rek
rek
15.06.2021
5 Komentarze

Everwild: Dzieło studia Rare w rozsypce, premiera przełożona na 2024 rok

Everwild: Dzieło studia Rare w rozsypce, premiera przełożona na 2024 rok
Prace nad grą zostały całkowicie zresetowane.

Na premierę Everwild – kolejnego projektu Rare (Sea of Thieves) – przyjdzie nam jeszcze poczekać. Jak podaje Video Games Chronicle, proces tworzenia rzeczonego tytułu został „całkowicie zrestartowany”. Zgadza się, brytyjski developer zaczyna wszelkie prace od zera. Co więcej, Everwild będzie powstawało pod czujnym okiem nowego dyrektora kreatywnego – Gregga Maylesa.

Chodzi o weterana branży gier. Człowieka posiadającego naprawdę imponujące CV. Myles był głównym projektantem lub reżyserem przy najważniejszych dziełach studia Rare, w tym Donkey Kong Country, Banjo-Kazooie, Viva Pinata i Sea of ​​Thieves.

Producentka wykonawcza Everwild, Louise O’Connor, potwierdziła już wspomnianą zmianę kadrową:

Zespół odpowiedzialny za Everwild nadal kształtuje prawdziwie magiczne doświadczenie i pozostaje podekscytowany możliwością tworzenia gry skupionej wokół naprawdę wyjątkowego, nowego świata. Gregg Mayles dołączył do nas pod koniec zeszłego roku jako dyrektor kreatywny, a zespół deweloperski nigdy nie był tak silny. Odkąd pokazaliśmy światu nasz zwiastun „Eternals” [wrzucam go poniżej – dop. red], robimy postępy we wszystkich aspektach Everwild.

Pierwotnie Everwild miało być przygodą, która łączy dziką naturę z magią. Wyczuwalne były inspiracje hitowym The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Była to gra o „zaprzyjaźnianiu się z potworami”. Warto dodać, iż blisko rok temu Rare szukało jeszcze pomysłów na szeroko pojętą rozgrywkę. Developer starał się odpowiedzieć na pytania: „Co to znaczy pielęgnować świat? Co to znaczy przebywać na łonie natury?”.

Nieoficjalnie mówi się, że gra trafi na rynek (wariant optymistyczny) w 2024 roku.

rek

5 odpowiedzi do “Everwild: Dzieło studia Rare w rozsypce, premiera przełożona na 2024 rok”

  1. Rare to przestało istnieć x lat temu ,eony czasu temu przestali robić dobre gry przez kajdany jakie im nałożono.

  2. I znów trzeba zadać sobie pytanie, co by ten biedny Microsoft począł, gdyby nie Playground Games?

  3. Kolejne problemy z produkcją u developera Microsoft? Jestem zaszokowany.

  4. RARE postawiło sobie poprzeczkę za…iście wysoko wydając rzeczy takie jak Banjo Tooie, Banjo Kazooie i Conker Bad Fur Day. Wygląda na to że już nigdy tego pułapu nie osiągną, a to wielka szkoda.

  5. Troche się czuję rozczarowany. Szkoda, że to nie jest nowy Banjo kazooie.

Dodaj komentarz