
God of War z 2018 zmierza na pecety [WIDEO]
![God of War z 2018 zmierza na pecety [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/3b97fbb9-6cc0-4715-add0-4638d1e1a929.jpeg)
Gry na wyłączność powoli stają się reliktem przeszłości i choć prawdopodobnie z rynku ostatecznie zbyt szybko nie znikną, już dawno przyzwyczailiśmy się, że przy odrobinie cierpliwości i dobrym pececie każdy będzie miał w końcu okazję poznać wszystkie najważniejsze tytuły (wyjątkiem jest tu tradycyjnie Nintendo, chociaż przypadek Monster Hunter Rise pokazuje, iż i tutaj mogą szykować się zmiany).
Dokładnie tak ma się sytuacja z exclusive’ami PlayStation. Choć na Xboksa prawdopodobnie nie trafią nigdy, Sony od jakiegoś czasu bardzo chętnie (acz nieśpiesznie) portuje swoje produkcje na komputery osobiste. Po Horizon Zero Dawn i Days Gone wiedzieliśmy, że na kolejne tytuły nie będziemy musieli długo czekać. I faktycznie: we wrześniu firma zapowiedziała pecetową kolekcję Uncharted, teraz przyszła zaś pora na jeden z najważniejszych tytułów PS4. Tak, dobrze czytacie – God of War z 2018 już niedługo zachwyci jeszcze więcej graczy.
Twórcy obiecują wsparcie dla rozdzielczości 4K, panoramicznych monitorów oraz technologii DLSS i Reflex.
Przy okazji dowiedzieliśmy się, że wersja na PS4 sprzedała się do końca sierpnia w liczbie 19,55 miliona kopii.
God of War zadebiutuje na pecetach 14 stycznia 2022. Grę znajdziemy na Steamie i w Epic Games Store za 220 zł.

Czytaj dalej
51 odpowiedzi do “God of War z 2018 zmierza na pecety [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
No to pora wreszcie na Bloodborne.
Wreszcie…po tylu latach ahhh
Warto było czekać <3
Ummm, aż nie wiem co powiedzieć. No to życzę miłej zabawy. Fajna łatwa i przyjemna platyna mi osobiście wpadła.
Co pamiętam konsolowcy zawsze się śmiali mówili nigdy nie będzie na pc… NIESPODZIANKA
@Maniek123404|Niektórzy powiedzieliby, że taka informacja to powód do radości, ale rzecz jasna w giereczkowie każdą pozytywną rzecz trzeba natychmiast nakryć cuchnącą czapką sarkazmu. 🙂
Tyle że na PS będzie Ragnarok, na który na PC trzeba pewnie będzie czekać kolejne 3 lata i w międzyczasie może się nieco postarzeć. Sam God of War ma niewielkie zamknięte poziomy, w dobie sandboxów to trochę archaizm.
nietrol,|A może to jest po prostu część dobrze przemyślanej strategii. Na PC trafi GoW w okolicach premiery Ragnaroku na PS5. Gracze wyłącznie PC ograją „pierwszego” GoW na PC, tak bardzo im się spodoba, że część z nich kupi sobie konsolę dla „drugiej” części.
@nietrol niewielkie zamknięte poziomy wcale mi przy grze nie przeszkadzały. Ogromnych otwartych sandboksów mamy na rynku aż nadto, a Ubi klepie je taśmowo aż do porzygu (nie twierdzę przy tym, że czasem i w takie gry nie lubię pograć). GoW moim zdaniem tylko straciłby na tym, gdyby był wielkim, otwartym sandboksem. Dla mnie ta gra to taka trójwymiarowa metroidnvania i w tej konwencji sprawdza się świetnie.
Bierzcie i jedzcie z tego wszyscy, to jest bowiem jedna z najlepszych gier poprzedniej generacji. |Otwieranie się na rynek PC to swietny ruch Sony.
O Boziu, jak cudownie. Pamiętam jak GOW ogrywałem na PSP lata temu, miło
O i nawet taniej niż nowa fifa ????
No tez jestem w szoku troche, tzn dobrze, ze jest na PC, bo exy jako takie to zlo, natomiast w zciu bym sie tego nie spodziewal. |@nietrol przeciez nie kazda gra ma obowiazek miec otwarty swiat. to, czy gra to sandbox to chyba decyzja tworcow, nie? a co do samej gry to jak dla mnie najlepsze, w co gralem kiedykolwiek bez podzialu na gatunki – to gra bez wad, absolutne 10/10
Ja wciąż liczę na Spider-Mana…
Kupiłem ps4 głównie dla exów, i to najlepszy ex moim zdaniem(drugie jest GoT), pewnie kupie jeszcze raz na pc.
