
Ghost Recon Wildlands: Krótki, dynamiczny i głośny gameplay [WIDEO]
![Ghost Recon Wildlands: Krótki, dynamiczny i głośny gameplay [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/4fd70dbd-7bfc-4bdf-89a0-dc3c603c0ffd.jpeg)
A jednak duchy też potrafią zrobić rozróbę.
Choć Ghost Recon orbituje wokół jak najcichszego infiltrowania wrogich placówek i wykonywania zadań, nic nie stoi na przeszkodzie, by trochę rozruszać kryminalne towarzystwo. W końcu nic tak nie rozkręca imprezy, jak uprowadzenie śmigłowca i długa seria z zamontowanego w nim działka.

Czytaj dalej
15 odpowiedzi do “Ghost Recon Wildlands: Krótki, dynamiczny i głośny gameplay [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
A jednak duchy też potrafią zrobić rozróbę.
Ładna czysta akcja, ale niemożliwa z przypadkowymi ludźmi z neta, potrzeba znajomych i to graczy faktycznie, żeby ogarniali co się wokół dzieje.
@Theron23 dokładnie. Gdybym miał z kim grać to brałbym grę w ciemno. A tak może jeden z moich kolegów kupi, w dodatku na konsolę, a ja gram na PC
Tak mnie coś od początku zastanawia…czy w to będzie można grać samemu? Bo jeśli tylko z innymi graczami, to jedna gra z listy wylatuje… bo pewnie w w drugiej połowie 2018 nikt w to już grać nie będzie ;D
@thesolamnus ja moge pograc w coopie z toba kup gre ja kupie i mozemy grac.
Nie mogę się doczekać gdy będzie się przeprowadzało takie akcje i nie tylko. Zwłaszcza z paczką kumpli. Czekam mocno!
Dość słaba ta rozróba, gatling cichszy od śmigłowca, a ponadto ciągle pokazują tą samą misję, jakby od roku nie zrobili nic nowego….|@toyminator – w single grasz z botami zamiast graczy, ale to nie to samo, nic złożonego nie zdziałasz. Ta gra to kolejne division – świetne z przyjaciółmi, wkurzające z randomami, nijakie samemu.
@Piterk95 nie martw się oczywiście, że zrobili następnie wycięli i dadzą w DLC bądź co bądź to nadal Ubi i należy zachować ostrożność.
Może będzie dobre do pogrania z żoną w wolnym czasie 🙂
Zapowiada się całkiem fajnie oby nie podzieliło losu Destiny albo Division
Sterowanie wygląda trochę topornie. Wolałby jednak rozwiązanie z Rainbow Sixów, gdzie kamera z 3 osoby włącza się tylko gdy jesteśmy przyssani do ściany. Poza tym boje się, że misje będą zbyt łatwe w co-opie dla 3 ogarniętych kumpli, no ale to się okaże po premierze. Liczę na fajną gierkę, bo ostatnio dobrego co-opa ze znajomymi szukam.
Mysle, ze to bedzie dobra i dajaca duze mozliwosci gra, ale tylko ze zgrana paczka. Pamietacie ten gameplay z odbiciem osoby z obozu ? Ta akcja byla swietna, ale nie wyobrazam sobie tego z botami. Widac bylo, ze goscie z Ubisoftu poswiecili chwile na obmyslenie planu, a pozniej perfekcyjnie go wykonali. Stawiam, ze bez ogarnietego teamu ta gra bedzie Far Cry’em z banda przydupasow, ktorym wydawanie polecen ograniczy sie do tego, co znamy z Mass Effecta. Chyba ze Ubi nas zaskoczy…
Chyba nikt tutaj nie grał w Future Soldier – tam boty i system dowodzenia byly calkiem sensowne.
@Aramis Czekaj, czekaj… Mowisz o tym pelniaku z CDA ? Zwracam honor, jesli jest to cos wiecej niz system z ME. Jednak nie uwierze, ze ma on potencjal porownywalny do akcji z kumplami na majkach. Slyszalem, ze to dobra gra, ale z racji, ze to tytul wydajacy sie byc dosc typowy – z miejsca laduje na kupce gier do ogrania trudno powiedziec kiedy. Z plyt CDA raczej instaluje unikaty i dziwactwa, ktorych nikt nie instaluje. Te wiecie ,,Co to za shit znowu do gazety dali?!”. Jestem pelniakowym hipsterem =D
Być może Ubi nas zaskoczy i da zaawansowany system „plan&go” oprócz wydawania komend w czasie rzeczywistym, wtedy można by było robić dobre akcje też z botami. Pamięta ktoś pierwszego Rainbow Six? Przy wystarczająco dobrym planie nie trzeba było robić nic samemu 😀