
Guillermo del Toro: InSANE trafi do „wielkiego, wielkiego wydawcy”, a GlaDOS przemówi w „Pacific Rim”

Gra/trylogia InSANE, wielki „horrorystyczny” projekt reżysera, który miał być początkowo wydany przez THQ jest w chwili obecnej w zawieszeniu, ale Guillermo nie przerywa prac nad nim, szukając jednocześnie nowego wydawcy. Jak mówi w Toronto Sun:
„Rozmawiamy z pewną wielką, wielką firmą. Nie mogę powiedzieć jaką, ale to jedna z tych największych [Może Ubisoft? Prezes francuskiego koncernu wyrażał zainteresowanie tytułami osieroconymi przez THQ – przyp. red]. Naprawdę spodobała im się ta gra, to, co chcemy za jej sprawą osiągnąć. Co prawda pewne jej elementy muszą zostać zaktualizowane, bo widziałem je już w innych grach, które właśnie się ukazały, ale to zawsze się zdarza. Natomiast esencja naszej gry, to stworzenie naprawdę wciągającej historii, w sposób jakiego jeszcze gracze nie doświadczyli. To wielkie wyzwanie”
W tym samym wywiadzie del Toro potwierdził, że w jego nowym filmie Pacific Rim (film nie ma jeszcze polskiej daty premiery, na świecie zadebiutuje 11 lipca) wykorzystano talent wokalny aktorki Ellen McLain (głosu GlaDOS z Portala), a głównym powodem jej wyboru było właśnie to, że del Toro „zakochał się” w jej roli właśnie w grze. Reżyser zastrzegł jednak, że w filmie głos sztucznej inteligencji będzie mniej GlaDOS-owaty, niż w pierwszym zwiastunie (który możecie zobaczyć TUTAJ).

Czytaj dalej
18 odpowiedzi do “Guillermo del Toro: InSANE trafi do „wielkiego, wielkiego wydawcy”, a GlaDOS przemówi w „Pacific Rim””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Guillermo del Toro udzielił ciekawego wywiadu dziennikowi Toronto Sun, w którym znany reżyser odniósł się do projektów growych (i grami inspirowanych), w których bierze udział. Czego dowiedzieliśmy się o trylogii InSANE i filmie Pacific Rim?
Dobrze, że w filmie będzie mniej gladosowaty bo to nie tędy droga. To tak jak Hitman miałby gadać głosem Dextera i vice versa. Wieje sandałem.
Oby to nie było Ubi, EA(masa dlc), Acti – silnik Q3A + DLC. Może WB albo square enix lub Valve.
del Toro kozak mam nadzieje ze nie wdepnie w jakieś szambo (nieodpowiedni wydawca)
Eee tam. Najważniejsze, żeby był wydawca. Del Toro zrobi resztę jak trzeba.
@HeadShotRocks Uwierz, że gra może finalnie BARDZO sie różnić w zależności od wydawcy, a jeżeli naprawde Valve weźnie Del Toro pod swoje skrzydła… to panowie, będziemy mieli 100% GOTY 🙂
@down – a potem byśmy otrzymali drugą część po 8. latach, a ostatnia po prostu by nie wyszła 😉
dopinając się do słów kapsla mogę dodać, że drugą cześć moglibyśmy też otrzymać po dokładnie roku za 49 euro, przy czym pierwsza część była by betą kosztującą również 49 euro. Pierwsza część nigdy nie została by naprawiona, a gracze mogliby się pocałować w d… Ewentualnie można się spodziewać problemów z patchami w polskiej wersji z polską ceną. Ludzie zwalają to na Cenegę kiedy to nie ich wina a oni robią co się da, ale nie ma cudów ze Steamem i Valve których Polacy nic nie obchodzą:)
@down |Tak, bo Cenega/1C rękami i nogami broni się przed wyłącznością dystrybucji Skyrima i Rage’a w Polsce, mimo, że Valve wpycha im ją na siłę, jak na złość nie chcąc zarobić na Steamowej wersji. Biedna, niedoceniona Cenega :C
Cenega robi to co każdy normalny dystrybutor lokalny. Stara się zlokalizować produkt i dać do tego dobrą cenę. To, że Valve swoim słabym DRMem to blokuje to nie ich problem. Robią co mogą, ale nie przeskoczą tego. Gdyby Gabe uważał na geografii to może wiedziałby, że jest taki duży kraj jak Polska i mamy tutaj najlepszą walutę ubiegłego roku (uznane przez agencje ratingowe) i wprowadzili by PLN i sami by tłumaczyli to nie byłoby problemów z rożnymi wersjami. Ale maja nas gdzieś i jest efekt.
To wszystko jest łatwo fanbojom Valve zwalić na Cenegę. Kozioł ofiarny. To samo z tą grą WarZ. To samo z odejściem Turtle Rock studios i aferą L4D. Pewnie EA jest winne tego, że na Originie jest PLN a na $teamie nie. Zawsze są inni winni nie Valve. Winą za to, że historia HL2 i epizodów została ucięta obarczymy może hmm… Activision! Bo graczom nie podoba się odgrzewanie kotletów co rok! VALVE IZ DA BEZD. VALVE IZ HOLY! GABE IZ GOD!!!!1!!1ONONONE!!
@HeadShotRocks Umów sie ze znajomymi na piwo jak tak bardzo chcesz na siebie zwracić czyjąś uwagę
To dawaj na piwo, bo ze znajomymi nie pogadam o grach. No, ale niestety 23 w nicku to nie wiek:((( No nie mogę łamać prawa.
@HeadShotRocks: wytłumaczę ci, czemu nie ma (i pewnie nie będzie) możliwości kupowania gier za złotówki na Steamie. Polscy dystrybutorzy wypracowali jedne z najniższych cen gier komputerowych na świecie – porównaj sobie ceny w polskich sklepach z tymi z USA, UK lub zachodniej Europy. Gdyby wprowadzić polską walutę w ich sklepie, musieliby obniżyć ceny dla Polaków, bo inaczej taka operacja nie miałaby sensu – po co kupować grę w wersji cyfrowej, skoro edycję pudełkową masz dwa razy taniej? To skończyłoby…
CD… się tym, że niektórzy obrotni rodacy sprzedawaliby na Ebay’u polskie klucze do gier w niższej cenie. Kto by na tym tracił? Valve. Tak więc nie chrzań, że mają Polaków gdzieś. Oni o nas wiedzą aż za dobrze, po prostu zniszczylibyśmy im interes.
@Szpagin Cieszę się, że tak doceniasz nasz naród, ale wydaje mi się, że Twoi ziomkowie, Rosjanie też głupi nie są i też swoje ceny wypracowali (1C 😉 )). A kupują w rublach i to w niskich cenach;)
@HeadShotRocks |Nie zrozumiałeś mnie. Jaki interes ma Valve w blokowaniu gry w SWOIM WŁASNYM sklepie?
I o co ci chodzi z WarZ?