rek
rek
20.07.2017
Często komentowane 37 Komentarze

Elex: Zwiastun prezentuje frakcję banitów [WIDEO]

Elex: Zwiastun prezentuje frakcję banitów [WIDEO]
Twórcy najwyraźniej zapatrzyli się w Mad Maksa.

Ponownie jak w poprzednich grach studia na pewnym etapie przygody bohater będzie musiał podjąć decyzję o sprzymierzeniu się z jedną z dostępnych frakcji. Jakiś czas temu mieliśmy okazję poznać berserkerów, a teraz autorzy przybliżają nam bandytów. Zamieszkujący Tavar osobnicy nie wyznają żadnych bogów, praw ani kodeksów moralnych. Żyją z tego, co uda im się odzyskać z pozostałości dawnej cywilizacji. Preferują nieskrępowaną wolność ze wszystkimi jej konsekwencjami – jeśli czegoś pragniesz, weź to. Jeśli nie jesteś w stanie się obronić, cóż, masz pecha.  

rek

37 odpowiedzi do “Elex: Zwiastun prezentuje frakcję banitów [WIDEO]”

  1. Panowie najwyraźniej zapatrzyli się w Mad Maxa.

  2. Powiedziałbym coś o animacjach (tną się, jakieś dziwne skoki płynności rozgrywki)oraz o mizernym poziomie grafiki, ale pewnie znowu usłyszę, że to małe studio to im można bardzo dużo wybaczyć (BioWare chociaż to trochę naprawił, a tutaj nie ma na to szansy), więc nic nie będę mówić (ale napiszę) 🙂

  3. @Scorpix, nie da się nie przyznać ci racji, a i argument że animacje cienkie bo to małe studio g warty bo po tylu iteracjach mogliby to już ogarnąć.

  4. Ludzie którzy naprawdę narzekają na taka grafikę powinni trochę pograć na słabym sprzęcie to by docenili to co mają. Ja miejscami cieszę się grafiką z Risen jedynki czy Insurgency, a inni tymczasem mówią, że gry, które wyglądają tak świetnie jak Elex, jest brzydka. No cóż, pokory w dzisiejszych czasach jest jak na lekarstwo.

  5. Mnie się podoba, biorę na premierę 🙂

  6. @HeklusDwa|Tylko problem polega na tym, że oni ciągle jadą na jednym silniku, który już po prostu nie jest w stanie generować grafiki na odpowiednim poziomie, a lagi na trailerze mogą świadczyć o problemach z optymalizacją (mam nadzieję, że się mylę). Taki Surge został stworzony przez studio podobnej wielkości i ma lepszą grafikę i animacje.|PS: Ja grałem Half-Life 2 na najniższych, więc potrafię grafikę docenić 🙂

  7. Na szczęście większość twórców Gothika nie podzieliła fanatyzmu Bjorna i uciekła razem z Michaelem Hoge do oddzielnego studia Piranha Bytes RED i tworzą kolejną grę na nowej wersji Unreal Engine. Pan Pankratz chyba nie wie, że rynek gier zmienił się przez ostatnie 16 lat i nie są w stanie w 20 osobowym (w większości niedoświadczonym) zespole stworzyć gry, która będzie fenomenem na miarę Gothika. Bawi mnie to, że stosują motion capture do przerywników filmowych, ale już do gameplayu nie xD

  8. Terminus223 20 lipca 2017 o 17:41

    Nie zapłacę pełnej ceny,ale jak zejdzie do 8 dyszek to jak najbardziej wezmę.Liczę na przyjemnego średniaka,nic więcej 🙂

  9. @greedosk Jeśli wymagasz przebajecznej grafiki od każdej nowej gry to nieźle masz w bani. Nie każde studio stać na to, by wyłożyć ogromne fundusze na stronę graficzną produkcji. I tak zważywszy na to, że grafiką zajmuje się u nich pewnie max 10 osób, trzeba przyznać, iż gra i tak wygląda bardzo dobrze.|Mnie tam np. gra się podoba taka jaka jest.

  10. you keep|what you killbardzo tu pasuje

  11. Poziom techniczny grafiki to jedno, ważny jest też poziom artystyczny. a ten właśnie w Elexie leży, wraz z beznadziejnymi animacjami. Pirahna od czasu wydania Gothica zatrzymała się w czasie, nie potrafią zrozumieć że gracze oczekują czegoś więcej od gier niż fabuły napisanej na kolanie będącej jedynie pretekstem do latania dużej pustej mapce w celu wykonywania kolejnych nudnych questów i klepania mobów w topornym systemie walki. Po co sobie zawracać głowę Elexem skoro ostatnio mamy taki wysyp perełek?

