
Far Cry 5: Łuk, snajperka i wybuchy… [WIDEO]
![Far Cry 5: Łuk, snajperka i wybuchy… [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/8d4139bd-56a8-4eb4-851b-6ef55f360f0a.jpeg)
Serwis IGN opublikował na YouTubie kolejne nagranie z Far Cry’a 5. W pięciominutowym filmiku możecie zobaczyć jedną misję, jednak wykonaną na trzy różne sposoby. Pierwsza to skradanie się z łukiem w ręku, rzucanie nożami w przeciwników i wykorzystywanie psa Boomera do oznaczania i atakowania wrogów. W drugim bohater otrzymał pomoc najemniczki Grace Armstrong, wraz z którą czyści lokację ze snajperek. Całkiem nieźle wygląda możliwość oznaczania celów dla koleżanki po fachu. Ostatnia ścieżka to rozpętanie chaosu do spółki z Nickiem Rye i jego samolotem. Towarzysz lata nad graczem i bombarduje wybrane miejsca, a sam gracz idzie na całość.
Far Cry 5 pojawi się na PC, PS4 oraz Xboksie One 27 marca tego roku. Jeśli zamierzacie grać na PC, to od razu sprawdźcie, czy nie potrzebujecie upgrade’u sprzętu. Jeśli jesteście natomiast ciekawi wszystkich możliwych towarzyszy broni w grze, to zajrzyjcie TUTAJ.

Czytaj dalej
35 odpowiedzi do “Far Cry 5: Łuk, snajperka i wybuchy… [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Wiem że to czepianie się na siłę. Ale przydało by się większy system uszkodzeń budynków. Wszystko to wygląda mocno sterylnie mimo zniszczeń. Czy tylko samochodu i samoloty będzie można zniszczyć ? Czy Ai będzie mocno debilny ? Co jest z fizyką postaci dziwnie się zachowują podczas trafienia.
I dlaczego nie ma opcji edytuj posta ?
Meh, to wszystko już było. Ostatnio odświeżyłem sobie FC3, a rok temu skończyłem Primala bo wydawał sie być miłą odskocznią. W 4 nie grałem i 5 też nie kupię, po co skoro to wszystko mam w 3 🙂
Far Cry 3 : Mission Pack – zobaczcie że można zabijać za pomocą trzech rodzajów uzbrojenia !
Co by nie zrobili to i tak wątpię żeby przeskoczyli poziom najlepszej gry z serii, czyli jedynki.
To będzie dobra gra, odliczam dni, nie mogę się już doczekać.
@deanambrose, jedynka była świetna, do momentu z potworami…do teraz nie mogę tego przeboleć, ale wszystko przed jest świetne 😀 misja z Fortem i ta gęsta dżungla po prostu wgniatały w ziemie wtedy, zakochałem się w tej misji już w demo ( i to z cda ), gdyby tylko nie te potwory…
Far Cry – najnudniejszy FPS w historii elektronicznej rozrywki. Z całym szacunkiem ale nie czuje tego gatunku w otwartym świecie.
czyt. sandbox:)
@2konio52 Ja czwórkę dostałem przy zakupie karty graficznie i to taki Far Cry 3.1. Jak w miarę tanio znajdziesz to polecam. Piątka wg mnie to znowu to samo, ale kupię jeśli zawartość Season Passa będzie zrobiona dobrze (co u Ubi jest raczej rzadkością).|@deanambrose Całokształt jedynki zniszczyły potworki rodem z Quake 2. Osobiście bardzo lubie sci-fi shootery, ale w jedynce walka z mutantami była zrobiona tragicznie. Mega ulepszone stwory mogące przyjąć na klatkę dziesiątki pocisków i tyle samo wystrzelić.
Nie zapominajcie, że pierwszy Far Cry był zrobiony przez Cryteka 🙂
Dlaczego ludzie się wypowiadają negatywnie o Far Cry 5, choć sami nawet 1 minuty tego tytułu nie ograli -_-|Nie wiem ile w tym prawdy jest, ale to się robi już nudne. |Może odświeżą nieco w tej części serię, tak jak zrobili to z Asasynem, który był jedną z lepszych produkcji zeszłego roku (choć był oczywiście zabugowany, a fabuła nie porywała).
Chwalona przez forumowiczów jedynka zestarzała się okropnie. Kiedyś to było coś, ale teraz to tytuł z nie do końca przemyślaną fabułą oraz mechanizmami, które w nowszych gra są robione już o wiele lepiej.
