
Gears of War: Judgment ? Nowa porcja gameplayów z „polskich” Gearsów [WIDEO]
![Gears of War: Judgment ? Nowa porcja gameplayów z „polskich” Gearsów [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/6476853c-46e8-4cd5-ab6e-d7f226e4e0fa.jpeg)
Nareszcie możemy zobaczyć, jak wygląda rozgrywka w trybie dla pojedynczego gracza w Gears of War: Judgment. Po świetnym zwiastunie gry pokazanym w czasie gali Video Game Awards studio Epic Games opublikowało cztery nowe gameplaye z produkcji — dwa koncentrują się na „singlu”, a pozostałe na multiplayerze.
Udostępnione filmy nie są zbyt długie, ale zawierają kilka nowych fragmentów rozgrywki z Gears of War: Judgment. Dwa z nich prezentują niewidziany wcześniej gameplay z kampanii fabularnej — a konkretniej sekcje umiejscowione w lokacjach Museum i Mansion.
Museum:
Mansion:
Dwa kolejne filmiki koncentrują się już na multiplayerze i pokazują właściwie to, co widzieliśmy już wcześniej, tyle że na nowych mapach (Street i Junkyard) — rozgrywkę w trybie Free For All (tutejsza odmiana deathmatchu) i OverRun (połączenie Hordy i Bestii, w którym gracze dzielą się na dwie drużyny — żołnierzy COG i Szarańczy).
Free For All:
OverRun:

Czytaj dalej
22 odpowiedzi do “Gears of War: Judgment ? Nowa porcja gameplayów z „polskich” Gearsów [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nareszcie możemy zobaczyć, jak wygląda rozgrywka w trybie dla pojedynczego gracza w Gears of War: Judgment. Po świetnym zwiastunie gry pokazanym w czasie gali Video Game Awards studio Epic Games opublikowało cztery nowe gameplaye z produkcji — dwa koncentrują się na „singlu”, a pozostałe na multiplayerze.
Trochę to dziwne. Tarcze, granat z trucizną, takich przedmiotów nie było w jedynce. A tu czas się toczy jeszcze wcześniej i są granaty ogniste :O
Te przedmioty były już w dwójce.
Dodam jeszcze, że w tym Over Runie ludzie nie mają praktycznie szans. Muszą to zmienić
@matis9988 nie zrozumiałeś. Chodzi mi o to, że czas w tej części dzieje się wcześniej, a oni mają lepszy i nowszy sprzęt niż w pierwszej części. Niby na plus to idzie, ale trochę to dziwne.
Nigdy nie lubiłem specjalnie tej serii, kilka razy podchodziłem na pożyczonej konsoli i w wersję pecetową i tyleż razy z hukiem się odbiłem.
„Booooom” – Boomer
Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że słowo „niewidziany” powinno być oddzielnie.
Mój jedyny must have 2013 roku. To chyba świadczy o nadchodzącym roku nie najlepiej. Albo o mnie.
PiotrekDG się mylisz niestety 🙂
@PiotrekDG Można i tak, i tak, bo „niewidziany” to imiesłów w funkcji czasownikowej. Nie, nie wiedziałem tego, tylko sprawdziłem na necie, przyznaję się bez bicia xd
Mam nadzieję, że tak nie będzie wyglądać finalna wersja gry. GoW3 (a nawet 2) wyglądał lepiej. Dać coś polakom, od razu spieprzą.
Mam prośbę:ktoś mi wreszcie powie jak nazywa się muza w 07:38?Była już w 2 jak pojawiał się robal i w 3 na zakończenie rundy w hordę…
@Dives|Gears of War PC też pieprz?
Ostatnia gra którą kupie na klocka.
@Aargh To nie był port -.-. Miałeś inne misje niż na xboxie, choć fabuła była ta sama, na pc np. zabijałeś broomaka z tego co pamiętam tak się zwie, a na xboxie uciekałeś przed nim.
Kolejny dowód na to, że każdy może zrobić grę na UE, ale tylko Epic potrafi ją „odpicować” do końca.|@Ponkolo – To był port, bo nie pisali całej gry od początku, tylko dopisali jeden rozdział.
@Aargh|Łał, właśnie się dowiedziałem, że PCF specjalnie pod Judgment robi zupełnie nowy silnik i na dodatek jest zupełnie bez wsparcia ze strony Epic. Zwrot o 180* w porównaniu do „portowania” (cóż to za piękne słowo wyrażające stanowczą pogardę do czynności wykonywanej).
noniewiem|Czy przeczytałeś uważnie, o czym pisał Aargh? W każdym razie zrób to jeszcze raz 😉
@ kaczmwoj1994|”oparte na gotowym silniku” |W tym momencie Aargh wyznał, że PCF mieli gotowy silnik przy portowaniu pierwszej części, ale jakimś cudem uznał, że do Judgment będą musieli zrobić jakiś nowy. Albo pracować na 'niegotowym’. |”z gotowym gameplayem i całą resztą” |W tym momencie Aargh zasugerował, że o ile PCF otrzymywało wsparcie od Epic przy „portowaniu” pierwszej części, ale przy produkcji Judgment nie mają co liczyć, choćby, na skrypty i meshe.
Aha, i nie „4 misje”, tylko dodatkowy epizod wydłużający grę o połowę, nowy tryb multi oraz kilka nowych mapek do starych trybów. No i Bulletstorm, też na Unrealu i pod logiem Epica robiony. Jeśli to kogoś nie przekonuje, to ja już się nie odzywam.
@noniewiem – wydłużający grę o połowę…..dranat.