rek
rek

GTA Trilogy: Definitive Edition znalezione w Rockstar Launcherze

GTA Trilogy: Definitive Edition znalezione w Rockstar Launcherze
Potwierdziły się doniesienia, że odświeżone wersje działać będą w Unreal Engine.

Liczba plotek i pogłosek, jakie słyszymy od lat o GTA VI, już dawno przekroczyła masę krytyczną, ale sytuacji fanów serii w żaden sposób to nie zmieniło. Wszystko wskazuje na to, że z „piątką” zostaniemy jeszcze przez długie lata, ponieważ ani Take-Two, ani Rockstar nigdzie nie zamierzają się śpieszyć. Nie znaczy to mimo wszystko, iż firmy nie planują graczy w najbliższym czasie czymś zaskoczyć.

Oczywiście na niespodziankę nie mamy dłużej co liczyć, ponieważ już w sierpniu Kotaku pisało o powstających w Rockstar Dundee remasterach trzech pierwszych trójwymiarowych odsłon. Doniesienia te nieco później potwierdziła koreańska agencja ratingowa, która nadała kategorię wiekową niejakiej GTA Trilogy: Definitive Edition.

Na kolejne wycieki na temat kolekcji nie trzeba było czekać za długo. Wraz z ostatnią aktualizacją Rockstar Launchera w jego kodzie pojawił się informacje o Grand Theft Auto III, GTA: Vice City i GTA: San Andreas stworzonych – zgodnie z wcześniejszymi wieściami – w Unreal Engine. Fani szybko podzielili się tymi rewelacjami na gtaforums.com.

Chwilę później znaleziono też listę osiągnięć:

…a także odświeżone logo:

Na oficjalną zapowiedź GTA Trilogy: Definitive Edition musimy jeszcze zaczekać, ale wszystko na to wskazuje, że powinniśmy spodziewać się jej już niedługo.

rek

17 odpowiedzi do “GTA Trilogy: Definitive Edition znalezione w Rockstar Launcherze”

  1. To co, cena detaliczna 69,99 USD? Z checia wrocilbym do Vice City, ale boje sie, ze cena bedzie zaporowa (mowi czlowiek, ktory kupowal w polowie maja Edycje Legendarna ME…).

  2. Trochę to smutne, że największe emocje generuje czekanie na odświeżone klasyki, a nie nowe produkcje. Kiedyś to było ;p

  3. Aw shit, here we go again…

  4. Pamiętajcie żeby w ramach walki z EGS nie kupować gier opartych na UE xD

  5. Ciekawe ile %z tego weźmie epic, a ile Rockstar

  6. ale by było, gdyby nas zaskoczyli remakami a nie remasterami

  7. Za ten syf z usunięciem fanowskiego remastera na finiszu prac, pazerniakom z r* mówię nie.

  8. Ciekawe ile piosenek zniknęło…

  9. @JillSandwich raczej: ale by było, jakby zmieniając silnik gry zrobili remaster a nie remake 😉 |@Yeti: ale wiesz, że nie musisz kupować na premierę, a pewnie 2-3 miesiące później będzie za połowę ceny? :v

  10. @Czapel90 W sumie masz rację. Ale takie San Andreas wyszło w 2004 roku to już 17 lat. Dzięki takiemu odświeżaniu mdłodsi gracze mogą w końcu zdecydować się zagrać w te tytuły. Dla mnie to była gra dzieciństwa i setki przegranych godzin. To samo Vice city i gta 3. Szkoda że nie odświeżą liberty city nigdy nie miałem przyjemności zagrać w tą część. |https:www.youtube.com/watch?v=t-aKRkn3ISA&list=RDCMUCxVnKOqlLIZsBdVUAsyrFiA

  11. @Brian wiem, jezeli bedzie zbyt wysoka cena, zbyt malo zmian, to byc moze nie kupie wcale. (Mass Effect to sytuacja specjalna, bo to Mass Effect 😉 )

  12. Podstawa to muzyka – pewnie będzie z tym problem (tak jak z reedycjami gdzie pousuwali parę kawałków). Jeśli tylko nie utrudnią fanom podmianę stacji na te oryginalne to będzie git (a na konsolach pewnie sorry)

  13. Chętnie zagram jeszcze raz po tylu latach. Fajnie jak by dali polskie napisy…

  14. Chciałbym tylko nadmienić, że GTA1 i GTA2 też były trójwymiarowe.

  15. Oh God, żeby tylko pojawiło się na steam

  16. CzlowiekKukurydza 7 października 2021 o 04:44

    Zmiana silnika, zmiana fizyki… Zapewne można zapomnieć o trikach motorami w Vice City.

  17. Gta vice city stories mogli by dać remastered na pc ehhh

Dodaj komentarz