
FoxNext Games otwiera nowe studio, zatrudnia m.in. weteranów z BioWare’u

FoxNext Games (oddział koncernu Fox zajmujący się grami) ogłosiło, że formuje nową ekipę developerską. Ta będzie działać pod nazwą Fogbank Entertainment i w najbliższym czasie rozpocznie prace nad grą odcinkową. Tajemnicze przedsięwzięcie ma bazować na jednej z marek należących do wytwórni filmowej 21st Century Fox. W katalogu tej ostatniej znaleźć można m.in. „Obcego”, „Szklaną pułapkę” czy „Simpsonów”. FoxNext już teraz inwestuje sporo środków w rozwój scenariusza, ponieważ gry z fabułą „nadal zaliczają się do grona najbardziej dochodowych i najczęściej pobieranych”.
Obecnie studio zlokalizowane w San Francisco zatrudnia 20 osób, z których większość to właśnie eksperci od narracji. Liderem zespołu został Daniel Erickson, człowiek, który pisał na potrzeby MMORPG Star Wars: The Old Republic. Przed odejściem z BioWare’u w 2012 roku miał okazję pracować również przy pierwszej odsłonie cyklu Dragon Age. Rozwój warstwy narracyjnej ma natomiast nadzorować Alexander Freed, scenarzysta, który przez ostatnie 15 lat współpracował choćby z BioWare’em, DICE czy Warner Bros. Fogbank Entertainment to również ludzie związani w przeszłości z markami Deus Ex i Tomb Raider. Warto zauważyć, że małe studio otrzyma wsparcie od Drew Karpyshyna, autora m.in. scenariuszy dwóch pierwszych Mass Effectów. Fogbank będzie szukać kolejnych talentów, by jak najszybciej podwoić swoje szeregi.
Przypomnijmy, że w połowie stycznia tego roku FoxNext Games przejęło ekipę Cold Iron Studios i oddelegowało ją do prac nad strzelanką osadzoną w uniwersum „Obcego”.

Czytaj dalej
3 odpowiedzi do “FoxNext Games otwiera nowe studio, zatrudnia m.in. weteranów z BioWare’u”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
nikogo
>zatrudnia m.in. weteranów z BioWare’u >Obecnie studio zlokalizowane w San Francisco zatrudnia 20 osób >Przypomnijmy, że w połowie stycznia tego roku FoxNext Games przejęło ekipę Cold Iron Studios i oddelegowało ją do prac nad strzelanką osadzoną w uniwersum „Obcego” >ok
Nic nie rozumiem. Ale może dla tego że jestem zmęczony. Nie wiem. Komentarze też dziwne. No nic. Gier z dobrą fabułą nigdy za wiele.