Skończyłem w okolicach premiery. Platyna wbitą z przyjemnością (i świetnie zaprojektowana, po prostu czuć, że żadna atrakcja cię nie ominęła). Robienie tylko głównego wątku to robienie sobie krzywdy, bo aż połowa gry to świetne rzeczy poboczne (w tym polowania na walkirie). A wszystko zrobione na wysoki połysk. No i to wrażenie, że wszystko jest zmontowane na jednym ujęciu. 10/10. Zazdroszczę tym, którzy grę mają dopiero przed sobą.
Liniowe doświadczenie na 20h, z zerowym replayability, za ponad 200? |Potanieje, to się zobaczy. O ile nie będzie technicznym śmieciem.
20h? Pewnie się da, ale główny wątek jedynie. A grając tylko w niego traci się połowę genialnej gry. Ja mam ponad 50h za pierwszym podejściem, ale za to z platyną.
Zajebiście jeszcze tylko Ghost of tsushima|Super że Sony przekonało się do PC pewnie zauważyli ile na graczach Pc mogą zarobić
Microsoft sie cieszy
@Krzycztow To zazdrość mi ;). Osobiście odbiłem się strasznie, bo zacząłem z ciekawości na najwyższym poziomie trudności. Jakimś cudem męcząc lokację po lokacji dotarłem do pierwszego bossa – jakiegoś bezimiennego cherlawego norda. Dostał w ciry, potem popłynąłem gdzieś czółnem i stwierdziłem że dosyć przygody, bo za trudno. A potem już nie miałem natchnienia zacząć na łatwiejszym – jakoś zawsze jest wiele innych rzeczy do roboty, więc gierca czeka na lepsze czasy :).
@zadymek ty tak serio? Liniowe? W grze z otwartymi hubami (dużymi) pomiędzy którymi można się dowolnie przemieszczać? Na 20? Mi wątek główny zajął 30, sama gra 70, a uważam,że dobrze mi szło. Poza tym, CoD nie ejst liniowy, nie? XD
@zadymek|Oj, pececiarze, pececiarze… 😛 Dać takiemu jedną z najlepszych gier w historii, do tego taką, która wygląda jakby wydano ją wczoraj i jeszcze będzie narzekać. Słuchaj, ale przynajmniej będzie dostępna w sklEPICu!
Mogli by wydać również klasyczną trylogię.
@lett4l Serio? No można się przemieszczać ale po co skoro by odblokować kolejne trzeba iść zgodnie z fabułą, która prowadzi za rączkę. A nawet jak się świat otworzy to jest w cholerę pusty, chodzę koło jakiegoś zamku/muru i jedyna rzecz, którą przez pół godziny robiłem to uwolnienie smoka, gdzie po drodze wgniotłem setkę tych samych mobków, których przez resztę gry powaliłem kolejne setki razy, bo uwaga gra ma bardzo małą pulę przeciwników. A walki są tak łatwe i powtarzalne, że można usnąć czasami.
Warstwa fabularna, udźwiękowienie i to jak została przekształcona mitologia jest genialne 🙂
Symulator ojca-drwala który zamiast drzew woli rąbać mieszkańców Asgardu. Skoro twardziele tacy jak Kratos czy Markus z Gears of War doczekali się potomstwa, to liczę że w nowym Tomb Raiderze Lara będzie miała córkę, która… będzie udostępniała na „Fejsie” jak jej mama zabija złych ludzi. I przy okazji zwierzęta.
@bali09 Twój opis, cytując „No można się przemieszczać ale po co skoro by odblokować kolejne trzeba iść zgodnie z fabułą, która prowadzi za rączkę” pasuje do prawie każdej gry w historii, więc jest głupi. Bardzo głupi, bo po nim następują jakieś urojenia. Świat jest pusty? co? Ty tej gry na oczy nie widziałeś jeśli uważasz, że świat jest pusty, contentu nie z głównej linii fabularnej jest w GoW 2x tyle co głównej linii.l, co już napisało kilka osób. Ogólnie cały komentarz do usunięcia, nie wiem czy czytales
To co napisałeś, ale to stek bzdur. Nie ma co robić poza głównym wątkiem? Jezu chłopie, co? Mało przeciwników? Czy ty piłeś pisząc to? Każda kraina ma całkowicie odrębny set przeciwników, każdy Boss jest inny, jeśli walki są łatwe, to wystarczy podkręcić poziom trudnosci, a jak napiszesz, że walki z valkyriami są łatwe, to może od razu usuń konto – nawet quaz zwrócił uwagę na wysoki poziom trudnosci valkyrii, ale wielki ekspert przemówił. Ogólnie twoje zarzuty można by przypisać do każdej gry świata xD
Leży ps4 na szafce z paroma exami od roku w tym z god jakoś nie chce mi się tego odpalać wole pograć w Far cry 6 na Geforce now.
na psn dają w abonamencie za darmo
@lett4l 1. Howlongtobeat mówi, że minimum 20h. |2. No tak, liniowe. No chyba, że odpalenie po raz drugi pozwala inaczej pokierować fabułą, zrobić inny build postaci itp.|3. A wspominasz o CoD – serii, którą gardzę za ekstremalną liniowość i prostotę, od czasów, gdy się „nazywała” Medal of Honor- ponieważ….?
