rek
rek
05.07.2013
Często komentowane 18 Komentarze

Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn – Wycieczka po świecie [WIDEO]

Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn – Wycieczka po świecie [WIDEO]
W nowym materiale poświęconym Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn twórcy zabierają nas na podróż przez różne miejsca w grze. Lokacje - pokazane raz na PC, innym razem na PS3 - wyglądają wręcz cudnie.

Pocztówka z Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn:

rek

18 odpowiedzi do “Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn – Wycieczka po świecie [WIDEO]”

  1. W nowym materiale poświęconym Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn twórcy zabierają nas na podróż przez różne miejsca w grze. Lokacje – pokazane raz na PC, innym razem na PS3 – wyglądają wręcz cudnie.

  2. Ta gra będzie P2P czy F2P?

  3. Abonamentowa – około 12 Euro miesięcznie, ukaże się na ps3, ps4 i PC.|polska społeczność gry mieści się na http://www.finalfantasyxiv.pl

  4. Zapewne P2P albo Buy2Play…

  5. Minusem tego mmo będzie coś jak w stylu Aiona, ładne lokacje, ale bardzo ograniczone „górami” zwłaszcza w lokacjach startowych jest bardzo „ciasno”. Szkoda że nie zrobili bardziej otwartego świata.

  6. MMO jakich wiele. Podziękował ^^

  7. Plusem tego MMORGP będą trochę „ciasne” lokacje w których łatwiej będzie gankować… 😀

  8. No ładnie,ładnie. Widzę tu Aiona i Lineage, pytanie gdzie jest tylko FinalFantasy ? Brak zapewne dobrej fabuły, fajne ciuchy i bronie zastąpione typowymi grind armorami z mmo, brak summonów, materii pewnie też brak. Jak konsolowe mmo to można spodziewać się uproszczonego sterowania i auto-aima na pvp. Gdzie buster sword, gun blade Squalla, Masamune ??!! Plus za chocobo.

  9. @tytanion|Wiesz, to że jest to FF to nie znaczy że zaraz ma odzwierciedlać daną część serii, poza tym jest to mmorpg, a nie klasyczne FF rpg, więc nic dziwnego że idzie w typowe mmo jeżeli chodzi o mechanikę rozgrywki i inne aspekty gry.

  10. @tytanion|FXIV przywodzi mi na myśl przede wszystkim XII:) tak bardzo klimatycznie byłoby gdyby zgraja ludzi biegała z ifrytami i shivami, pal sześć, ze sumony były unikalne. niech dodadzą materie, system junction, draw magic, naukę czarów z mieczy, summonów, sfery itd:) serwery bety są on więc wejdź i sam zobacz, klimat i muzyka jest typowo finalowa, masz chocobo, mogi, będą mounty typowe dla uniwersum. Widziałeś filmik i już wiesz jak wygląda gra?

  11. Przed chwilą udało mi się oderwać od bety.. Kupuję. Tak po prostu. Klimat + balans między typowymi dla MMO rozwiązaniami jak i unikatowymi jest dla mnie ( DLA MNIE ) idealny. Właśnie tego szukałem od dłuższego czasu. Oczywiścię jeszcze sporo rzeczy których nie wiem o tym FFXIV:ARR aczkolwiek to co udało mi się zobaczyć na własne oczy ( i usłyszeć.. Ta muzyka.. ) mi wystarczy.

  12. A ja chyba jednak dam drugą szansę dla tego mmo bo co jak co jest „inne” ofc. jeżeli w ten weekend są testy, a z tego co widzę poniżej chyba są więc idę ściągać swój klient :3

  13. Puki co gra się przednio chociaż mapa jest wykonana niestety bardzo słabo czyli można się pogubić gdzie co i jak, a żeby było śmieszniej nawet po kilku dniach gry mam problem z dotarciem do niektórych questów bo po prostu nie wiadomo gdzie iść gdyż jest brak ładu i składu w budowie mapy i przełączania między jej poziomami. Na plus na pewno jest sama cena gry, ale szkoda że Kolekcjonerka nie jest u nas sprzedawana, a w UK kosztuje około 200-210zł (najniższa jaką znalazłem).

  14. @ KewL – Ja osobiścię odniosłem wrażenie że właśnie interfejs i mapa są wykonane na tyle intuicyjnie że wiadomo gdzie, co i jak po kilku chwilach. Questy ( i ich cele ) są wyraźnie zaznaczone na mapie. Jedynie co do walki miałem pewne zarzuty jednak poczytałem na ten temat i rozumiem co chcą osiągnąć twórcy i jak walka wygląda na wyższych levelach.

  15. Ogólnie UI jest git i bardzo mi się podoba zwłaszcza te „neonowe” akcenty, ale z mapą mam jednak jakiś problem bo np: kiedy klikam na quest żeby zobaczyć na mapie gdzie to jest to pokazuje mi na powiększonej mapie lokację. Po kliknięciu na nią pokazuje mi strefę i miejsce docelowe ale nie mam odniesienia do tego miejsca względem swojej pozycji bo nie jest ona wtedy widoczna. Chyba problem ten wynika z tego że świat w tym mmo jest podzielony na masę oddzielnych stref i wszystko…

  16. trzeba sobie w głowie rozplanować i wyobrażać tak jak to kiedyś było w innym azjatyckim mmo gdzie człowiek musiał zapamiętywać po prostu layout stref żeby się nie pogubić. Krótko mówiąc kiedy wywali mi strefę do, której mam się dostać nie wiem co to za strefa i z której strony się do niej zabrać bo m.in. właśnie brakuje markera mojej postaci. Ofc. tego problemu nie ma kiedy jesteśmy w mieście czy punkt docelowy znajduje się blisko strefy w której jesteśmy.

  17. Ps. Zastanawiam się na kolekcjonerką chociaż z drugiej strony czekam na ArcheAge i ESO…. ESO wyjdzie późno więc meh, ale napaliłem się na ArcheAge, a testy mogą się zacząć już niedługo już nie mówiąc o premierze. W sumie to oni tylko tłumaczą AA, więc gra powinna się szybko ukazać. I teraz dylemat kupić sobie kolekcjonerkę FF czy normalną i czekać na AA rofl

  18. Widzę bule [beeep] ludzi którzy nawet nie zechcieli poznać gry, czy też doczytać na jej temat, są sumony i materia. Wszystkie elementy które wyróżniają serię Final Fantasy tutaj są. Widać świeżość w gatunku MMO. Fabułą natomiast istnieje i jest ciekawa, a nie jak w co niektórych MMO jest tylko po to żeby dać graczowi exp za questy. I gra jest wymagająca, ma jakiś poziom trudności co sprawia frajdę jak się pokona np ifryta. A co do sterownia to bardzo wygodnie się gra na padzie 😀

Dodaj komentarz