@Scorpix jak mnie irytują głosy Twojego pokroju. „Nawet nie grali, a oceniają!”. No widzisz, po to są gameplaye, aby zaprezentować rozgrywkę. Z gameplayów można wyczytać wiele, a mianowicie, że nowa odsłona w niczym nie będzie się różnić od takiego FC 4. Religinego fanatyka zamienić na Pagan Mina, ciut bardziej górzysty teren oraz pominięcie kosmetycznych zmian jak ten jednopłatowiec i mamy FC 4. Mechanika ta sama, zdobywanie posterunków, wieże na które trzeba się wspinać i chodzenie za pytajnikami.
@talon: Jak to mawiał Rex Power Colt: „I better not have to collect any feathers.”. 😀
@KraXiK1|Tyle że teraz są jakieś skrawki tego gameplayu, a nie pokazanie całości. W 5 ma pojawić siękilka nowych rozwiązań (zero wież), pojazdy mają być ważniejsze, a dzięki odwzorowaniu natury (zobaczymy ile w tym prawdy) świat nie będzie pusty. Są jakieś informacje o wielotorowości narracji, ale jak mówiłem – poczekajmy na recenzje.
@KraXiK1|Co do wież – „Far Cry 5 removed towers and mini-maps to make you „not sure where to go””. Research panie najpierw :)|Pomysł z likwidacją mini mapy jest ciekawy, ale ryzykowny.
@Scorpix ja bym się nie napalał, ubi jest na tyle leniwe, że pewnie będzie zwykła mapa do szybkiego użytku aka chowana mini mapa, a zamiast wież będą osady. Gra zapowiada się na kolejny odgrzewany kotlet, ale dla pozoru zmieniono patelnię, żeby nie było że to znowu to samo.
Zerowy model zniszczeń budynków. Pogrywam w bf 1 i jak widzę zrzucone ładunki z samolotu na dach, które zmiatają przeciwników a dach w całości to mnie to śmieszy. Pierwszy Crysis (2007) miał lepszy model zniszczeń gdzie jednym granatem wyrywało ścianę.
@Marcus93 dokładnie, czyli nuda. Far Cry 3 podczas drugiego przejścia już lekko mnie nudził, a co dopiero cała 4 część w której zmieniono tylko mapę. Podobno w Primalu też była mapa z 4 tylko zmieniono tekstury na prehistoryczne, nie wiem czy to prawda, ale animacje skórowania, wieże i generalnie wszystko było tak samo zrobione jak w 3. Nie wierzę że w 5 coś zmienią 🙂
Też mi nowość wybrać sobie sposób walki. Jak tylko zobaczyłem tego pieska to w FC Primal było lepiej bo miałem tygrysa lub niedźwiedzia. Ba, nawet na mamucie można było śmigać a na psa nie wsiądę 🙂
@konio52|Ano mapa rzeczywiście była ta sama, tyle, że nie zorientowałbyś się, gdyby ktoś tego nie odkrył i nie rozkręcił afery. Z drugiej strony, czasy najwyraźniej dość szybko się zmieniły, bo dziś nie słyszę krzyku 30 milionów gardeł oburzonych na fakt, że PUBG zbudowany jest z gotowych assetów zakupionych na Unreal marketplace za marne grosze. A może po prostu lenistwo i brak talentu nie są problemem, gdy dotyczą ludzi stojących za hitami Twitcha?
@talon|Większość znajdziek bez względu na grę, a tym bardziej jej producenta kompletnie nic nie daje, a mimo to wszyscy marnujemy długie godziny na ich poszukiwania. Sam wciąż powtarzam, że trzeci Wiedźmin byłby jeszcze lepszą grą, gdyby nie atakował gracza dziesiątkami „miejsc do odhaczenia na mapie”.
Niektórzy ludzie jakoś wciąż nie rozumieją (albo zrozumieć nie chcą), że gry Ubi są trochę jak gry od From Software, tj. skierowane do specyficznego odbiorcy. Można je lubić lub nie, ale narzekanie na pewne stałe elementy ich serii niczego nie zmieni, bo stanowią one esencję, która została zaprojektowana z myślą o konkretnym guście. Innymi słowy Ubi NIGDY nie dostosuje się do niektórych sugestii, bo to wymagałoby przeprojektowania ich produkcji pod zupełnie inny target. Pogódźcie się z tym, szkoda czasu.
