rek
rek
23.04.2013
Często komentowane 18 Komentarze

GRID 2: Wymagania sprzętowe wersji PC

GRID 2: Wymagania sprzętowe wersji PC
Studio Codemasters ujawniło wymagania sprzętowe gry GRID 2 - być może ostatniej wielkiej ścigałki tej generacji gier. Potrzebne monstrum?

Minimalne wymagania sprzętowe gry GRID 2:

  • system operacyjny Windows Vista/7/8;
  • procesor Intel Core 2 Duo (2,4 GHz) lub AMD Athlon X2 5400+;
  • 2 GB pamięci RAM;
  • karta graficzna Intel HD Graphics 3000, ATI Radeon HD 2600 lub NVIDIA GeForce 8600;
  • 15 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym.
  •  

    Rekomendowane wymagania sprzętowe GRID 2:

  • system operacyjny Windows Vista/7/8;
  • procesor Intel Core i7 lub AMD Bulldozer;
  • 4 GB pamięci RAM;
  • karta graficzna Intel Graphics 5200, AMD Radeon HD 6xxx lub NVIDIA GeForce GTX 500 (1 GB;
  • 15 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym.
  •  

    Obsługiwane karty graficzne:

  • Intel HD Graphics 3000, HD Graphics 4000, Graphics 5200;
  • AMD Radeon HD 2600 lub lepsza, HD 3650 lub lepsza, HD 4550 lub lepsza, seria HD 5000, seria HD 6000, seria HD 7000 Series;
  • AMD Fusion A8 lub lepsza;
  • NVIDIA GeForce 8600 lub lepsza, 9500 lub lepsza, GTX 220 lub lepsza, seria GTX 400, seria GTX 500, seria GTX 600; 
  •  

    Korzystając z okazji przedstawiamy ostatni materiał wideo opublikowany przez twórców, przedstawiający opcje customizacji wyglądu kierowanych samochodów:

    rek

    18 odpowiedzi do “GRID 2: Wymagania sprzętowe wersji PC”

    1. Codemasters zawsze zapewnia świetną optymalizację, nie ma sensu obawiać się o możliwość pogrania w GRID 2 jeżeli pierwsza część działała płynnie

    2. Szkoda ze kosztem słabej grafiki

    3. To ciekawe. Wymagania procka niemałe. A wymagania karty graficznej – zerowe.

    4. Intel Graphics 5200 nie jest zerem, to bedzie flagowe monstrum na poziomie… Jakims:)

    5. Bez widoku z kokpitu ta gra dla mnie traci 50 % swojego uroku jestem strasznie zły !!!!

    6. Po takich poślizgach jak na filmiku spaliłby opony po jednym okrążeniu. To już nawet nie jest racer, zrobili arcade z tej gry. Nie podoba mi się.

    7. Spoko da się pograć w przerwie Race 07 lol

    8. SyntheticAvenger 23 kwietnia 2013 o 08:06

      Może mi nawet pójdzie 😀 Ale na razie nie jestem zainteresowany 🙂

    9. Pójdzie na wysokich, lecz bez widoku z kokpitu to ja podziękuje…

    10. Przestańcie chrzanić o tym widoku z kokpitu, tak serio to jedynie w Shifcie był fajny ten widok. W DiRTach zawsze jeździłem z trzeciej osoby, tak samo w Gran Turismo i innych rajdówkach. Widok z kokpitu wymagał by jeszcze z pół roku na zrobienie i ja tam wolę grę szybciej, bez widoku na kokpit, ale przynajmniej dopracowaną pod innymi względami.

    11. @revan92 może dla Ciebie był fajny tylko w Shifcie, dla mnie taki widok w grach Dirt lub TDU to podstawa. W Grid najczęściej jednak korzystałem z widoku z maski, najbardziej naturalnie się wtedy kierowało kółkiem. @maciejus92 jeśli mówisz o zawsze świetnej optymalizacji, to przypomnij sobie Dirt 1.

    12. @revan92 Dokładnie. Brak widoku z kokpitu mi też nie przeszkadza. W sumie nigdy z tego bajeru nie korzystałem.

    13. @Fanatik Wiesz, zależy kto co lubi. Ja np lubię oglądać rajdówki typu Toyota Celica z zewnątrz, poza tym jak możesz zauważyć tutaj kładą nacisk na widok zewnętrzny, wszelakie bajery typu przemalowanie, winyle itd, to zabiegi pod: 1 publikę, bo sporo osób woli arcadeówki bardziej niż simy, 2 oraz to że autka są pięknie wymodelowane i trzeba je jakoś pokazać 🙂 . Do tego mogę dodać że w żadnej grze wyścigowej widok z kokpitu nie był SELLerem, oraz to że Gran Turismo 5 dostało właśnie za kokpity.

    14. @Fanatik Co do DiRTa 1… to były czasy przejścia na next gen, co wiązało się z tym że nie każdy miał 8800GTXa, żeby odpalić tą grę bezproblemowo. Twórcy możliwe też, że użyli starych bibliotek / starej optymalizacji i stąd te problemy z optymalizacją na starszych maszynach, tak samo Medieval II miał silnik stary i się dławił nawet na mocnych maszynach, gdzie Shogun II działa bez zacinek. To zasługa nowych bibliotek :].

    15. Sorry ale wymagania nie pokrywają się z tym co prezentuje ta gra…

    16. Poza tym bliżej do tego ILE możemy zobaczyć w rzeczywistości drogi i otoczenia jest w grach raczej widok z maski, a nie z kokpitu, gdzie bardzo dużą część ekranu mamy zasłoniętą etc. W rzeczywistości jadąc samochodem oczywiście też mamy trochę zasłonięte, ale chyba nie aż tak.

    17. ocb ? wymagania mniejsze od poprzedniej części…. ta gierka pojdzie na HTPC, nie mowiac o gaming pc… w sumie, moze nawet jaki smartfon by dal rade to pociągnąć… ;p

    18. ….i takie „odłamki” 2d przy kolizji to byly juz w toca race driver 😉

    Dodaj komentarz