
gamescom ´13: Fighter Within – Formalna zapowiedź bijatyki na XBO i Kinecta [WIDEO]
![gamescom ´13: Fighter Within – Formalna zapowiedź bijatyki na XBO i Kinecta [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/8d6d1e28-6e61-4dd1-ab8f-8012c9795feb.jpeg)
Potwierdziły się wczorajsze przecieki o Fighter Within. Na dzisiejszej konferencji Microsoftu firma Ubisoft oficjalnie zapowiedziała tę bijatykę tworzoną z myślą o Kinekcie i Xboksie One. Dzięki możliwościom nowej wersji ruchowego kontrolera, gracze będą mogli walczyć między sobą, korzystając z prawdziwych gestów i ruchów.
Fighter Within ukaże się na Xboksie One w tegorocznym okresie świątecznym. A poniżej trailer:

Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “gamescom ´13: Fighter Within – Formalna zapowiedź bijatyki na XBO i Kinecta [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Potwierdziły się wczorajsze przecieki o Fighter Within. Na dzisiejszej konferencji Microsoftu firma Ubisoft oficjalnie zapowiedziała tę bijatykę tworzoną z myślą o Kinekcie i Xboksie One. Dzięki możliwościom nowej wersji ruchowego kontrolera, gracze będą mogli walczyć między sobą korzystając z prawdziwych gestów i ruchów.
Nareszcie, jeju jak ja uwielbiam bijatyki. Mam nadzieję że w końcu na kinecta zaczną wychodzić poważniejsze gry. Zapowiada się ciekawie. Może to właśnie xbox one zagości u mnie w salonie (za 2 lata nie jestem aż tak głupi, żeby kupować w dniu premiery).
@ Add3k Zgadzam się z tobą- Kinect (nowa wersja) ma potencjał. Oby pojawiły się na niego poważniejsze produkcje, skoro dołączony będzie do każdego X’a. Problemem może być opóźnienie spowodowane internetem i samym Kinect’em. Pożyjemy zobaczymy. Czekam na „fanów” PS4 i ich komentarze.
http:abload.de/img/fighterwithin_latencynezqm.gif |input lag, poziom: I’m Batman. To tyle w kwestii polepszonej responsywności Kinect2.
tak samo było z Fighters Uncaged na trailerach i gameplayach twórców wszystko działało znakomicie a co do czego kupa i tyle kinect przegrywa z Move bo po 1. ma wyraźnego laga po 2. nie ma odwzorowania 1:1 i po 3. potrzebuje dużo miejsca
Move lepszy niz kinect???hahaha zmien dilera!!!!granie z wibratorem w reku!!!!
Dildo czy nie, ale ze wszystkich kontrolerów ruchowych ma najmniejszego laga i potrafi być wykorzystany w sensowny sposób w grach AAA: kz3, okami, heavy rain. Kinect to ciągle popierdóły, bo lag nie pozwala wykorzystywać tego urządzenia sensownie (a lag wynika z tego, że KINECT musi przedtworzyć wasze ruchy i komendy – odczytać, przekonwertować na komendę i zaimplementować, dlatego w to urządzenie nie wierzy Carmack – w przeciwieństwie do graczy, liczb nie oszukasz)
@Sjet|Oba kontrolery mają swoje wady i zalety. Kinect działa wprawdzie z większym opóźnieniem, ma jednak większy potencjał, który w Move jest ograniczany przez pałki. Co kto woli – ale ja stawiałbym na Kinecta, bo w miarę wypuszczania nowszych wersji lag staje się coraz mniejszy – za to przy „kijkach” Sony nie da się praktyczne osiągnąć czegoś więcej.