rek
rek
25.02.2013
12 Komentarze

Epic Citadel: Pokazówka mobilnego silnika Unreal Engine na smartfonie z Atomem [WIDEO]

Epic Citadel: Pokazówka mobilnego silnika Unreal Engine na smartfonie z Atomem [WIDEO]
Pamiętacie Epic Citadel? Demo technologiczne będące pokazówką mocy mobilnej wersji silnika Unreal Engine na iPhone’ach. Na trwającej właśnie w Barcelonie imprezie Mobile World Congress studio Epic Games zaprezentowało nową wersję dema, uruchomioną na smartfonie z procesorem Intel Atom Z2580 i systemem Android. Wygląda świetnie i działa w 61 klatkach na sekundę!

Epic Citadel na Intel Atom Z2580:

rek

12 odpowiedzi do “Epic Citadel: Pokazówka mobilnego silnika Unreal Engine na smartfonie z Atomem [WIDEO]”

  1. https:play.google.com/store/apps/details?id=com.epicgames.EpicCitadel&feature=search_result?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5lcGljZ2FtZXMuRXBpY0NpdGFkZWwiXQ..

  2. Na moim telefonie z Tegrą 3, mam 44-59 klatek na sekundę, myślę, że po aktualizacji Androjuda i podkręceniu lekko procka, osiągnąłbym to co widać na filmiku, bez większych problemów.

  3. Mam tę grę na moim telefonie z Androidem od dawna. Na Tegrze 3 też wygląda świetnie.

  4. Intel Atom to CPU, ale jakie GPU?

  5. Podejrzewam ,że na moim laptopie ta aplikacja działała by gorzej.

  6. Na HTC HD2 z postawionym andro 4.1 mam między 10 a 20 fps. (1GHz Snapdragon) Nieźle jak na prawie czteroletni telefon… Kiedy to demo wychodziło na iOS, na rynku były dużo potężniejsze telefony z androidem niż mój HD2. To tylko potwierdza że jabłko kłamało, i kłamie dalej o wydajności swoich produktów. Ich sukces to tylko marketing Jobsa i nakręcone wsparcie przez rynek.

  7. Heh, na nexusie 7 też bez problemu 61 fps xd (spadając do minimalnie 50 w niektórych momentach)|Ciekaw jestem jak mocna będzie Tegra 4.

  8. Czy tylko mi ten screen przypomina ekran logowania z Tibii 😉 ?|http:img62.imageshack.us/img62/9342/youareatplace1onthewait.jpg

  9. @RickAVTR|Przecież nikt nigdy nie twierdził, że urządzenia z iOS mają potężny hardware. Mimo to iPhone 5 i tak wychodzi lepiej w testach wydajności niż SGSIII.

  10. oj tak, nie wywyższał nikt? Powiedz że iphon ma słaby hardware to zostaniesz zjedzony. Wszystcy iFags + jakoś przy wypuszczeniu tego dema epic wspominał ze nie wydadzą tego na androida, bo android tego nie uciągnie. Jak widać mylili się. |(żeby nie było bulwersu – określenie iFags odnosi się tylko do tępych ludzi, którzy nie przyjmują do wiadmości że istnieją lepsze urządzenia niż jabłka, normalni użytkownicy są OK 😛 (analogicznie można to powiedzieć o ludziach od androida)

  11. Mój Galaxy S2 z Mali-400 i żelkami na pokładzie łyknął cytadelę w 30fps (uśrednione w benchmarku), wachało się od 20-50fps.|Szkoda tylko, że nie można w to pograć jak w pełnoprawną gierę. 190MB za samą wizualizację? choć dobre że darmowe.

  12. Motorola Atrix 4G z Tegrą 2 średnio 36.1 na ustawieniach High Quality

Dodaj komentarz