
Hearthstone: Nowy dodatek zabierze nas do Wiedźmiego Lasu [WIDEO]
![Hearthstone: Nowy dodatek zabierze nas do Wiedźmiego Lasu [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/abf015d5-0c7f-4b5b-96c0-86f618c05866.jpeg)
Niedawno Blizzard wyjawił wstępne plany na Rok Kruka, a teraz otrzymaliśmy konkretne informacje na temat pierwszego z trzech wchodzących w jego skład dodatków. Największą atrakcją Wiedźmiego Lasu zdaje się świeżutki tryb dla pojedynczego gracza. Potworne łowy pozwolą wcielić się w jednego z czwórki nowych, unikalnych dla tego rodzaju zabawy bohaterów. Każdy z nich będzie posiadał niedostępną dla innych moc, która pomoże mu w osiągnieciu ostatecznego celu, to jest zwyciężeniu w cyklu ośmiu pojedynków, które zwieńczy walka z bossem.
Rzecz jasna nie obędzie się też bez nieśmiganych kartoników. Będzie ich 135, a część z nich otrzyma nowe cechy. Zagranie karty z Echem skutkuje natychmiastowym dobraniem do ręki jej kopii, której można użyć wyłącznie do końca tej samej tury. Oznacza to, że jeśli tylko wystarczy ci many, możesz na przykład posłać do boju trzy egzemplarze widocznego poniżej przyjemniaczka.

Z kolei potwory ze Zrywem będą zdolne do zaatakowania wrogich stronników od razu po zagraniu, ale bohaterów będą mogły wziąć na cel dopiero w kolejnej turze.

Poniżej możecie zobaczyć pozostałe z ujawnionych dotychczas kart:




Na koniec zerknijcie na zwiastuny:

Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “Hearthstone: Nowy dodatek zabierze nas do Wiedźmiego Lasu [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jedną z atrakcji będzie nowy tryb dla jednego gracza.
Nareszcie!
Czyli ten zryw to taka szarża 2.0 Większość kart z Szarżą i tak nie może atakować bohatera.
Czy w Kolejnych numerach CDA pojawi się recenzja roku kruka w HSie?
Sal371, Ekhm, co? Z tego co kojarzę, to tylko Charged Devilsaur nie moze atakować bohaterów, i to tylko w turze w ktorej został zagrany. Wszystkie inne stworki z chargem od początku hsa psują te gre, bo przez wiekszosc czasu najlepsza strategia było po prostu granie najdurniejszym aggro i farmienie ludzi grających chociaz odrobine ambitniejsza talia. Osobiscie mam nadzieje ze mechanikę Rush wrzuca tez do paru starych stworków z chargem, zeby je troche przynerfic.
@YogoWafel: Jeszcze Zmrożec.
HS ma coś co mi się nie podoba i co widzę, że tylko się pogłębi. Nie ma co robić jakiś własnych talii, znowu będzie dla każdej klasy wyliczony optymalny deck (tylko spójrzcie na opisy tych kart) a granie czymś innym będzie średnio skuteczne. Ja lubię gry tego typu ja ka nowe, kiedy za bardzo jeszcze nikt nie wie co i jak i wszyscy sie bawią robiąc talię, a nie oszczędzają pył na to co wyczytali mają kupić według poradnika z neta. Może gdyby karty miały losoby koszt i staty to by było lepiej.
@Dives muszą jakoś rozplanować schematy buildów jakie można zrobić. Ma to jakoś prezentować nowe mechaniki i przede wszystkim, być grywalne i dawać sobie radę w starciu z obecną metą. Nowe opcje manipulowania mocą specjalną wydają się lepiej nawet zbalansowane niż np. Raza, Azalina może uzupełnić braki w talii. Echo mam wrażenie wydłuży gameplay i pomoże zmienić sytuację na polu bitwy. Pytanie czy to nie sprawi, że Quest Rogue będzie OP