rek
rek
01.05.2013
Często komentowane 13 Komentarze

GRID 2: LiveRoutes, czyli „nieliniowe” wyścigi [WIDEO]

GRID 2: LiveRoutes, czyli „nieliniowe” wyścigi [WIDEO]
W ostatnim czasie mamy do czynienia z istnym wysypem materiałów z GRID-a 2 - po niedawnej serii gameplayów Codemasters opublikowało nowy trailer gry koncentrujący się na opcji LiveRoutes. Funkcja ta w czasie rzeczywistym zmienia układ tras w czasie wyścigu, co oznacza, że żadne kolejne zawody nigdy nie będą wyglądać tak samo.

LiveRoutesGRID 2:

rek

13 odpowiedzi do “GRID 2: LiveRoutes, czyli „nieliniowe” wyścigi [WIDEO]”

  1. Dziwne. Ja lubię opanowywać do perfekcji daną trasę i pobijać rekordy. Ale może jestem staromodny po prostu…

  2. Mam jak niżej. W s/s mi się podobało coś takiego, ale w gridzie 2 nie. No i te „miliony możliwości” to trochę przesadzili jednak. Ile na tych trasach będzie skrzyżowań?

  3. Narzekanie na opcjonalną, fantastycznie sprawdzającą się w multi i całkiem nowatorską funkcję jest mało uzasadnione. W trybie kariery ma być ponoć tylko kilka eventów wykorzystujących LiveRoutes, w próbach czasowych można jeździć bez nich, a w sieci może ją wyłączyć stawiający grę. Wygrywa każdy.

  4. E tam, bedzie tak samo, po prostu inaczej będziemy zapamiętywać daną trasę. Do danego odcinka będzie np. 4 możliwości. Wyuczymy się ich czterech i juz wiemy jak przejechać „ten” odcinek. Kolejny kawałek trasy znowu będzie miał kilka możliwości co też pozwoli jako tako opanować tą funkcję. Myślę, że wszystko jest do ogarnięcia.

  5. Ale po co tyle płaczu? Przecież napewno będą prawdziwe tory typu: Hockenheim, Spa, Silverstone, a tam nikt wam trasy nie zmieni.

  6. @vimes|Wystarczy, że dana trasa będzie miała 8 zakrętów i już mamy 1679616 możliwości przejazdu. Oczywiście myśląc czystko teoretycznie, bo w praktyce raczej nie będzie 8 razy pod rząd takich samych zakrętów, ale to taka mała marketingowa sztuczka

  7. Mam na tą grę wielkiego smaka ale brak kamery z kokpitu zmienia moje ostateczne zdanie, mimo kupienia DiRT’a 1, 2, 3, nie kupuję 🙁 .

  8. A mi tam widok z kokpitu niepotrzebny. Ja jestem z tych, co rzadko go używają i generalnie nie czuję potrzeby. Chętnie kiedyś dorwę na jakiejś promocji.

  9. wqrzajace jest to ze od 5 lat samochodowe gry wyscigowe caly czas wygladaja tak samo.Ile jeszcze ?.Gdzie jest ta nowa generacja.

  10. Michcio123 2 maja 2013 o 09:19

    Z tego co pamiętam to był już kiedyś filmik traktujący o tej funkcji. Po co robić to dwa razy?

  11. Gdyby był widok z kokpitu to może modderzy by zrobili support dla Oculus Rift’a i by się świetnie grało z kierownicą. ._.

  12. Z jednej strony fajny patent, ale z drugiej szlag trafia realizm wyścigów(no ok, nie jest to symulator, ale jednak), bo to ma na bieżąco zmieniać się trasa? Czyli jedno okrążenie po wariancie A, potem B? Szkoda, że nie będzie widoku z kokpitu. W pierwszym Gridzie mi się to podobało, a teraz jakby mieć jeszcze Oculus Rifta, po prostu czysta frajda by była 🙂 Jak „ścigałka” oferuje widok z kokpitu to niemal obowiązkowo z niego korzystam.

  13. @maskor84 Kurde, nie… Nie mogę. Uwielbiam ignorantów. Zauważ że gry wyścigowe czerpią głównie ze starych wyścigów. Wyobrażasz sobie Gran Turismo w kosmosie? Ta gra była, jest i będzie taka sama, poza różnicami w grafice i ogólnym interfejsie. Gran Turismo zawsze oferowało masakryczną ilość autek, przyjemność z jazdy, oraz to że masz tory z prawdziwego życia :]. I ja, osobiście, bym w tej kwestii nic nie zmieniał.

Dodaj komentarz