FC Primal to jedyny Far Cry, jakiego skończyłem. Trójka znudziła mnie po jakichś pięciu godzinach, czwórka po dwóch. Primal jakoś dopiero po dwudziestu, ale już przeszedłem go do końca, mimo że większą frajdę dawało mi po prostu przemierzanie świata z moimi kudłatymi kompanami niż robienie zadań. Piątka wygląda po prostu tak samo jak trójka i czwórka, więc podziękuję chyba.
@RedCrow|To nie zawsze jest kwestia targetu, a często umiejętności twórców, czy też raczej ich braku. W przypadku FarCry „ubisoftowe wieże” drażniły mnie mniej, niż rujnujące immersję bezustannie respawnujące się zwierzęta i patrole przeciwników, czy fakt, że po wczytaniu gry postać zamiast pojawić się w miejscu zapisu magicznie teleportowała się do najbliższej bazy. Pomimo pięknej oprawy i rozległego świata FarCry nie pozwala nawet na chwilę zapomnieć, że jest tylko grą.
Kampania marketingowa, zwłaszcza trailery były cudne. Były miodne. IMO świetne.Przyszły gameplay’e i cały czar poszedł w pizdu… A oni jeszcze potrafią serwować takie PR’owskie cuda:|1) 0:10 – 0:12 no fajne ten heli wylądował, no fajnie…|2) te ciche style, które albo i tak kończą się namierzeniem, albo nudą -pif-paf z daleka, wow co za frajda,|3) 1:22 2018 rok i w grze AAA drewniany domek jest nienaruszony po zrzuceniu takiego ładunku -.-” | |(╯°□°)╯︵ ┻━┻ | |Eh… Typowy Ubi- narobi szumu, a potem…
Ale to już było…
Ludzie narzekają że mamy kolejne DLC do FC3, a ja muszę przyznać że się jaram, na żadnym Far Cry’u się jeszcze nie zawiodłem i bawiłem się świetnie, w piątce szczególnie podoba mi się miejsce akcji. Jeszcze tylko prawie miesiąc…a płaczki niech płaczą dalej…
@XenZeu|Cieszymy się, że ci się podoba.
Co tu dużo gadać, wszystko już było. Sztuczna inteligencja tak samo durna jak w poprzednikach. Mogli chociaż zrobić bardziej zniszczalne otoczenie, sadzisz z granatnika w drewniany dom i nawet ryski na nim nie ma.
A ja natomiast czekam z wielką ekscytacją. Gdybym miał słuchać sfrustrowanych ludzi, którzy co chwilę nadają o tym, jak to seria FC się nie zmienia to szlag by mnie trafił. Klimat gry odpowiada mi w stu procentach, a tyle mi w sumie wystarczy. Montana to moim zdaniem świetne miejsce na setting gry. To plus nowi towarzysze, bardziej interaktywne środowisko, wprowadzenie samolotów i jeszcze bardziej pokręcone bronie to jest to czego oczekuję od piątki
@talon|Armacie? Kiedy wyszedł Rogue czy Black Flag? AI w Origins, mimo iż nie doskonałe to jest o wiele lepsze od tego co było wcześniej.|Jak wcześniej mówiłem gra wprowadza kilka usprawnień do nieco już przestarzałego modelu gry, a to która część jest lepsza (3 czy 4) to kwestia gustu, bo pod względem mechanik to 4 jednak jest o lepiej zrobiona, czego nie można zaprzeczyć. Wszystko rozbija się o klimat i fabułę.
@Shaddon – Nie zawsze, ale w tym wypadku tak. Wielu ludzie narzeka np. na dużą ilość – ich zdaniem nudnych i niepotrzebnych – znajdziek, a dla wielu fanów (w tym także i mnie) stanowią one esencję i jeden z głównych filarów rozgrywki. Co więc z tym zrobić? Ano nic, bo tu zwyczajnie nie ma miejsca na kompromis, a Francuzi muszą zdecydować czyim gustom wolą schlebiać. Wprowadzić zmiany, ryzykując tym samym utratę starych, wiernych i licznych fanów, czy zostawić tak jak jest i dalej sprzedawać miliony kopii.
Jaki jest problem w znajdźkach, które wtapiają się w otoczenie? Jak chcesz to zbieraj, a jak nie to zostaw. W czym problem? Gra Cię do tego nie zmusza w żaden sposób. W nowym Asasynie znajdźki zostały bardzo dobrze zrobione (zagadki), więc mam nadzieję, że tutaj również podejdą do sprawy z pomysłem.