Człowieku, 99% gier ma liniowy watek główny, o co ci z tym chodzi? Co to w ogóle za argument, skoro twórcy tak to zaprojektowali? Tom Rider też jest 100% liniowy, czy ktoś się tego czepia? Nie bo to jakiś absurd a nie argument. 20 godzin może, na wątek główny przechodząc go na raz, mi konsola pokazuje prawie 70 godzin na całość, czyli masa questów od krasnoludów, smoki, itp. a wspominam o CoD bo twój argument to żaden argument – twórcy zaprojektowali wątek główny jako liniowy, jak w prawie każdej grze
Jeśli serio ci to przeszkadza, to chyba grasz tylko w Skyrima i Fife, bo one nie są liniowe. Jak się musisz czuć grając w takiego Dooma, Wolfensteina, TLoU, one przecież też sa liniowe w wątku głównym. Z resztą chwila, skoro wątek główny który stanowi mniejszość gry jest liniowy, reszta jest nieliniowa, to gra jest liniowa czy nieliniowa? XD co za absurdalna dyskusja
@lett4l Człowieku, 99% gier ma liniowy watek główny, o co ci z tym chodzi?|Chodzi mi, człowieku, o to, że nie zapłacę pełnej ceny za coś takiego.BTW Nie gram w 99% gier.
@Shaddon Dlaczego zawsze jak jest mowa o exach na konsole Sony to ktoś zawsze wrzuci swoje 'oj pececiarze’ albo 'bo blaszakersi nie znaju Anczarteda’, itp.? Czasem mam wrażenie, że niektórzy nie mogą przeboleć tego, że kogoś zwyczajnie nie interesuje 'jedna z najlepszych gier w historii’. Z boku wygląda to tak, że ten 'system seller’ jest tak dobry, że wydają go na coś innego nie platforma matka. 'Fajnie’.
@lett4l Jak to FIFA nie jest liniowa? Przecież tam sędzia nawet jest liniowy…
@CzlowiekKukurydza|Ja to widzę w ten sposób: jak dają ci dobrą grę, to bierzesz ją i się cieszysz, albo przynajmniej nie marudzisz, bo naprawdę nie masz ku temu powodów.
@zadymek XDDD czyli to nie jest wada tylko Twoja fanaberia. Zamknijmy ten temat – liniowość to nie jest wada tylko świadomy sposób prowadzenia rozgrywki przez developerów. Ale jeszcze jedna rzecz – nie istnieje coś takiego, jak nieliniowość, zawsze musisz iść do gościa X i z nim porozmawiać, zabić Y itp, nieliniowość nie ejst możliwa do zakodzenia, każdy sobie zdaje z tego sprawę, że nie da się przewidzieć wszystkich ifow i napisać tyłu skryptów ile jest możliwych wyborów człowieka. Więc tu moje pytanie
W co ty w ogóle grasz? I od razu nasuwa się drugie pytanie – pomimo rebootu GoW, każdy, kto słyszał o marce ma świadomość, że ta gra ma liniowa fabułę (bo na fabule ona stoi a nie da się mieć angażującej fabuły nie wymuszając na graczu śledzenia jej – skrajną liniowość to po prostu środek do wymuszania tego. Więc po co w ogóle odpalałem GoW wiedząc, że ta gra jest „liniowa” (??), a Ty przecież nie grasz w gry liniowe? Niezły mindf.ck
@Shaddon Nie o to pytałem.
