
GTA V, Mafia III, Civilization VI – Znamy wyniki sprzedaży

…80 milionów kopii! Co zresztą dziwić nie powinno, bo tytuł Rockstara nie chce ustąpić ani ze steamowego top 10, ani z list w Wielkiej Brytanii. W dodatku tytuł wciąż jest rozwijany przez ambitnych modderów.
Strauss Zelnick z Take-Two oświadczył, że ponad trzy lata po premierze gra Rockstara wciąż „przekracza oczekiwania” (jak twierdzi, spory wpływ na sukcesywnie śrubowany wynik ma rosnąca liczba użytkowników konsol nowej generacji). Jak dodał, to wcale nie koniec aktualizacji do GTA Online, w którym gracze rokrocznie pozostawiają coraz większe sumy.
Zelnick twierdzi ponadto, iż w kolejnym roku podatkowym (tj. od kwietnia 2018 do marca 2019) zagramy w „bardzo ceniony tytuł wchodzący w skład jednej z największych marek 2K”. Co miał na myśli, trudno wyrokować, ale istnienie Borderlands 3 jest tajemnicą poliszynela.
Z pozostałych wieści:
W efekcie wpływy Take-Two wyniosły 1,78 mld dolarów (rok wcześniej: 1,41 mld). Największe wzrosty odnotowała sprzedaż cyfrowa, która (uwzględniając zbyt DLC i mikrotransakcje) odpowiada za 26% dochodów firmy. (W przypadku GTA V Zelnick twierdzi, iż 75% sprzedanych egzemplarzy to wersje fizyczne, a 25% – cyfrowe).
Nie dziwi zatem, że mimo opóźnienia RDR-a 2 kurs akcji Take-Two Interactive znacząco wzrósł.

Czytaj dalej
2 odpowiedzi do “GTA V, Mafia III, Civilization VI – Znamy wyniki sprzedaży”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
80 milionów kopii, które trafiły do jakiś 40-50 milionów osób bo kupili PS4 czy XBO. Ja rozumiem GTAV jest dobrą grą ale przestańcie się brandzlować nad nią minęło już parę lat i jest masa innych świetnych gier, które są pomijane lub tylko szczątkowo o nich informujecie.
„(jak twierdzi, spory wpływ na sukcesywnie śrubowany wynik ma rosnąca liczba użytkowników konsol nowej generacji).” Nie ma konsol nowe generacji, tylko OBECNEJ. PS4 miało premierę w listopadzie 2013…