
Gothic Remake: Niedługo poznamy więcej konkretów

Gruntownie odświeżony Gothic… ma się dobrze. Brak ekscytujących publikacji nie jest powodem do zmartwień. Przynajmniej tak sugeruje wiadomość udostępniona przez studio Alkimia Interactive (czyli twórców omawianego remake’u).
Hiszpański zespół zapewnia, że ciężko pracuje nad reedycją kultowego tytułu. Ponoć wzięto sobie do serca opinie graczy, a sam remake postara się uszanować kluczowe założenia pierwowzoru. W niedalekiej przyszłości otrzymamy więcej szczegółów. Hm, to by było na tyle. Miejmy nadzieję, że developer uraczy nas ciekawymi materiałami.
Since we started in 2020, we’ve assembled a strong team and are hard at work on the Gothic Remake @gothicthegame ! We took your feedback to heart – the full Remake will pay respect to the original Gothic game and will be very close to it. We can’t wait to share more details soon!— Alkimia Interactive (@AlkimiaGameDev) November 12, 2021

Czytaj dalej
22 odpowiedzi do “Gothic Remake: Niedługo poznamy więcej konkretów”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nie mogę się doczekać. Aczkolwiek lepiej poczekać niż się rozczarować 🙂
Taa, czekamy…|aż nowy Diego zacznie gadać po ludzku.
BTW Czy tylko ja widzę, wśród odnośników w „nasze zasoby” Battlefleet… Gothic:Armada 2?
Czekam na lament turbo fanów, którzy będą jęczeć nawet o to, że głaz stoi w nie tym miejscu co w oryginale.
taz159357 a ja czekałem na lament turbo lamusów, którzy będą jęczeć na osoby nie podobającym się głaz w niewłaściwym miejscu. I się doczekałem czytając twój komentarz.
@RoronkaZoro O widzę, że już się pierwszy znalazł. I w dodatku jakiś bardzo sfrustrowany, ponieważ nie potrafi zachować podstawowej kultury wypowiedzi 😀
Hmm grałem w demo, zainstalowało mi się przy okazji Elexa, było fajne, chociaż wydaje mi się że to prawie zupełnie inna gra, jakaś dodatkowa lokacja na początku, misje poboczne itd. pod koniec dema dostałem się wreszcie do bramy doliny w której jest główny obóz i mimo dużej przestrzeni zasięg widoku był jakoś dziwacznie ograniczony bardzo jasną mgłą, dziwnie to wyglądało i bardzo nienaturalnie.
@Eldred Bo to jest tylko próbka tego, jakie pomysły na grę mieli twórcy z hiszpańskiego studia. |Finalna gra praktycznie w ogóle nie będzie nawet przypominać tego teasera, bo twórcy biorą pod uwagę ogromną liczbę uwag i sugestii od fanów. Niesamowita sprawa, że ktoś w aż takim stopniu słucha opinii graczy, zamiast odwalić skok na kasę, który jest w ostatnich latach dość popularny (teraz patrzę na ciebie, GTA!!!) i faktycznie coś z tego może wyjść.
@taz159357: Ten moment, kiedy wychodzisz na hipokrytę i nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy.
@DarZ Tez mam taka nadzieje ze z feedback od fanów i odpowiednimi pomysłami jak unowocześnić rozgrywkę ale utrzymać te same klimaty i odczucia,na pewno walka musi być zmieniona,taka toporność już nie idzie w parze z dzisiejszymi standardami ale nie che również typowej gry akcji, myślę ze toporność ala z DS 3 albo skyrim mogłyby być odpowiednie. ale mam nadzieje ze ogólny design i konstrukcja świata będzie podobna jak w originale ale z wieloma zmianami w niewykorzystanych lokacjach z pierwowzorze.
@ybraks to jest prawda, wielu fanów, nie chce zaakceptować drastycznych zmian przez pryzmat nostalgii |co nie jest zawsze dobre dla unowocześnia starych marek, ale tez nie oznacza ze muszą na chama imitować nowych trendów, mam nadzieje ze znajda sposób na unowocześnienie wielu mechanizmów ale tez zachowaniu paru bardzo ważny elemento, jak np. wolność eksploracji, poziom trudności na początku gry,nie nachalnej pomocy i wybory pomiędzy obozami które są bardzo charakterystyczne dla marki.
@wampir2214 A jakichże to drastycznych zmian ta gra potrzebuje? Zastąpić lock on wykrywaniem kolizji, dać interfejs z G3, system walki jak w Dark Messiah, i zachować całą resztę z uwzględnieniem poprawek QoL jak stabilniejsza kamera pływania, czy możliwość zjeżdżania z drabiny.
Zagram na 100%.
nie wiem jak Ghotic w pierwowzorze, ale oby to co robią teraz było tym co można określić mianem: więcej, lepiej, ładniej jak w Resident evill 2 remake
Playable teaser był zupełnie inną grą, jakby wydali to pod innym szyldem to bym chętnie zagrał – niemniej wolę jak rozwiną fabułę i dodadzą nowe questy/postacie, a nie wszystko kompletnie zmienią. Mam nadzieję że to będzie good ol’ Gothic, tylko dużo bardziej dokończony i po prostu większy. Tutaj naprawdę nie ma co zmieniać, wystarczy odświeżyć grafikę (zachowując klimat), poprawić zepsute mechaniki, dodać trochę głębii i mają sukces finansowy gwarantowany.
Model walki jak z pierwszego Risena i można grać.
No to fajnie, że projekt nie upadł i wszystko jest na dobrej drodze do wydania. Przeszedłem dwa razy Playable Teaser i generalnie dla mnie było w większości ok. Może trochę postać Diego mi nie pasowała, ale walka była wystarczająco toporna 😉 i zmiany graficzne też raczej do przyjęcia. Jedna tylko rzecz mnie zaniepokoiła, a mianowicie muzyka. Niby była dobra, ale uważam, że powinni zachować muzykę z oryginału, żeby przenieść klimat z G1 do remaka. A ewentulnie mogliby nagrać ją od nowa w nowej aranżacji. Mu
zyka w G1 robiła i dalej robi robotę i moim zdaniem nie wymaga „remakowania”. Ale ogólnie to super, cieszę się, dobry news.:)
A mnie to ani nie grzeje ani nie ziębi, ale miło by było się pozytywnie rozczarować. Chociaż pewnie i tak wyjdzie kupa pokroju nowego th4afa. Która ani nie przyciągnie nowych fanów do marki, a starych co najwyżej zdenerwuje. Bo każdy patrzy na oryginał przez pryzmat nostalgii. No bo powiedzmy sobie szczerze. Nie da się oddać szczeniackich emocji które towarzyszyły przy odkrywaniu gry po raz pierwszy.
Dobrze, potrzeba tej gry na rynku. Gothic musi wrócić
@Orzelkill „Nie da się oddać szczeniackich emocji które towarzyszyły przy odkrywaniu gry po raz pierwszy.” To prawda, ale można użyć odrobiny magii, żeby chociaż trochę poczuć smak tamtych chwil.;) Na przykład czteropak orkowej mikstury, albo zielony nowicjusz skręcony z bagiennego ziela, jeśli używane rzadko i w odpowiedniej ilości, mogą czasami na krótko sprawić, że poczujemy znów te „szczeniackie emocje” co za pierwszym razem.;) Tylko ciii, bo w większości magia jest w naszym uniwersum zakazana…;)
Muzyka skomponowana przez Kaia Rosenkranza… Pomarzyć dobra rzecz.