
FIFA 18: Ronaldo (i inni) próbują powtórzyć manewr wprost z gry [WIDEO]
![FIFA 18: Ronaldo (i inni) próbują powtórzyć manewr wprost z gry [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/241e03e4-07e0-4240-94ff-b3b2b1ec22e4.jpeg)
Cały świat oszalał na punkcie El Tornado! Sztuczkę próbują wykonać zarówno zwykli zjadacze chleba i kopacze piłki, jak i napastnik Realu Madryt.
Taką właśnie narrację serwuje nam reklama telewizyjna najnowszej odsłony piłki kopanej Elektroników (ta właśnie zadebiutowała… zresztą z problemami). Spodziewajcie się dynamicznych cięć, nadmiernej ekscytacji rzekomych graczy, wielkokalibrowych epitetów oraz udziału gwiazd (poza Cristiano Ronaldo w klipie migną Wam Run The Jewels, Antoine Griezmann, Dele Alli i James Harden).
Naszą recenzję gry przeczytacie w nadchodzącym CDA 12/2017.

Czytaj dalej
13 odpowiedzi do “FIFA 18: Ronaldo (i inni) próbują powtórzyć manewr wprost z gry [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
proszę was, Cristiano*, poprawcie to
Dobra akcja marketingowa.
@Gracz4ever – a może Krystian ?
Trochę jak jeden z filmików Dedsec z Watch Dogs 2
Moim zdaniem przekombinowane. 😛
Gra głupców dla głupców.
No chyba nie…
CrazyHorse – to samo pomyślałem
Ej ale co tam takiego niezwykłego? Dla mnie to kopnięcie tak by piłka przeciwnika minęła :/
Ale SWAGowo YOLOwe… do porzygu. Moim zdaniem to albo kogoś legginsy i „czapka na lato” uciskały przy tworzeniu tego potworka, albo się nie znam, a trailer jest spoko.
@czorcik696 po prostu w naszym kraju jest mało obywateli i tego nie ogarniacie, zapraszam do nowego Yorku otaguj coś ciekawego na snapchacie, twichie reddedit itp i zobacz pół miliona odpowiedzi w pół godziny
Powiem, że mają rozmach skur… marketingowcy, nie grałem jeszcze ale żeby się nie okazało, że reklamy lepsze od gry do której dodano po prostu kilka nowych animacji z mo-capa
@Majster1942|I Tobie to imponuje, że banda idiotów siedzi w komórkach 24h?|Pomijam fakt, że na 323 000 000 mieszkańców którzy mają dostęp do sieci większy niż my, ten wynik jest marny.Sama reklama celnie oddaje realia dzisiejszych czasów, więc myślę, że trafiona.|Ogląda się jak klip.