
Forged Battalion: Twórcy Command & Conquer zapowiadają nowego RTS-a [WIDEO] [GALERIA]
![Forged Battalion: Twórcy Command & Conquer zapowiadają nowego RTS-a [WIDEO] [GALERIA]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/8f528713-4f70-4d1d-8f38-6820702a23f1.jpeg)
Przy wsparciu Team17 studio Petroglyph (Star Wars: Empire at War, Grey Goo) przygotowuje Forged Battalion, strategię czasu rzeczywistego, która zabierze nas do końcówki XXI wieku. Wobec zmian klimatycznych, prym przejął Kolektyw (The Collective), naprzeciw któremu staną siły ruchu oporu.
Bodaj największą atrakcją będzie możliwość modyfikacji jednostek zmechanizowanych (artylerii, lekkich i ciężkich wehikułów, lotnictwa), którym własnoręcznie dobierzemy szkielety, broń, tarcze czy specjalne zdolności. Wraz z postępami odblokujemy kolejne podzespoły na stosownym drzewku technologicznym.
Tłuc się będziemy bądź w ramach kampanii, bądź w kooperacyjnych/konfrontacyjnych trybach dla wielu graczy (do ośmiu osób).
Gra powinna zadebiutować w steamowym early accessie na początku przyszłego roku. Poniżej możecie zobaczyć jej pierwszy teaser oraz screeny.

Czytaj dalej
12 odpowiedzi do “Forged Battalion: Twórcy Command & Conquer zapowiadają nowego RTS-a [WIDEO] [GALERIA]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Czyli klon naszego Earth 21X0.
@steelin Dokładnie to samo pomyślałem 🙂
Już się ucieszyłem, ale graficznie jest upośledzone : Mogilby się bardzie postarać
Mogliby* :I
@steelin Jak już to Earth 21X0 to klon command & conquer. Porównaj sobie wygląd 2140 z 1997 a pierwszego C&C z 1995. To UI wygląda strasznie podobnie co ?
zapowiada się ciekawie, chociaż dla mnie to pewnie będzie tylko mała odskocznia od WarZone 2100
Sigh, dlaczego nikt nie skopiuje/sklonuje Metal Fatigue? To była bardzo dobra strategia, pełna ciekawych rozwiązań (3-poziomowe pole bitwy, 3 różne strony konfliktu, KOMBOTY!) a wszyscy jakoś o niej zapomnieli….
@Gavriel6|Ostatnio wspominałem Metal Fatigue i łączenie mechów z części zdobytych na wrogach. Bawiłem się przy tej grze świetnie. Rimtech, Milagro i Neuropa pod wodzą trzech braci umiliło niejeden wieczór. RTSy niestety nie są zbyt popularnym gatunkiem w ostatnich latach. Jeszcze niedawno odpaliłem Total Annihilation, które skończyło 20 lat.
Nie było jeszcze gry, której Petroglyph by nie schrzaniło (w jakimś stopniu) i przestańcie ludzie nazywać ich twórcami C&C, jedyne osoby z Westwood studios, które tam pracują to różnego rodzaju art designerzy czy goście od audio (jak Frank Klepacki)|Nazywanie ich twórcami C&C, to jak nazywanie gościa podającego ci frytki w MacDonald’s szefem kuchni.
@Bullum|Nie bądźmy aż tak surowi, ich debiut w postaci Empire at War był, według mnie, bardzo dobry i stanowił bazę do dalszych modyfikacji, ja do dzisiaj pykam sobie od czasu do czasu w Imperial Civil War. Owszem, nie była to gra pozbawiona wad, ale udanie, w prosty i przystępny sposób, łączyła walki w kosmosie, na powierzchni planet oraz zarządzanie swoim zakątkiem galaktyki.
@Gavriel6|Dokładnie i dlatego tak mnie to wpienia, bo ich gry są zawsze o krok od bycia naprawdę dobrymi, a wszystko co tam psują, to zawsze jakieś takie podstawowe pierdoły, które na tym etapie powinni mieć w jednym palcu, modlę się żeby Forged Battalion był super, a nawet jeśli się nie uda, to może chociaż soundtrack będzie czymś na miarę C&C
@ PainTrain, zapewne kolega steelin miał na myśli Earth 2150/60 ,gdzie właśnie był wykorzystany pomysł z własną konstrukcją jednostek. i pod tym względem będzie to klon naszego Eartha. Nawiasem mowiąc, szkoda, że Earth tak marnie skończył…