rek
rek
20.08.2013
Często komentowane 20 Komentarze

gamescom ´13: Podsumowanie konferencji Microsoftu

gamescom ´13: Podsumowanie konferencji Microsoftu
Zamknięta konferencja Microsoftu rozpoczęła się potwierdzeniem informacji na temat samodzielnego wydawania gier na Xboksach przez twórców niezależnych i lawiną charakterystycznych buzzwords w stylu "zupełnie nowe doświadczenia" i "rozrywka zaczyna się na Xbox". Potem zaś zaczęły się konkrety.

Wszystkie najważniejsze informacje, standardowo, w punktach:

  • Zapowiedziano Fable Legends, które tworzone jest przez Lionhead. Nie podano daty premiery, a z relacji osób obecnych na konferencji wynika, że będzie to gra multiplayerowa. Trailer i więcej informacji TUTAJ.
  • Oficjalną zapowiedź dostało też Fighter Within – bijatyka Ubisoftu na Kinecta, która najpierw wydana zostanie na Xboksa One, a potem również na X360. Trailer i więcej informacji TUTAJ.
  • Pokazano The Division – w dużej mierze to, co mogliśmy zobaczyć na E3. Gra będzie współpracować z Xbox SmartGlass, co również było już wiadomo. Więcej informacji, jak również zapowiedź wersji PC – TUTAJ.
  • Cobalt od Mojang, twórców Minecrafta, pojawi się na Xbox 360 oraz Xbox One.
  • Do zapowiedzi multiplayera z Call of Duty: Ghosts z zeszłego tygodnia dodano informacje, których nie ogłoszono wtedy: wersja na Xbox One będzie używała chmury do hostowania dedykowanych serwerów. Ponadto, zapowiedziano nowy tryb multiplayer, Blitz, w którym atakujesz i bronisz dwóch punktów. Więcej informacji i multiplayer w pigułce TUTAJ.
  • Zapowiedziano bundle Xbox One + Call of Duty: Ghosts, zawierający między innymi mapy do multi, które jako pierwsze pojawią się na platformie Microsoftu.
  • W Kinect Sports Rivals nowy Kinect stworzy wirtualną wersję gracza, łącznie z włosami i kolorem skóry. Więcej informacji w materiale wideo TUTAJ.
  • Peggle 2 oraz Plants vs. Zombies: Garden Warfare pojawią się najpierw na Xbox One. Peggle 2 będzie tytułem startowym.
  • FIFA 14 we wrześniu zawita na X360, trochę później na XBO. Tryb Ultimate Team Legends pojawi się tylko na Xboksach i umożliwi tworzenie drużyn złożonych z obecnych i przeszłych gwiazd piłki nożnej. Więcej informacji TUTAJ.
  • Wszyscy, którzy zapreorderują Xboksa One, dostaną FIFA 14 za darmo.
  • W związku ze zmienionym podejściem Microsoftu do sceny indie, niezależni twórcy gier dostaną darmowe devkity.
  • Zaraz po konferencji opublikowana została również lista tytułów startowych Xbox One. Możecie ją zobaczyć TUTAJ.

    rek

    20 odpowiedzi do “gamescom ´13: Podsumowanie konferencji Microsoftu”

    1. i juz koniec ? jakoś tak biednie, przeca to nie tra było na to konferencji żeby o tym poinformować wystarczył y taki news jak tu …

    2. Się polubili MS z EA, można powiedzieć, że trafił swój na swego 😛

    3. Siemiatyczanin2405 20 sierpnia 2013 o 10:27

      JA chce peggle 2 ;D

    4. Zapreorderują? Naprawdę? To już nie można napisać „zamówią przed premierą”?

    5. Dawid „spikain” Bojarski 20 sierpnia 2013 o 10:34

      @Phalzak: Można. Ale czy trzeba? 😉

    6. Czyli jednak MS potwierdził swoje słowa z E3 dzięki chmurze każda gra będzie miała serwery dedykowane.

    7. Nic ciekawego na tej konferencji nie było dlatego nie pokazywali na żywo.

    8. To tyle? To miał być ten kopniak w stronę Sony? Trochę biednie, i teraz tylko czekać na dobicie MS na konferencji Sony. 😀

