rek
rek
30.09.2021
9 Komentarze

Grand Theft Auto: The Trilogy – Zbliża się zapowiedź kolekcji remasterów

Grand Theft Auto: The Trilogy – Zbliża się zapowiedź kolekcji remasterów
Sprawa wydaje się przesądzona.

Nie jest żadną tajemnicą, że Take-Two planuje wydać odświeżoną trylogię GTA. W jej skład wchodzą tytuły, które pamiętają czasy świetności drugiego PlayStation, a zatem Grand Theft Auto 3, Vice City oraz San Andreas. Jeśli wierzyć zakulisowym informacjom, ekipa Rockstar Dundee przygotuje mocno zmodyfikowaną wersję klasycznych tytułów.

Wydaje się, że oficjalna prezentacja czai się tuż za przysłowiowym rogiem. Koreańska platforma ratingowa (przydziela kategorie wiekowe grom wydawanym na lokalnym rynku) oceniła zawartość pozycji o nazwie Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition.


(Kliknij, aby powiększyć)

Podobno rzeczona kolekcja remasterów trafi (dystrybucja cyfrowa) na PS4, PS5, Xboksa One, Xboksa Series X/S, Switcha, PC, Stadię i urządzenia mobilne. Data premiery? Cóż, plotkuje się o trzech możliwych wariantach – koniec października, początek listopada lub 2022 rok. Ten ostatni termin ostatecznie może dotyczyć wyłącznie poczciwego „blaszaka”.

rek

9 odpowiedzi do “Grand Theft Auto: The Trilogy – Zbliża się zapowiedź kolekcji remasterów”

  1. Tutaj by się przydały porządne remake na RAGE bo RenderWare był drewniany i przestarzały już przy premierze Vice City.

  2. Mogli by dać gta Vice City Stories na pc ehhh

  3. @Gazpacho|Wątpię. Wydadzą to samo z teksturami w większej rozdzielczości, i tak sprzeda się na pniu. Jakby Rockstarowi zależało na czymś więcej, jak na łatwej kasie, to byś miał dodatki fabularne do piątki, a nie pierdoły do Online.

  4. Fakt mogli by wydać na PC GTA VC stores i LIberty city stories bo to dobre gry sa na PS 2 a libety nawet na PS3 . co remastera to szkoda że wersja cyfrowa

  5. CzlowiekKukurydza 30 września 2021 o 18:52

    „(…) zawartość pozycji o nazwie Grant (…)’.

  6. @CzlowiekKukurydza|Poprawione. Tnx 🙂

  7. Remaster na remasterze, remasterem pogania.

  8. @sadpanda|No i wielka szkoda że tak będzie. Renderware to naprawdę gniot, przecież strzelanie było najsłabszym elementem tych gier które jednak się broniły bo ogólnie były dobre a Rockstar wycisnął z tego ułomnego silnika co się dało.

  9. @Gazpacho o ile w GTA III się zgodzę, że strzelanie jest turbo słabe, tak w Vice City już było lepiej a w San Andreas strzelało się bardzo przyjemnie, wystarczyłoby dodać do tego możliwość chowania się za osłonami i nic więcej tam nie potrzeba

Dodaj komentarz