
Halo Infinite: Zagramy także przez LAN. Twórcy chwalą się wsparciem dla pecetów [WIDEO]
![Halo Infinite: Zagramy także przez LAN. Twórcy chwalą się wsparciem dla pecetów [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/e143a08c-097a-4ee7-81d6-1cd61773f9d8.jpeg)
Chwile po zeszłorocznym pokazie Halo Infinite na E3 należą prawdopodobnie do najgorszych w całej historii 343 Industries. Najnowsza odsłona kultowej serii spotkała się z miażdżącą krytyką graczy i stała się obiektem żartów nie tylko fanów konkurencji. Microsoft wraz ze studiem podjęli więc trudną decyzję o przesunięciu premiery o cały rok – a mowa przecież o produkcji, która miała napędzać sprzedaż Xboksa Series X/S w chwili jego debiutu.
Dziś sytuacja prezentuje się zupełnie inaczej. Otwarte testy trybu multiplayer spotkały się z życzliwym przyjęciem, a twórcy – jak się wydaje – przez ostatnie miesiące naprawdę nie próżnowali. Infinite pozostaje więc jednym z najważniejszych tytułów 2021 – i to nie tylko dla posiadaczy Xboksów. Seria rozgościła się już przecież wygodnie na pecetach, a w nowym wideo developerzy skupiają się właśnie na wersji na tę platformę:
Microsoft chwali się współpracą z AMD przy okazji Halo Infinite, dlatego prócz wsparcia dla technologii tej firmy fani doczekają się specjalnej edycji Radeona RX 6900 XT:
Z innych wieści: w momencie premiery produkcja nie zaoferuje ray tracingu, poczekamy na niego do późniejszej aktualizacji. Dla pocieszenia pecetowcy dostaną wsparcie dla panoramicznych rozdzielczości, rozszerzone pole widzenia, szczegółowe ustawienia opcji graficznych i liczby klatek czy możliwość grania po LAN-ie. Microsoft chciał przy tym zapewnić, że tytuł od podstaw był tworzony z myślą o komputerach osobistych.
Halo Infinite zadebiutuje 8 grudnia na PC, Xboksie One i Xboksie Series X/S.

Czytaj dalej
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.