rek
rek

Hellblade: Twórcy przekażą cześć zysków na cel dobroczynny [WIDEO]

Hellblade: Twórcy przekażą cześć zysków na cel dobroczynny [WIDEO]
Przygotowali nawet specjalny zwiastun.

Jedną z największych zalet gry Hellblade: Senua’s Sacrifice jest niezwykła, przejmująca podróż do wnętrza chorego, zagubionego umysłu bohaterki. CormaC bardzo docenił ten aspekt w recenzji w CDA i stwierdził, że produkcja Ninja Theory na stałe zapisze się w jego pamięci. Takiego efektu prawdopodobnie nie udałoby się osiągnąć, gdyby w trakcie prac nad grą twórcy nie konsultowali się z ludźmi, którzy naprawdę zmagają się z chorobami psychicznymi. Teraz postanowili spłacić swój „dług”.

10 października przypada Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Wszelkie zyski ze sprzedaży gry w tym dniu zostaną przekazane organizacji Rethink Mental Illness, niosącej pomoc osobom z zaburzeniami psychicznymi. Poniżej możecie zobaczyć specjalny zwiastun – zawarte w nim cytaty pochodzą z wiadomości przesłanych twórcom przez fanów zmagających się z własnymi problemami natury psychicznej.

rek

7 odpowiedzi do “Hellblade: Twórcy przekażą cześć zysków na cel dobroczynny [WIDEO]”

  1. Kto by pomyślał, że bez bez udziału wydawcy, można stworzyć grę, o tak wysokiej jakości. To bardzo ważna produkcja, przykład dla całej branży.

  2. To jest coś pięknego, mimo bólu, który oddano w Hellblade. Cieszy, że gra pomaga, bohaterka, osobom, które nie mają lekko i daje siłę do parcia naprzód.

  3. Choroby psychiczne to nie są żarty zwłaszcza jeśli ludzie stają się przez to niebezpieczni dla otoczenia. Warto pamiętać że pewien konflikt często tu wynika z tego że chory nie potrafi odróżnić tego co jest efektem choroby od rzeczywistości przez co może czuć się nierozumiany, wyobcowany i atakowany kiedy w rzeczywistości wszyscy chcą mu pomóc. Cężko jest przyjąć że ludzie z otoczęnia mogą lepiej rozumieć twoją sytuację niż ty sam i w tym jest problem. Duży sceptycyzm względem siebie pomaga z tym walczyć.

  4. Fajnie, że taka produkcja odniosła sukces. Choć powiem szczerze, że jak dla mnie żadna wybitna nie była, taka 7/10. Fabuła nie była taka porywająca jak wszyscy mówią i brak balansu między walką, a zagadkami (raz tego za dużo, drugi raz tego). Ale za to przepiękna grafika i jeszcze lepsza ścieżka dźwiękowa, walka prosta, ale przyjemna, ciekawie oddane szaleństwo. Problemem tej gry w sumie było to, że przed grą było powiedziane, że bohaterka jest szalona i to zepsuło za wiele.

  5. ginemoaNie o fabułę samą w sobie chodzi, tylko o emocje, które Hellblade wzbudza w graczu, za pomocą środków niedostępnych innym mediom. Dla mnie to pierwsza w życiu gra, której daję bez wahania 10/10. I to mimo świadomości jej wad. Żadna inna gra nie wyrwała mi duszy zenzbroi. Zaledwie kilka zdołało lekko podrapać.

  6. nie znam tytulu i nei syszalem ale na pewno z tego powodu by go nie kupil, nie ma wiekszej szkody i marnotrastwa jak przekazywanei kasy na cele dobroczynne gdzie 70% kwoty przezre fundacja a wieksza czesc trafi do tych do ktorych nei powinna. Lepiej by zrobili jakby wybudowali za to jakies miejsce do pracy dla bezdonmych zeby wyciagnac ich z tego stanu w ktorym sa a nei przekazywali kase kolejnej bandzie afrykanskich przezeraczy wszystkiego albo patologicznej rodzinie wielodzietnej ktora para sie dzieciorob

  7. @vidmo|Nawet nie chce mi się argumentować i wpajać Ci jak bardzo się mylisz – więc po prostu zgnij w piekle. 😉

Dodaj komentarz