@lett4l Nie żaden mindfuck, tylko tobie się w pale nie mieści, że konkretny typ gry może mieć dla kogoś mniejszą wartość. Przy tym ubzdurałeś sobie, że krytykuję te twoje oh, ah, ojej, bożyszcze 😉 …za|liniowość.|Coś co ty (nazwijmy sprawy po imieniu: fanboy) uważasz, za krytykę, i się nad tym nieludzko pienisz, jest wyceną. Gra jest relatywnie krótka i na raz. Co więcej, jest to port gry konsolowej, sprzed 3 lat, co już samo czyni zakup ryzykownym. Again: nie jest warta 220 zeta.
ehh, ja nie mam problemu z nazywaniem mnie fanboyem tej gry, bo ciezko nie byc fanboyem GoW. I znowu bredzisz. ” tylko tobie się w pale nie mieści, że konkretny typ gry może mieć dla kogoś mniejszą wartość” – nie, mozna pisac, ze kampania sie komus nie podoba, ot tak. Ale pisanie, ze sie nie podoba i argumentowanie tego liniowoscia to kpina. Jak mozna krytykowac za liniowosc cos, co z zalozenia musi byc liniowe? Przeciez to absurd. Gdyby cala rozgrywka byla liniowa to ok, zrozumialbym to, nie kazdy lubi
liniowosc, ale krotykowanie samej czesci fabularnej za to jest zenujace. Piszesz, ze gra jest relatywnie krotka. No nie jest, gosciu, skoro piszesz sam, ze glownny watek jest na 20 godzin, a jest on mniejszoscia contentu, to jak mozna pisac o grze, ze jest krotka. Nawet w linku, ktory podales jest napisane, ze ukonczenie calej gry to przecietnie 52h 37m, skad ty w ogole bierzesz swoje argumenty XD poza tym, jakie znaczenie dla PCtowca ma to, ze gra ma 3 lat, skoro na PCcie to premiera, a nie remaster? lol
@lett4l Nie jestem patologicznym komplecjonistą. Zawartość rozumiem jako pełnoprawne zadania, nie jakieś gamifikacje typu zbieractwo śmieci, latanie po całej mapie za pierdołami, by odblokować łup, głupawe minigierki, szukanie jaj wielkanocnych czy wbijanie „osiągnięć”.|Faktyczna zawartość to góra 30h. I to jako wartość uśredniona. 20, 30 czy 50, gra jest krótka.
Xd o czym ty gadasz, serio. Przecież achoevementy w GoW (poza 1 wyjątkiem – krukami) są za przechodzenie questów spoza głównej linii fabularnej. 50 godzin to czas potrzebny na przejście pełnoprawnych zadań, dalej coś Ci nie pasuje? Jeśli nazywasz grę na 50 godzin krótka, to nie mamy dłużej o czym gadać, skoro celowo wymyślasz sobie jakieś głupoty żeby tylko „wygrać” dyskusje, niezależnie od absurdów jakie piszesz. Jeśli wymagasz od gry 200 godzin i to jest wv ciebie wada, to masz nie po kolei w głowie
@lett4l 1. 31h, to średni czas przejścia zawartości.|2. A wymyślasz, to ty sobie jakąś dyskusję: ja ci cały czas wyjaśniam co napisałem w pierwszym komentarzu tutaj! A ty z uporem maniaka pier*** jak mały Kazio po dużym piwie, że krytykuję grę.|JESZCZE RAZ: gra jest ZA KRÓTKA i ZA LINIOWA by dać 220 zeta.|GoW na PS4 dostaniesz za 50-79PLN. To rynkowa wycena tak zafoliowanego jak i cyfrowego wydania. Rozsądnie jak za grę, która starcza na góra 30 godzin.|Jak wzbogacono edycję PC, by dobić do 220?
No nie, nie fałszuj. https:howlongtobeat.com/game?id=38050|Wg tego linku completionist to 52godz, a skoro achoevementy w tej grze dostaje się za przechodzenie questów, to znaczy, że czas ukończenia questów to 52 godz, koniec kropka. Co do 2 to jesteś głąbem, nie będę dłużej się do tego odnowił bo nie umiesz składać literek, więc nie masz prawa do opinii. Jeszcze raz – to jest premiera gry na 52godz, gra kosztuje tyle ile powinna, elo pajacu.
Nie do końca, z tego co widzę, wśród achievementów w God of War na PS4 są takie rzeczy jak „znajdź wszystkie skarby gdzieśtam, znajdź wszystkie kapliczki, artefakty”, i jeszcze kilka innych pierdółek. Niedużo tego, ale jednak jest. Do „Completionist” wymagane jest: „Gamers that get every achivement, every medal and conquer all that the game has to offer”. Wedle howlongtobeat same misje, główne i poboczne, to ok. 30 godzin.
Inna sprawa, że nie wiem czy te artefakty i skarby to część jakiegoś zadania czy nie, może niech jakiś znawca się wypowie i skoryguje, jeśli farmazonię ;x
Dla mnie liniowość to plus, ale znowu nie przesadzałbym, że to gra 10/10 bez wad. Choćby bossowie – mogliby się pokusić o lepszą różnorodność. I większą ilość tych, którzy się nie powtarzają.