rek
rek

Far Cry 6: Ubisoft zapewnia, że gra działa „super solidnie” na PS4 i Xboksie One

Far Cry 6: Ubisoft zapewnia, że gra działa „super solidnie” na PS4 i Xboksie One
Podobno włożono dużo pracy w optymalizację wyczekiwanego FPS-a.

Far Cry 6 to jedna z najważniejszych premier nadchodzących miesięcy. To również mocny kandydat do prestiżowego miana „Gry roku”. Warto przypomnieć, że najnowsza odsłona cenionego cyklu pierwszoosobowych strzelanek pojawi się 7 października na PC, PS4, PS5, Xboksie One oraz Xboksie Series X/S. Jak zapewnia Ubisoft, „szóstka” dostarczy nam sporo radości. Gra prezentuje odpowiednią jakość na każdej platformie sprzętowej.

Ben Hall, world director i jeden z liderów ekipy developerskiej, potwierdził w rozmowie z serwisem Gamereactor.eu, że na konsolach nowej generacji zobaczymy szereg znaczących ulepszeń. Niemniej żadne z nich nie wpłynie negatywnie na doznania posiadaczy starczego sprzętu:

Tak więc dzięki nowym konsolom gracze będą mogli doświadczyć pełnego 4K, 60 fps-ów z pakietem tekstur o wysokiej rozdzielczości, krótszych czasów ładowania i wszystkiego, co jest dostępne na PS5 i Xboksie Series X. Wszystko po to, aby dać wam super płynne wrażenia, jedwabiście gładkie wrażenia w wysokiej rozdzielczości. Wracając do konsol poprzedniej generacji: oczywiście musieliśmy upewnić się, że wszystko, co stworzyliśmy, działa super solidnie na tych maszynach. Tak więc w ciągu ostatnich miesięcy włożono dużo wysiłku (…) i było to dodatkowe wyzwanie dla developerów – optymalizacją zajmuje się najlepszy zespół na świecie.

Cóż, na razie trudno zweryfikować powyższe zapewnienia. Niemniej Far Cry 6 zapowiada się naprawdę dobrze. Z niecierpliwością czekamy na kolejne zwiastunygameplaye.

rek

16 odpowiedzi do “Far Cry 6: Ubisoft zapewnia, że gra działa „super solidnie” na PS4 i Xboksie One”

  1. Oby więcej niż w pewną polską produkcję.

  2. Nie zdziwię się, jeśli gra będzie chodziła dobrze – już Valhalla przecież na PS4 chodziła nawet nieźle. Czasy ładowania były okrutne, ale wizualnie było ok i chodziło płynnie – różnica między generacjami była spora, ale nie powiem, żeby wersja PS4 była okrojona czy fatalna.

  3. hahaha FarCry gra roku no to teraz pojechales po bandzie. Jestem ciekawy kolejnej czesci ale kurde gra roku? hahahah

  4. Już raz takie zapewnienia (i to skromniejsze) słyszeliśmy a wyszło jak wyszło.

  5. Co jak co, ale Cymbergaj zrobił jedną dobrą rzecz dla branży: studia zastanowią się 5 razy, zanim wypuszczą technicznego gniota, z nadzieją, że jakoś to będzie.

  6. Praktyce się okaże. Swoją drogą ciekawe że nic nie mówi o wersji PC. Czyżby była zwalona!.

  7. Co ma nie działać, od 2012 ciągle to samo to będzie działac :DDD

  8. @sabaru Akurat co do optymalizacji PC nie jest już na pierwszym froncie, jeśli chodzi o kiepską optymalizację. Ostatnio głośne skopane porty to Mortal Kombat X oraz Batman Arkham Night. Obecnie więcej się mówi o słabej jakości wersji na stare konsole, przykłady to Monster Hunter World, Cyberpunk 2020, Maneater, Control.

  9. @goliat na przestrzeni lat wyszło więcej kiepskich portów PC, Splinter Cell Double Agent nigdy nie został załatany przez Ubisoft ale fani załatali większość bolączek choć niektóre mniej uciążliwe problemy wciąż występują, podobno Ubisoft usunął z HAWX 2 zabezpieczenia wymagającego ciągłego bycia podłączonego do sieci, które często nie pozwalało ukończyć kampanii, dalej znajdują się kiepsko zoptymalizowane porty Splinter Blacklist i Ghost Recon Futer Soldier, co najbardziej zabawne wymieniłem gry Ubisoft 😛

  10. @Dantes – Goliat pisze, że ostatnio to już nie jest problem i wymienił ostatnie gry sprzed 6 lat. Ty wymieniasz gry sprzed 10 lat i starsze, twierdząc, że to jest jednak problem. Powiem Ci, że tak średnio Ci poszła ta dyskusja 😉 Ostatnie gry Ubi, już w zasadzie od czasów trzeciego Far Cry są bardzo dobrze przygotowane. Far Cry 5 chodził nawet na kiepskim sprzęcie, z Asasynami i Watch_Dogs też problemów nie było na PC.

  11. @tronk piszę prawdę ale widać, że mocno koli w oczy, problem Ubisoft od lat są uciążliwe zabezpieczenia, obecnie mało kto pamięta, że Splinter Cell Chaos Theory na premierę korzystał z zabezpieczenia uniemożliwiającego grę a później się Ubisoft ratował się crackiem Reloaded, Ubisoft to lenie od lat mają większe lub mniejsze problemy ze swoimi grami, kiepskie porty na rynku wychodzą od lat tylko większość graczy nie chce o nich pamiętać i myśl sobie co chcesz 😛

  12. @Dantes|Jeśli już przy problemach zdrowotnych jesteśmy, to na twoim miejscu zająłbym się tym uporczywym pieczeniem tyłka. Zachowujesz się jakby Yves Guillemot rozjechał ci ulubionego zwierzaka, a tymczasem Ubisoft, pomimo bycia odsądzanym od czci i wiary, jakimś sposobem nadal trafia w gusta dziesiątek milionów graczy. I tak, można wiele Ubisoftowi zarzucić, ale kto w taj branży nie popełnia błędów? Koniec końców liczą się tu tylko dobre gry, a tych w swym portfolio Francuzi mają zatrzęsienie.

  13. @tronk z tym brakiem problemów to trochę przesada. Valhalla w pierwszych miesiącach po premierze miała masę problemów na PC. Z Odyssey z tego co pamiętam też nie było różowo po premierze. Obecnie widzę, że jest trend hejtowania oraz bronienia Ubisoftu. Dla mnie ich obecne gry są po prostu średnie i szybko się nudzą. Odpalam taką Valhallę, jest zachwyt który po kilku – kilkunastu godzinach ustępuje znużeniu i silnemu poczuciu, że już się w to grało. Jasne, nadal są to przyjemne produkcje i bardzo grywalne.

  14. Jednak tęsknię za czasami gdy każda nowa gra wnosiła masę nowych rozwiązań. Dlatego też od pewnego czasu nie kupuję ich gier w dniu premiery tylko czekam na obniżki cen.

  15. Obietnice i zapewnienia UbiLola to materiał na baśnie Andersena.

  16. @Dantes Typie, gra sprzed 13 lat, w Ubisofcie już nawet nikt z tamtej ekipy nie pracuje. Co Ty w ogóle przytaczasz za przykłady? XD|@Arlekin No ja mówię po swoim przykładzie i znajomej, bo oboje gramy w gry Ubi praktycznie na premierę i chociaż mam im sporo do zarzucenia w kwestiach fabularnych czy gameplayu, tak z portami na PC nie miałem nigdy problemu. A to czy nudzą czy nie to już off-top.

Dodaj komentarz