
Elite: Dangerous ? Materiał filmowy z trybu multiplayer [WIDEO]
![Elite: Dangerous ? Materiał filmowy z trybu multiplayer [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/82a0ddac-1745-46a4-92ff-731a18dfd52e.jpeg)
Elite: Dangerous, nowa część kultowej niegdyś serii Elite, powstaje dzięki datkom graczy, dlatego jej projektant, David Braben, na bieżąco informuje ich o postępach w pracach. Nowy materiał wideo przedstawia wczesną wersję rozgrywki sieciowej – pojedynek w przestrzeni kosmicznej.
Nowe wideo z Elite: Dangerous przedstawia — pamiętajcie, że w ekstremalnie wczesnej wersji — rozgrywkę sieciową, tzn. pojedynek statków kosmicznych. Od razu widać jednak, że statki pilotują się tak, jak w oryginalnym Elite.
Szczególnie ciekawe jest to, co Braben opowiada, objaśniając sceny, jakie widzimy na ekranie. Zobaczcie:

Czytaj dalej
9 odpowiedzi do “Elite: Dangerous ? Materiał filmowy z trybu multiplayer [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Elite: Dangerous, nowa część kultowej niegdyś serii Elite, powstaje dzięki datkom graczy, dlatego jej projektant, David Braben, na bieżąco informuje ich o postępach w pracach. Nowy materiał wideo przedstawia wczesną wersję rozgrywki sieciowej – pojedynek w przestrzeni kosmicznej.
Elite IV powstaje od kilkunastu lat już. Vaporware woo~
Elite Dangerous niestety nie powstanie. Prawie połowa z obecnie uzbieranej kwoty (585 tys. funtów) została uzbierana w pierwszych dniach, a teraz kwoty powoli „kapią” (no chyba że zostaną uwzględnione kwoty zebrane poza kickstarterem, o ile takowe istnieją). Swoją drogą Braben trochę „przegiął z tym niezbędnym minimum w postaci 1,25 miliona funtów. Skoro gra powstaje w większości na silniku proceduralnym (i to już istniejącym), to na co aż tyle kasy. Szkoda bo to wspaniała gra by była.
@ Keram – Tak po prawdzie to błędem jest również zbieranie pieniędzy gdy za rogiem to samo robi konkurencja w postaci „Star Citizen”. Do dziś uzbierali $6,827,628. Można liczyć na ogromny przypływ kasy w ostatnie kilka godzin. Star Citizen w ostatnich godzinach dostał ponad 2 miliony.
Ja podejrzewam, że Braben zauważywszy sukces zbiórki pieniężnej Star Citizena chciał spróbować swoich sił w podobnej akcji. Co z tego wyjdzie – nie wiadomo, ale ludzie na forum Star Citizena też mają wątpliwości co do tego 'uaktywnienia się’ Brabena dopiero teraz. Osobiście uważam, że E:D nie osiągnie takiego sukcesu jak SC, a jak już – to pozostanie grą dla hardkorowych fanów. Reszta rzuci się na ciekawszego i bardziej… wyrazistego marketingowo Star Citizena 😛
Tak na marginesie to bardzo ciekawa sprawa z tą całą sytuacją wokół space-simów ostatnio.|Przez wiele lat tak naprawdę nie powstała żadna ciekawa gra z tego gatunku, w zasadzie od czasów Freespace 2 żadna podobna produkcja nie odniosła większego sukcesu, dzielnie trzymała się tylko seria 'X’ wraz z nadchodzącym X:Rebirth. A teraz niemalże znienacka na kickstarterze wystartowało kilka naprawdę ciekawych space-simów – między innymi 'Strike Suit Zero’ oraz 'Limit Theory’…
Nawet twórcy 'Infinity: Quest for Earth’ postanowili wreszcie skorzystać z pomocy kickstartera i być może ten 'Duke Nukem Forever’ space-simów wreszcie ujrzy światło dzienne 😀 |Tak czy siak dla mnie bomba – kocham space simy i do dzisiaj zagrywam się regularnie we Freespace 1 i 2, Starlancera, Tachyon: The Fringe oraz we Freelancera i Homeworld 2 przez multiplayer. Dla mnie ten cały 'boom’ na space-simy to prawdziwa rewolucja w świecie gier komputerowych 🙂
A znając życie – wielcy wydawcy jak zauważą sukces finansowy gier z gatunku space-sim to najprawdopodobniej zasypią nas swoimi produkcjami. Spodziewajcie się zapowiedzi nowego 'Wing Commandera’ od Electronic Arts i odpowiednika od Activision. Kto wie, może nawet wskrzeszony zostanie 'Jumpgate: Evolution’ ? 🙂
To nie będzie gra dla hardcorowców.We Frontiera można było grać na różne sposoby.Jedyną trudnością mogło być lądowanie na planetach,mi to na początku nie wychodziło.Ale można było to zupełnie olać i latać od bazy do bazy kosmicznej.Ilość zadań możliwych do wykonywania była spora.A jak nabrałeś wprawy spróbować wejść w atmosfere i wylądować.O czym mówie o ustalaniu sobie samemu poziomu trudności.I o to chodzi pełna swoboda.!! Nie wiem czy gra powstanie czy nie ale ja NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ BO WIERZĘ !!!