rek
rek

Frostpunk: Nowe screeny ujawniają część dylematów, jakie przyjdzie nam rozstrzygnąć

Frostpunk: Nowe screeny ujawniają część dylematów, jakie przyjdzie nam rozstrzygnąć
Twórcy This War of Mine ponownie stawiają na ponury klimat.

O Frostpunku pisaliśmy szerzej TUTAJ, więc tym razem ograniczę się do stwierdzenia, że wcielimy się w rolę przywódcy ostatniego miasta na ziemi. Będziemy dbać nie tylko o potrzeby materialne społeczności, ale także – a może przede wszystkim – podejmować szereg trudnych moralnie decyzji. Dzięki garści nowych screenów poznaliśmy część z nich. Przykładowo można zadecydować o roli dzieci w systemie pracy. Maksymalną efektywność uzyskamy, dopuszczając je do wszelkich prac, ale trzeba się przy tym liczyć z grożnymi wypadkami. Z drugiej strony na zakazanie dzieciakom takiej aktywności może nie być nas zwyczajnie stać, bo zagrozi to całemu miastu. Screeny wyjawiają też, że przyjdzie nam decydować o losie chorych. Słowa „Nie możemy leczyć poważnie rannych, ale możemy utrzymywać ich przy życiu. Nie będziemy na nich eksperymentować” sugerują, że da się postąpić odwrotnie i poświęcić chorych, by ocalić resztę. Wygląda to całkiem interesująco, ale jak będzie w praktyce, przekonamy się po premierze. Tymczasem rzućcie okiem na wspomniane obrazki.  


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)

rek

7 odpowiedzi do “Frostpunk: Nowe screeny ujawniają część dylematów, jakie przyjdzie nam rozstrzygnąć”

  1. Część*

  2. Ładne toto. 🙂

  3. Wyglada bardzo interesujaco. Wiadomo kiedy premiera?

  4. ło jezu, ale nudny design świata… o chwilka, może dlatego, że zatrudniają tam po znajomości i bez portfolio i bez doświadczenia? Wystarczy być w związku z pracownikiem 🙂

  5. @Agitare – nie przyjęli cię i musisz się wypłakać? 🙂 Po This War of Mine pokazali, że swoje jednak potrafią i żadne znajomości nie mają tu nic do rzeczy, a twoje oskarżenia są najzwyczajniej bezpodstawne.|Czekam na grę, czuję, że spędzę z nią sporo czasu

  6. @xcver – widocznie to jakiś niespełniony designer

  7. EastClintwood 20 czerwca 2017 o 10:02

    @Agitare|Rozumiem, że większość najnowszych gier AAA to sztandarowy przykład nietuzinkowych i ciekawie zaprojektowanych światów? XDDDD Nie lubię takich „mroźnych” klimatów ale gra wygląda o wiele ciekawiej niż niejeden blockbuster.

Dodaj komentarz