rek
rek

Halo Infinite: W dniu premiery nie dostaniemy edytora map i kooperacyjnej kampanii [WIDEO]

Halo Infinite: W dniu premiery nie dostaniemy edytora map i kooperacyjnej kampanii [WIDEO]
Twórcy zmieniają wcześniejsze plany.

Jak wynika z najnowszych informacji, ekipa 343 Industries skupia się obecnie na dopieszczaniu podstawowego, głównego doświadczenia. Wiemy też, że premierowy build Halo Infinite nie będzie zawierał pewnych istotnych elementów. Chodzi między innymi o całkowicie opcjonalną kooperację w kampanii oraz tryb Forge. Dodatkowo pecetowa wersja gry nie zaoferuje (przynajmniej na początku) zabawy na podzielonym ekranie.

Co-op pojawi się dopiero w drugim sezonie*. Natomiast na edytor map poczekamy (przypuszczalnie) do końcówki czerwca lub początku lipca 2022 roku. Developer zapewnia, że „kooperacyjna kampania ma fundamentalne znaczenie dla doświadczenia Halo”. Niemniej eliminacja niedoróbek technicznych będzie teraz traktowana priorytetowo. Wszystko po to, aby sanboksowe Infinite reprezentowało wysoką jakość na wszystkich platformach sprzętowych. „Szeroko otwarte, nieliniowe podejście do kampanii” wymaga dodatkowej uwagi.

Halo Infinite (singlowa kampania i tryb multiplayer) zadebiutuje na PC, Xboksie One i Xboksie Series X/S w okresie świątecznym 2021. „Wkrótce” poznamy dokładną datę premiery.

* – Pojedynczy sezon potrwa około 3 miesięcy.

rek

5 odpowiedzi do “Halo Infinite: W dniu premiery nie dostaniemy edytora map i kooperacyjnej kampanii [WIDEO]”

  1. Przynajmniej „mięsko”, czyli multi (ma być darmowe) oraz kampania będą na czas, więc dobre i to.

  2. Jak na grę, która miała być otwarciem dla nowego Xboxa, to coś ciężko im idzie ten gamedev, nawet po roku opóźnienia. Ale nie narzekam, Sony póki co też nie rozpieszcza exami. Demon’s Souls jest świetny, ale to nadal „tylko” remake starej gry. Ta cała pandemia doskonale pokazuje, że tryb pracy zdalnej totalnie nie nadaje się do gamedevu w dużych firmach.

  3. Pewnie mieli, hehe, za mały budżet. 🙂

  4. sobie moge tylko wyobrazic w jakim stanie gra byla. winszuje stalowych Cohones. Shigeru Miyamoto wiedzial co gada „A delayed game is eventually good, but a rushed game is forever bad.” tyle w temacie

  5. XENOTHERUSICTHYCANTHUS 22 sierpnia 2021 o 17:42

    Wreszcie jakas dobra wiadomosc!

Dodaj komentarz