rek
rek

God of War już dziś ze specjalną wersją na PS5

God of War już dziś ze specjalną wersją na PS5
Niestety bez natywnego 4K, ale cieszmy się tym, co jest.

Chyba najważniejszą premierą Sony zaplanowaną na najbliższe lata (oficjalnie jeszcze w 2021, ale na razie trudno w to uwierzyć) jest zapowiedziane we wrześniu God of War: Ragnarok. Do tego czasu musimy jednak zadowolić się innymi tytułami – a na ich urodzaj narzekać raczej nie możemy.

Pozostaje nam sięgać po gry z PS4, które uruchomimy na nowej konsoli dzięki kompatybilności wstecznej. Poprzedni God of War już od dnia debiutu „piątki” chodził zauważalnie lepiej, jednak patch prawdziwie wprowadzający produkcję w kolejną generację miał dopiero przyjść. I cóż, jak się domyślacie, właśnie to nastąpiło:

Dostaniemy więc możliwość uruchomienia gry w nowym trybie: Enhanced Performance Experience (60 klatek na sekundę, 2160p i renderowanie szachownicowe). Dla purystów powstał Original Performance Experience, w którym to zostaniemy przy 30 fps-ach.

Aktualizacja na serwerach pojawi się jeszcze dzisiaj.

rek

10 odpowiedzi do “God of War już dziś ze specjalną wersją na PS5”

  1. Ten Original Performance Experience to nowa nazwa dla Cinematic Experience™? Tryb dla masochistów nie purystów.

  2. Gdyby jeszcze konsole były łatwo dostępne, by kupić i tych ulepszeń doświadczyć 😉

  3. Meh, a ja i tak ogram na bazowym PS4 🙂 Dzielnie czeka, aż przejdę każda część z serii. Jedyne gry które tak realnie chciałbym ograć w wersji ulepszonej na PS5 to chyba tylko Days Gone jeszcze raz w 60 klatkach (po festiwalu przecinek na slimce musi się grać bosko!), TLoU2, Ghosta i Horizona 2 oraz Ragnarok, ale to dopiero w 2022. Na resztę eksów nie mam ciśnienia i w spokoju gram na PS4.

  4. Sony i ich wspaniała konsola nowej generacji która nie potrafi pociągnąć w standardowej rozdzielności własnego exa sprzed wielu lat.

  5. Wcześniej to 60 klatek to na PS5 oferowała wersja pudełkowa tej gry, ale nie mogliśmy pozwolić na pobranie aktualizacji, gdyż dalej było potem 30 klatek. Wersja cyfrowa od początku była na 30 klatek ustawiona.

  6. @Zdzisiu|Ano wspaniała, wspaniała, szczególnie gdy weźmie się pod uwagę, że do osiągnięcia podobnej wydajności realnie potrzebny byłby pecet za, w tej chwili, lekko 8 tysięcy złotych. Raz jeszcze pozdrawiam wszystkich, którzy próbowali odpalić The Medium z pełnym RT na 3080/3090 by cieszyć się (dosłownie) jednocyfrowym wskaźnikiem klatek. Sam nie mogę uwierzyć, że nadal chce mi się użerać z pecetami pomimo kosztów zupełnie nieproporcjonalnych do realnie osiąganej wydajności.

  7. gamingman21 2 lutego 2021 o 16:19

    Heja a takie pytanie dla osoby która się na tym zna, jak to w końcu jest z tymi grami z PS4. Mam pełno płyt z grami o co wkładam do napędu ps5 ściąga updejty i gram. Konkretnie interesuje mnie taki np monster Hunter world. Z góry dzięki.

  8. @gamingman21|W większości wypadków wygląda to właśnie w ten sposób: wkładasz płytę, zawartość ląduje na dysku wewnętrznym, konsola dociąga aktualizacje i grasz. Są wyjątki, bo np. w przypadku Nioh od 5 lutego PS5 będzie dodatkowo zasysać osobną, unowocześnioną wersję gry, której jednak nie będzie się dało uruchomić bez nośnika z wersją z PS4 w napędzie.

  9. @Zdzisiu Trollujesz prawda? Od kiedy 4K to standardowa rozdzielczość? Wciąż króluje w tej kwestii FullHD, 4K ma niewielki procent graczy, gdzie i tak obraz wygląda świetnie w tej pierwszej. Takie głupie gadanie psuję tę branżę.

  10. Maniek123404 3 lutego 2021 o 06:04

    Kiedy na PC? 🙂

Dodaj komentarz