    9. Sony, Finish Him!

    10. „rozrywka zaczyna się na Xbox” … a kończy na PS4 lub PC. Microsoft miał szansę się poprawić, ale sprawę spartolił. Dodawanie darmowej gry jakoś tak się przyjęło w korporacyjnym kręgu deweloperów. Coś zostało schrzanione = gra za darmo dla naiwnych na otarcie łez. Microsoft to jak wirtualny papier toaletowy. Może i się rozwijają, ale odzwierciedlenia w rzeczywistości nie ma tu żadnego.

    11. Ale co ma Sony dobijać? Praktycznie wszystko co nie podobało się publice w xbox one zostało zmienione i teraz to jest równie dobra konsola co ps4. Jedynie w teorii ps4 jest mocniejszy w środku.

    12. Robią durne ograniczenia – źle, cofają swoje decyzje i idą na rękę graczom – też źle. Weźcie się w końcu zastanówcie. @MArc0s – Że co? Microsoft miał szansę się poprawić, ale sprawę spartolił? A co, nie poprawił się? Przecież zmienili prawie wszystko, co się ludziom nie podobało. A no tak, bo Wy jesteście święcie przekonani, że oni do tego wrócą, no tak…

    13. Xenox127 Ale XONE ma własną chmurę która wynagrodzi to że konsola jest trochę słabsza, a oprócz tego Kinecta do zabawy

    14. @genius Oczywiście, ja po prostu chciałem pokazać rzeczywiste różnice pomiędzy konsolami. A nawet bez chmury to ps3 też miał być mocniejszy. Naprawdę nie rozumiem takiego najeżdżania na xbox one jak prezentuje MrRaaaspi100,Allatar111 lub Marc0s. Microsoft posłuchał opinii ludzi a mimo to nadal jest źle.

    15. Same myślenie, gry – to wszystko u Sony lepsze. MS totalnie nie jest przygotowany do tej premiery w listopadzie. Oprócz Forzy Motorsport 5 to nie widzę żadnej nowo-generacyjnej pozycji. Ciągły chaos, raz mówią, że Kinect zawsze będzie musiał działać, później z kolei nie będzie musiał być podłączony. Sony jak pokaże coś nowego jeszcze dziś i wypełni swoją konfe nowymi gameplaymi to MS leży. Xbox One uratuje tylko wywalenie Kinecta i sprzedaż tańszych zestawów bez tego ustrojstwa w cenie PS4.

    16. Biore xboxa!!!!soby to badziew tak jak reszta sprzetu poza kamerami!!sony pada na ryj w usa sprzedasz np tv,telefony, padaka,wczoraj ogladalem jak tv za 3000$otwieraja a tam co?? Samsung!!!hahaha!porazka!

    17. Spadaj nerdzie nikogo to nie obchodzi że kupujesz xboxa 360 8 lat po premierze ża trochę robisz Sony o wiele lepsze jak zwykle papa haha ;D

    18. Widzę, że poziom komentarzy zachowany. ;]

    19. @IMperator360 – wywalenie Kinecta wprost przeciwnie – zabije Xklocka -> ale żeby to wiedzieć, to trzeba więcej realizmu i mniej fanboystwa. To, że mikrosfcik zawsze był hejtowany, to jest najnormalniejsza norma. Jak by taką dawkę nienawiściu przyłożyli do SONY to dziś ich logo byłoby na od 1 zeta BCM. Mimo to firma trwa i rozwija się – skoro taka badziewna jest, to czemu tak się dzieje?

    20. I tyle? Uch musieli kawał materiału zawalić embargiem albo microsoft się troszkę zaplątał.

    Dodaj komentarz