rek
rek

Halo Infinite: Znacząco poprawiono oprawę graficzną [WIDEO]

Halo Infinite: Znacząco poprawiono oprawę graficzną [WIDEO]
Twórcy wykonali kawał dobrej roboty.

Zeszłoroczna prezentacja Halo Infinite stała się obiektem żartów i drwin. Wszystko za sprawą oprawy wizualnej, która nie zwiastowała „nowej jakości”. Nie mogliśmy również „zakosztować doświadczenia nowej generacji”. Całe szczęście pracownicy 343 Industries zakasali rękawy i popracowali nad odpowiednimi poprawkami. Warto przypomnieć, że pierwotnie gra miała zadebiutować w okresie świątecznym 2020. Dodatkowy czas został dobrze spożytkowany. Wystarczy rzucić okiem na poniższą publikację, aby się o tym przekonać.

I tak oto dzięki wysiłkom kanału YouTube „ElAnalistaDeBits” otrzymaliśmy naprawdę fajne porównanie starych materiałów wideo (2020) z najnowszym gameplayem. Jak możecie zauważyć, poprawiono jakość tekstur, dodano ładniejsze modele postaci, wprowadzono lepsze efekty świetlne, dopieszczono animacje i zwiększono odległość rysowania obiektów.

Halo Infinite (singlowa kampania i tryb multiplayer) zadebiutuje 8 grudnia na PC, Xboksie One i Xboksie Series X/S.

rek

8 odpowiedzi do “Halo Infinite: Znacząco poprawiono oprawę graficzną [WIDEO]”

  1. CzlowiekKukurydza 26 października 2021 o 12:15

    I teraz widać co da się wycisnąć z tego samego silnika jak trochę się przyłożyć. Jakby na pierwszej prezentacji ludzie skakali z radości bo 'nowe hejlo jest’ to wersję obecną mielibyśmy w sprzedaży za dwa lata jako Edycja Definitywna.

  2. Poprawa jest ogromna!

  3. GRafika grafiką ale cośczuję że ta część Halo może się okazać najgorszą ze wszystkich…. Poprzez niepotrzebne wprowadzenie otwartego świata oraz durnot w postaci linki z hakiem…. No ale zobaczymy…..

  4. Grafika grafiką, ale ta gra nadal słabo się prezentuje, przynajmniej w kampanii.

  5. Oj tam, dorobili ryski na pancerzu i pory na gębie i wielkie mi Halo.

  6. @Tzar, nie zagrałeś ani sekundy kampanii a się wypowiadasz na jej temat… @CzlowiekKukurydza, najciekawsze w tym wszystkim jest to że spora część z tych detali (zwłaszcza jeśli chodzi o broń i pojazdy) znajdowała się i w pierwotnej prezentacji tylko że tam silnik renderował w 100% w oparciu o fizykę (tzn. że jak coś było w cieniu to wyglądało no… płasko mimo wymodelowanych detali). Tutaj wrócili częściowo do poprzednich rozwiązań gdzie spora część cieni/detali jest na stałe „wypieczona” na teksturze.

  7. @korinogaro – czytaj ze zrozumieniem. Nie napisałem, że gra ma kiepską kampanię. Piszę o tym, co widzę, a kampania na pokazie rozgrywki wygląda słabo. Np. Master Chief ma mniej charyzmy od Gordona Freemana. Nie wiem, może specjalnie wybrali najgorsze momenty, żeby w ten przewrotny sposób zachęcić graczy.

  8. już się nie mogę doczekac premiery. 🙂

Dodaj komentarz