
Forged Battalion: Architekci Command & Conquer i Empire at War chcą, byśmy sami zaprojektowali sobie jednostki [WIDEO]
![Forged Battalion: Architekci Command & Conquer i Empire at War chcą, byśmy sami zaprojektowali sobie jednostki [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/b099348e-4065-405e-b4ca-f950119717fb.jpeg)
Forged Battalion jest całkiem w porządku! Tych, którzy przegapili jego formalną zapowiedź, informujemy, że to jeden z tych RTS-ów, które w dużej mierze automatyzują zarządzanie bazą, skupiając się na taktycznych starciach. Niuans tkwi tu w konstrukcji stronnictw. Wraz z postępami zyskujemy dostęp do kolejnych komponentów (nowych typów broni czy tarcz), z których składamy sobie mechy, łaziki, czołgi, jednostki latające i wieżyczki strażnicze.
Obecny build ma swoje za uszami – wyszukiwanie ścieżek czy AI potrafi przyprawić o siwiznę, zdarza się, że interfejs nie wyświetla napisów, które wyświetlać powinien, w dodatku balans kampanii pozostawia sporo do życzenia. Już teraz jednak jest to early access jak najbardziej grywalny, pozwalający liznąć i singla, i multi (do 8 graczy równocześnie) oraz pobawić się wzmiankowanym wyżej „ficzerem”.
W związku z wkroczeniem do steamowego wczesnego dostępu developerzy opublikowali zwiastun. Niniejszym go zmieszczamy.
Zapowiedź Forged Battalion przeczytacie w nadchodzącym wydaniu CD-Action.

Czytaj dalej
10 odpowiedzi do “Forged Battalion: Architekci Command & Conquer i Empire at War chcą, byśmy sami zaprojektowali sobie jednostki [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
I debiutują w early accessie, i mają zwiastun, i tak dalej, i tym podobne.
Wygląda bardzo zacnie. Jednak wolałbym grę o rozmachu Supreme Commander.|Ze względu na tworzenie własnych jednostek na pewno zagram.
Z tym tworzeniem własnych jednostek to brzmi jak dobra wysłużona seria Earth 2150. W sumie dziwne, że dopiero po prawie 20 latach ktoś wpadł na to by skopiować tworzenie własnych jednostek z dostępnego arsenału.
Do Earth 2150 sam czasem wracam. Świetny pomysł na rozgrywkę (baza główna + polowe), wysoki poziom trudności, jasny cel całej kampanii z dodatkowymi misjami… No i oczywiście projektowanie własnych jednostek. Chociaż i tak najciekawsze były dylematy: zainwestować w badania, czy może wydać kasę na statek, a może wybudować większą armię? Szczerze przyznam, że Earth 2150 wywróciło standardową rozgrywkę RTSów do góry nogami…
Kiedy jakiś rts pojawi się na ps4? Sudden strike 4 to za mało
@wilk252 na to bym nie liczył, na RTS zostań na PC
Ciekawe czy tu też spam artylerią w late game będzie tak op jak w Erath 2150.
@wilk252 Proszę cię, RTS i konsola? To nie ma racji bytu. Wiem, że był i C&C, R.U.S.E., Halo i coś tam jeszcze, ale nie oszukujmy się, to nie jest dobre. Próbowałem takiego R.U.S.E. na PS3. To jest średnio grywalne, nawet mimo tego całego przystosowania – obracanie się na mapie, precyzja w sterowaniu i zaznaczaniu jednostek, szybkość działania kamery. To wszystko sprawiło, że po 4 pierwszych misjach odpuściłem. Jak już, to znowu by trzeba było zrobić sterowanie głosem jak w End War (o ile dobrze pamiętam).
Wczoraj, zaraz pod udostępnieniu wczesnego dostępu zakupiłem tę grę i muszę powiedzieć, że nie żałuję zakupu. Z początku podchodziłem troche sceptycznie do tego tytułu, ale gdy zacząłem grać poczułem to coś, czego mi obecnie brakuje. Taki klimat RTSa. Przypomina mi też trochę Dune 2 i serie C&C. Fakt faktem, jestem fanem strategii od Westwood Studios i nie ukrywam, że czekałem na coś takiego. 8-Bit Armies było przedsmakiem tego co teraz Petroglyph wypuściło. Polecam.
Biorę, jak tylko będzie gotowe 🙂