jako mag był o wiele lepszy niż w DA:O. Co do tego, że szeregowy wróg praktycznie nie mógł ci nic zrobić, to w DA:O też, jeżeli nie był to mini-boss lub boss to pojedynczy przeciwnik nie mógł ci nic zrobić. Co do tego, że niektórzy narzekają na to, że gra za łatwa, to zależy od momentu.

  11. Gier mobilnych nie toleruje, jest to tylko wyciąganie kasy na popularnej marce. CO do tematu hejtu na DAII: w grze przedobrzyli system walki dla wojownika, ale dla maga system walki był jeden z najlepszych jaki widziałem, efektowny i emocjonujący, aż chciało się magiem grać (co nie można powiedzieć o magu z DA:O). co do powtarzalności lokacji to juz zostało powiedziane i twórcy przyjęli ta krytykę na klatę.

  12. @Mathius czy gra opiera się tylko na pladze? Sam tytuł gry informuje cię jaka będzie seria, i twórcy sami wspominali nieraz ze chcą opowiedzieć cały wiek, w grach głównie, ale także w książkach, komiksach, i filmach (błagam, niech się filmów nie tykają poza krótkimi animacjami). Sorrki za spoiler ale w jedynce walczymy z plagą i ja pokonujemy, to jest początek dla wydażeń które dzieją sie w drugiej części gry. Gry w której wcielamy sie w „bohatera” który poniekąd przyczynia sie do wojny magów i templariuszy

  13. @ SzyszakS trzy kropki były 'testem komentarza’, nie wiedziałem, że tu są 5 minutowe opóźnienia, i usuwać też nie można:) |Ciężko skomentować słowotok w obronie Bioware z powodu dość zatwardziałego stanowiska autorów. Dlatego uszanuję Waszą opinię, pomimo, że pewnie najchętniej zabronilibyście wyrażania mi swojej. „Taka mentalność”

  14. @Idanraell Tak wogule to system walki wieśka 1 mi pasował co najmniej parę razy musiałem się zastanowić którym stylem walczyć.

  15. @kurgon W wieśku 1 miałeś timingowy system walki i wszystko było zrobione by się nie gryzło, w wieśku 2 miałeś sprawdzony system innych gier akcji i do tego poszła zmiana w reszcie interfejsu. W DA 1 miałeś zrównoważony taktyczny system, a w DA 2 nic nie zmieniając pod względem interfejsu i pracy wrzucili nie za bardzo pasujący system z gier akcji + inne dziwne rzeczy co zaburzyło równowagę jaką miał DA 1.

  16. wiec nie wiem co tu się qpy nie trzyma. zawalili w kwestii kilu rozwiązań wydajać grę zbyt szybko (dlc już naprawiały kilka problemów w kwestii poziomu trudności), co nie zmienia faktu że grę przeszedłem kilkukrotnie i znajduje się na liście ulubionych |@kugron jak grałeś na odpowiednim poziomie to w DA:O załatwić cie mogła nieduża chmara chociażby wilkołaków, bądź szkieletów w lesie.

  17. @KadwaO Według mnie w wieśku 2 spartolili trochę moce. Odepchnięcie jest teraz dosyć słabe, bo już podpalenie jest w tym dobre, a dodatkowo zadaje większe obrażenie. Plus w jedynce zdobycie mocy było czymś. Nie zdobywałeś ich przez ulepszanie postaci (czy tam wszystkie od razu, nie pamiętam), tylko podczas robienia różnych quest’ów pobocznych. I, że niby to jest system z gier akcji? W DA II to ten sam system tylko troszkę bardziej dynamiczny.

  18. @Matejbudz Dobrze napisałeś. Niewielka, ale jednak CHMARA a nie pojedynczy.|@Roen Jak chcesz to wyrażaj. Nie mam nic przeciwko, lubię dyskusje 🙂 . Ale to, że ktoś broni DA II i że jedna napisała „taka mentalność” nie znaczy od razu, że wszyscy zakazują ci wyrażać opinię. A co do słowotoku w obronie Bioware to dwa, lub wręcz dziesięć razy większy był kiedyś jako hejt na BW.

  19. @Matejbudz Mam ogromne wrażenie, że nie masz w ogóle pojęcia o co mi chodziło, a teraz jeszcze na mnie naskakujesz z cholera tylko wie czym…

Dodaj komentarz