
Griftlands: Czym jest nowa gra twórców Don´t Starve i Invisible Inc.?

Pierwsze wieści o projekcie usłyszeliśmy podczas E3, kiedy to Klei Entertainment zaprezentowało krótki teaser produkcji. Jednak dzięki Kevinowi Forbesowi, jednemu z projektantów tytułu, który rozmówił się z serwisem Rock Paper Shotgun, poznaliśmy pierwsze konkrety na temat nowej gry.
Forbes tłumaczy, że mimo skojarzeń z serią The Banner Saga „Griftlands jest zdecydowanie mniej wyreżyserowane”. Rzecz ma być piaskownicą, w której piraci i najemnicy toczą turowe potyczki, a nie „sekwencją fabularnych walk”. Naszym celem stanie się zbudowanie własnej fortuny, w czym pomoże niewielka grupka towarzyszy (dysponujących własnymi liniami fabularnymi), wraz z którymi wyprawimy się w proceduralnie generowany świat (i porozmawiamy z proceduralnie generowanymi enpecami). Również zależności między kluczowymi bohaterami i frakcjami mają być generowane losowo.
Wojowników ustawimy w dwóch szeregach. Celem starć nie będzie ukatrupienie oponentów, lecz skłonienie ich do tego, by się poddali. (Ba – uśmiercanie wrogów ma prowadzić do problemów na późniejszym etapie gry!).
Rzecz zadebiutuje pod koniec 2017 lub na początku przyszłego roku. Jedyną przewidywaną w tej chwili platformą jest PC.

Czytaj dalej
4 odpowiedzi do “Griftlands: Czym jest nowa gra twórców Don´t Starve i Invisible Inc.?”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
„Pirackim sandboksem” w realiach science-fiction.
Wygląda na screenie stylem graficznym jak uproszczona wersja Bedlam.
Widzę klei zamiast skupić się na poprzedniej oxygen not included), grze i wyjść z nią z EA, bierze się za kolejny projekt.
@DARKWOLF_PL A może mają dość ludzi by pracować nad 2 tytułami? Może Griftlands jest wciąż na wczesnym etapie produkcji? Może Oxygen not included/Griftlands był/będzie tylko pobocznym projektem nad którym pracuje mały zespół?