
Gothic II: Dzieje Khorinis – Obszerna próbka muzyki z fanowskiego dodatku

Moim zdaniem chłopaki idą w dobrym kierunku.
Diabelnie obiecujący projekt polskich fanów Gothica, o którym pisaliśmy tutaj oraz częściowo także tu, doczeka się własnej ścieżki dźwiękowej. Jej twórca, niejaki Fang, wzorował się na pracach Kaia Rosenkratza (autora oryginalnej muzyki w serii), korzystał z tej samej biblioteki sampli oraz oprogramowania. W mojej opinii muzyk poradził sobie lepiej niż dobrze, ale Wy możecie wyrobić własną, odtwarzając materiał poniżej. Twórcy Dziejów Khorinis zastrzegają jednak, że to dopiero przymiarki i nie wszystkie utwory trafią ostatecznie do rozszerzenia. Dodają też, że oprócz kompozycji Fanga usłyszymy również te, które towarzyszyły nam w oryginale.

Czytaj dalej
17 odpowiedzi do “Gothic II: Dzieje Khorinis – Obszerna próbka muzyki z fanowskiego dodatku”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Bass drop at 17:35
Niezły ambient, ale słaby Main Theme. Kamil sobie zdecydowanie lepiej radzi z „głównym” podłożem muzycznym. Fang powinien zajmować się ambientem, a Kamil komponować tracki do ważnych momentów fabularnych.
Ciekawe czy Piranha dałaby radę zrobić Gothica czwórkę na pełnych prawach legendy cRPG.
Ja jestem kontent. Nawiązanie do tradycji, a jednocześnie odwaga, by wprowadzić nowość.
Dla mnie PO-K****-EZJA! 😀
Ahh Gothic paskudna grafika, paskudne sterowanie, okropny system walki , znośna fabuła i bardzo fajny dubbing. Zawsze się od tego średniaka odbijałem, ale zawsze zwalam winę na to, że wpierw grałem w Morka i kilka innych dobrych gier więc nie był to mój baby first cRPG
dajta to juz kurde ile mozna czekac
Czy Fang poradził sobie lepiej niż dobrze? jest naprawdę dobrze, klimat zachowany, da się tego słuchać;) Niestety nigdy nie byłem fanem ścieżki do pierwszych dwóch Gothiców, dlatego bo miała taki dziwny klimat ponuraka i w tej ścieżce jest to zachowane a na dłuższą metę nie przykuła mnie do fotela. Jeśli już muzyka z Gothiców to uważam, że Kain Rosenkratz swoje skrzydła rozwinął dopiero pisząc muzykę do trójki i ta ścieżka jest jego najlepszym dziełem dotychczas!
@Syskol – Do sterowania bardzo szybko idzie się przyzwyczaić i tego nawet nie zauważasz. A system walki jak dla mnie mniej więcej taki powinien być w grach. W G3 albo w skyrimie opiera się jedynie na napieprzaniu przycisku myszki i liczeniu że szybciej wykończysz przeciwnika niż on ciebie. W G2 musisz kombinować z blokami, ew w odskakiwaniu i strafeowaniu na boki. To stanowi przynajmniej jakieś wyzwanie 🙂
Całkiem, całkiem, ale do klimatu Gothica czegoś mi jeszcze brakuje.
@ZurekKun zgadzam się z systemem walki. Jeszcze pamiętam jak dzięki timingowi pokonałem uzbrojony tylko w nóż na wilki cieniostwora (tego samego, na którego natykasz się z Bartokiem) – dużo wczytywania i prób, ale się udało. Tak samo było z wygranymi w walkach w porcie i w starciu z mordercą Atylla. Gothic w walce to był Dark Souls przed Dark Souls.
Sterowania w Gothicu jeden było dla mnie wygodne do tego stopnia, że w dwójce jeszcze klikałem klawisz „w przód”, gdy starczyło kliknięcie myszą. :)|@Syskol|No patrz, ja od Morrowinda odbiłem się chyba ze 4 razy. Po kilku godzinach gry uznałem, że mam to wszystko gdzieś i losy czegokolwiek w tej grze w ogóle mnie nie obchodzą. Co do Twoich zarzutów, mogę zgodzić się do grafiki, która nawet wtedy zbyt ładna nie była. Ale przynajmniej klimat aż wylewał się z ekranu, czego nie można powiedzieć o Morrowindzie.
@Wolfgar Pamiętaj, że są to dopiero pierwsze próbki, selekcja utworów jest bardzo, bardzo duża, tutaj was nie zawiedziemy 🙂
@Szmyk|Chciałbym usłyszeć więcej Gothicowych bębnów i trąb. 🙂
Fang i pozostali muzycy są otwarci na sugestie – w końcu tworzymy Dzieje dla was, fanów Gothica 🙂
@serwusx klimat nie wylewał się z ekranu w morrowindzie? Na pewno graliśmy w tę samą grę?
Jeżeli Fang, to ten Fang, to pozdrawia go Yorgen i Telimen zarazem z serwera role-play midgard. 🙂 |(ten, który udawał, że umie grać na lutni). 😀 |Oby i ten projekt się udał i midgard powrócił również. |Fang to znakomity gościu.