rek
rek

Final Fantasy XII: The Zodiac Age zawita na PC

Final Fantasy XII: The Zodiac Age zawita na PC
Znamy już wymagania sprzętowe.

Od premiery oryginalnego Final Fantasy XII na PlayStation 2 minie niebawem 12 lat. Square Enix zamierza skorzystać z “okrągłej” rocznicy (wiecie, dwunasta część, dwanaście lat) i przedstawić grę kolejnej grupie odbiorców. Po zeszłorocznym remasterze wydanym na PS4 (opatrzonym podtytułem The Zodiac Age) Vaanowi i spółce będą mogli towarzyszyć także pecetowcy. Gra zostanie dostosowana do wymogów współczesności, oferując między innymi 60 klatek na sekundę oraz wsparcie dla monitorów ultrapanoramicznych. W teorii będziemy mogli podbić rozdzielczość aż do 4K, ale autorzy zastrzegają, że ten tryb nie będzie oficjalnie wspierany. Gracze będą mogli również wybierać pomiędzy oryginalną a odświeżoną ścieżką dźwiękową. Premiera 1 lutego 2018 roku.

Ujawniono także, jakim sprzętem trzeba dosponować, by cieszyć się pecetowym FFXII:

Wymagania minimalne

  • System operacyjny: Windows 7 (64-bit)
  • Procesor: Intel Pentium G3260 3 GHz (dwurdzeniowy)
  • Pamięć RAM: 4 GB
  • Karta graficzna: GeForce GTX 660 2 GB
  • Miejsce na dysku: 50 GB
  • Konfiguracja zalecana

  • System operacyjny: Windows 7 (64-bit)
  • Procesor: Intel Core i5-4460 3,2 GHz
  • Pamięć RAM: 8 GB
  • Karta graficzna: GeForce GTX 980 4 GB
  • Miejsce na dysku: 50 GB
  • rek

    17 odpowiedzi do “Final Fantasy XII: The Zodiac Age zawita na PC”

    1. Rzecz jasna w odświeżonej szacie graficznej.

    2. Wymagania next gen

    3. Nie jest źle,widywałem większe.

    4. 60 FPS i wsparcie dla 21:9 od dnia pierwszego bez żadnego poroszenia, modowania i patchu małe zdziwko z mojej strony. Ostatnie przykłady FFX, Okami HD pokazują że japońskim developerom nie chce się zazwyczaj naprawiać starych locków na 30 klatek z ps2, nawet FFXII na PS4 jest tylko w 30.Ale szczerze liczyłem na Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 ReMIX wcześniej, tam już naprawili 60 klatek nawet na konsolach. SE trochę bardziej się przykłada teraz do swoich portów z ps2.

    5. Piękna gierka. Skończyłem na PC sporo lat temu korzystając z emulatora PCSX2 🙂

    6. Ten GTX980 do 1080p60fps to sporo za dużo 😀 |Te GPU zjada Xboxa i PS4 😀

    7. @CasualKiller To są trochę duże wymagania ale nie są jakiś specjalnie przesadzone, gtx 980 ma wydajność zbliżoną do gtx 1060 3GB, więc to tak właściwie najniższa część średniej półki kart graficznych. |Do utrzymania 60FPS potrzeba bardzo dużo mocy w porównaniu do 30FPS. Dla porównania: do osiągnięcia 30FPS na ustawieniach wysokich w piwie wszystkich grach potrzeba karty na poziomie gtx 660/750ti, do 60FPS potrzeba co najmniej gtx1060 6GB/1070. Więc za 30 dodatkowych FPS płacimy 3-4x więcej za kartę.

    8. @Scytian – Co ty pi*****sz, 1060 niższa część śreniej półki, to średnia półka pełną gębą a u nas wręcz wyższa półka. komp z takim gpu kosztuje 3-4K, to gromada hajsu. Gra z ps2 powinna radośnie śmigać w 1080p/60 na gtx660, ja na takim sprzęcie grałem w 60 fpsach w dying light, cień mordoru i w niemal każdą grę w poprzedniej generacji chyba że miała blokadę.

    9. Super 🙂 Czekałem na to latami.Sam ją skończyłem ma PS2.polecam świena jest.

    10. 1060 najniżej część średniej półki, 1070 środek a 1080 to to najlepsze gpu średniej półki. Wyższa nie istnieje. Wszystkie te grafiki są dla entuzjastów, jakiegoś procenta graczy PC-owych z Polski. U nas się gra na 760, 960, może 1050 jak ktoś składał kompa niedawno a nie chce wydawać jakich absurdalnych kwot x razy większych niż gpu dające 20 klatek mniej. Cena/jakość a nie tysiące za gpu które za rok będzie kosztować połowę tego.

    11. XII to nie jest to MMO dla jednego gracza?

    12. XI i XIV to chyba mmo

    13. Biorąc pod uwagę jak bardzo Square Enix nie potrafi portować gier na PC to chyba się nie skuszę. A grałbym aż by furczało.

    14. Boję się, że mój nowiuśki pecet starczy na krócej niż się spodziewałem 🙁

    15. Jak to jest z tym PC Master Race jak tutaj narzekają na wymagania?:D

    16. A PS4/PS4Pro ma 30fps 😀 I się niby wtedy tłumaczyli „animation systems are hard-wired to work with a 30Hz refresh” i że 60fps zrobiło by niewiadomo co złego

    17. co to za wymogi przenieśli tą grę całkowicie na silnik FF15 czy co ? i dlaczego w ogóle procków AMD nie ma wypisanych ? będzie wymagać koniecznie instrukcji SSE4 ? no i co ta gra się tak rozrosła na dysku ? będą osobno każdy włosek a nawet każdą komórkę animować ? czy po prostu cała masa śmieciowych danych byle klientom zawalić dysk i zapchać łącze tak jak przy wolfenstein new order ?

    Dodaj komentarz