
For Honor: Ujawniono plany na przyszłość. Będą serwery dedykowane

For Honor od początku borykało się ze sporymi problemami ze stabilnością, więc autorzy zadecydowali o przeniesieniu gry na serwery dedykowane. Choć prace trwają już od jakiegoś czasu, należy jeszcze uzbroić się w cierpliwość. Roman Campos-Oriola, dyrektor kreatywny, został zapytany o to, jak długo potrwa cały proces.
Nie będę cię oszukiwał, to ogromna sprawa. Często używamy między sobą metafory, że grzebiemy przy silniku jadącego samochodu. To masa pracy, ale zaczęliśmy ją już jakiś czas temu. Mimo to całość jeszcze trochę potrwa i wymaga realizacji kilku etapów, nim będzie mogli stopniowo oddawać ją w ręce graczy.
Kolejną sporą innowacją są nadchodzące zmiany w systemie walki. Będą dotyczyły głównie pojedynków, bowiem w starciach 4 na 4 nie ma problemu z nadmiernie skuteczną obroną. Autorzy planują zachęcać do przejmowania inicjatywy i atakowania, które ma się stać znacznie mniej ryzykowne względem obrony. Roman Campos-Oriola tłumaczy to tak:
Każdy atak, który parujesz, zabiera ci staminę – dziś pozbawienie staminy nie czyni gracza wystarczająco podatnym na zranienie. To właśnie nasz cel, zamierzamy sprawić, by gracze pozbawieni staminy byli bardziej zagrożeni. Zamierzamy też wzmocnić obrażenia. Za każdym razem, gdy blokujesz, otrzymujesz niewielki procent obrażeń. Do tej pory było to około 5-10%, teraz będzie 18%.
Inną znaczącą nowością będzie zaimplementowanie turniejów rankingowych. Będą one częścią wojny frakcji, czyli metagry sumującej osiągniecia reprezentantów poszczególnych stronnictw. Uczestnicy turniejów mogą liczyć na ekskluzywne nagrody – tym lepsze, im dalej zaszli. Dodatkowo pojawi się też nowy tryb PvP, ale na razie nie wiadomo o nim nic poza tym, że będzie rozgrywany w formule 4 na 4.
Twórcy planują też dodanie masy innych nowości, w tym poprawionego trybu treningowego oraz nowych wojowników. Więcej szczegółów znajdziecie na poniższej grafice.

Czytaj dalej
14 odpowiedzi do “For Honor: Ujawniono plany na przyszłość. Będą serwery dedykowane”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nie stanie się to jednak zbyt szybko.
Czyżby powtórka z R6:S?
Teraz to sobie mogą xD
Opłaca się to robić dla 100 graczy ?
Niech zrobią jeszcze jak z R6:S z tą tańszą wersją z większą ilością grindu i może jeszcze gra odżyje. Aczkolwiek obecnie z ilością graczy nie jest tak źle.
Ubisoft słynie z podejmowania złych decyzji, blokowanie zawartość gry na potrzeby dlc, dają bardzo małe wsparcie dla swoich gier, ma się wrażenie że nigdy się nie nauczą.
Mimo wielu problemów lubię grać w FH, i gram (najczęściej w weekendy), ale po v1.09 łączenie się, a dokładniej próba połączenia się i grania to jakiś dramat. NAT mam raz czerwony, raz zielony, jak zawieje (i tak, próbowałem chyba wszelkich możliwych rozwiązań), a częstotliwość wywalania i błędów wzrosła wręcz tragicznie. U mnie nic się nie zmieniło, wszystkie inne gry online (w tym te od Ubi) działają nadal bez zarzutu, a FH ? jak pisałem – teraz – jak zawieje…a przez 106h przed v1.09 grało się b.dobrze.
Nigdy wiecej ubi. Nauczylem sie na R6S
Szybcy są -_-|Gra ma potencjał, ale zmarnowali go przez serwery P2P i dziwaczny rozwój ekwipunku/
Teraz? Teraz Ubi to ja już zdążyłem wylać dość łez przez swoją zbytnią ufność na wasze produkty. A pamiętam jak społeczność ostrzegała JESZCZE PRZED WYDANIEM TEJ GRY! A WY NIC! Bujajcie się teraz.
za późno
Również myślę że trochę późno, ja narzazie pożegnałem się z grą, ale przyznam że to niezwykle ciekawa pozycja i jeśli w przyszłości sytuacja z serwerami się poprawi to chętnie wrócę do gry o ile będą w to jeszcze grać ludzie, liczę jednak że tak.|Lepiej późno niż wcale.
Oh, to tak jak Battleborn i naprawa niedoróbek/uczynienie gry bardziej przystępną dla nowych. Too late.
Nowy serwis z aukcjami na którym można kupić np Laptopa za 20 złotych | http://www.tyn.ee/bidsp | Polecam, póki co mało użytkowników i łatwo się wygrywa :)|=============================================|Ja wylicytowałem nowego lapka za 190zł