rek
rek

Halo Infinite: Z zespołu odpowiedzialnego za grę odchodzi reżyser

Halo Infinite: Z zespołu odpowiedzialnego za grę odchodzi reżyser
Ech, Infinite nie ma łatwego życia.

Microsoft ma bardzo konkretną wizję grania na nowej generacji: skupionego wokół abonamentów, wspieranego przez technologię chmury, nieograniczającego się do jednego urządzenia. Strategia ta ma prawo się udać (zresztą już teraz odnosi niemałe sukcesy), ale firma wciąż musi walczyć o bardziej tradycyjnych graczy – ich skusić zaś mogą przede wszystkim same gry. Jedną ze sztandarowych produkcji nowego Xboksa ma być Halo Infinite, ale dzieło 343 Industries przeżywa w ostatnich miesiącach ciężkie chwile.

Nie oszukujmy się: pokaz podczas lipcowej konferencji Microsoftu był po prostu rozczarowujący. Reakcje fanów były na tyle nieprzychylne, że studio postanowiło przesunąć premierę na 2021 – a mówimy przecież o tytule, który miał zadebiutować wraz z Xboksem Series X/S i napędzać początkową sprzedaż konsoli.

Teraz zespół odpowiedzialny za grę opuścił Chris Lee, dotychczasowy reżyser projektu. W przeszłości był producentem wykonawczym Halo 5: Guardians, pracował też nad Halo: Reach, Halo 3: ODST i Halo 4. Developer w rozmowie z Bloombergiem stwierdził, że jest to dla niego właściwy moment, by odejść, a produkcję pozostawia w dobrych rękach. Lee wciąż będzie jednak pracownikiem Microsoftu. 

rek

5 odpowiedzi do “Halo Infinite: Z zespołu odpowiedzialnego za grę odchodzi reżyser”

  1. Jak wy perfidnie piszecie te newsy ostatnio…. Wychował sobie zastępcę i teraz będzie robił dla Microsoftu coś nowego… może nowy project, albo wzmocni jakiś gorzej radzący sobie, albo dostanie wyższe kierownicze stanowisko. W każdym razie w kontekście infinity oznacza to wręcz przeciwnie, projekt ma się dobrze, prace są niemal zakończone, albo postępują w sposób na tyle bezkolizyjny, że można było pozwolić sobie na transfer.

  2. @VondesSznycel|Proszę nie czarować rzeczywistości. Tego jak „dobrze” ma się ten projekt mogliśmy doświadczyć na własne oczy raptem kilka miesięcy temu. Odejście któregokolwiek z głównych członków zespołu deweloperskiego (a tym bardziej reżysera!) w trakcie prac rzadko kiedy nie jest symptomem poważnych problemów.

  3. Hah, jedyne Halo, na które warto czekać, tj. takie jakie pierwsze Halo było w planach, przeżywa problemy. Oh well, ja mam w co grać.

  4. Ta gra to będzie porażka

  5. Shaddon niewierze ze się powtarzam ale ty widziałeś jak wygląda metro bez rt? Ja dalej uważam że jakby chłopa chcieli zwolnić to by go wylali.

Dodaj komentarz