  12. @Nezi23 no właśnie.Komu ELEX nie pasuje to niech nie kupuje i nie gra.Ja lubie gry tego studia i zagram.W nosie mam animacje i inne bzdury bez których nie mogą się obejść współcześni gracze.

  13. @Nezi23 |każdą krytykę zrozumiem ale pisanie o grach piranii ze ich światy są puste to akurat pokazuje jak małą wiedzę masz na temat ich gier albo to żę bardzo powierzchownie do nich podchodzisz.

  14. @Sanbead|Grałem w wiele gier i taki Horizon: Zero Dawn ma bardziej zapełniony świat niż którakolwiek gra Piranhi. Do Wiedźmina czy Yakuza 0 wypakowanych dodatkowymi aktywnościami nie ma co porównywać. Tworząc duży świat muszą go zapełnić zawartością niezależnie od wielkości studia.|@DarZ|Jak wspomniałem, oni cały czas ciągną na jednym silniku i to widać. Powinni się przesiąść już na nowszy Unreal Engine, ale widać nie potrafią tego zrozumieć.|Grafikę może robić 1 osoba, ale musi mieć styl, aby ładnie wygląd

  15. przykłady – Zelda, Persona 5 czy Hollow Knight nie mają jakieś świetnej grafiki, ale dzięki użyciu odpowiedniego stylu, wyglądają pięknie. Tutaj miast iść w jakąś ciekawą stylizację, ciągną ten co raz gorzej wyglądający silnik. Nie musi być 60 FPS i 4K aby ładnie wyglądało, ale są pewne granicę estetyki.

  16. @DarZ – To stary i kompletnie chybiony argument. Każdy jakoś zaczyna, ale grunt, to się rozwijać. Wiedźmin też zaczynał z poziomu lokalnej ciekawostki, która spodobała się właściwie tylko na wschodzie Europy. „Dwójka” przetarła drogę na zachodnie salony, a „trójka” jest dziś uważana – nie bez racji – za jedną z najlepszych gier jakie w ogóle istnieją. Najlepsze, że to wszystko osiągnęli w niespełna 6 lat! PB klapie swoje potworki już z 15 lat i żadnej poprawy nie widać (wręcz przeciwnie, widać regres).

  17. @DarZ – Nie tylko z resztą CDP RED jest przykładem studia, które zaczynając od zera, wywalczyło sobie jakąś pozycję. Popatrz choćby na studio Spiders i ich niedawnego Technomancera i porównaj go sobie do ich wcześniejszych tworów. Mało? No to dalej mamy choćby Techland z na prawdę dobrym Dying Light, Bloober Team, które dawniej robiło mobilki, nagle wyskoczyło z Layers of Fear, a teraz tworzy całkiem obiecującego Observera, czy Deck13, które kiedyś stworzyło Veneticę, a dziś ma na koncie LotF i The Surge.

  18. @DarZ – Tłumaczenie niskim budżetem braku talentu, umiejętności i wizji, jest zwyczajnie żałosne i nikomu w niczym nie pomaga. W dobie darmowych, super wydajnych i łatwych w obsłudze silników (nawet laik może je ogarnąć, czego ja sam jestem przykładem), nie ma usprawiedliwienia dla TAKICH animacji i bijącej po oczach toporności. Coś takiego to efekt zwykłego lenistwa lub/i braku kompetencji, niespotykanej nawet u twórców niezależnych, platformowych pierdołek.

  19. nie no nie trzeba byc gigantem zeby robic dobre gry! takie spiderweb studio robi niezle gry a nie sa ani ladne ani tanie maja nisze ktora pozwalawim sie utrzymac

  20. @RedCrow|Niby masz rację, ale z drugiej strony mógłbyś teraz zerknąć na TOP 10 najbardziej ogrywanych gier na Steam i nagle okazałoby się, że niski budżet w połączeniu z brakiem talentu, wizji i umiejętności może skutkować sukcesem niemalże na miarę naszego Wiedźmina. Jasne, że nagrania z Elex budzą uśmiech politowania, ale jak tu krytykować twórców, skoro gorsi od nich śpią na pieniądzach graczy, którzy krzyczą, że chcą jakości, a gdy nikt nie patrzy spędzają całe dnie na serwerach H1Z1, czy PUBG?

  21. EastClintwood 20 lipca 2017 o 22:07

    Masa studiów powstała i osiągnęła wysoki poziom w czasie kiedy Piranie ciągle klepią tak samo biedne gierki. Jestem ogromnym fanem Gothica ale nie wmawiajmy sobie, że fabuła była jakaś super w tych grach bo szczerze mówiąc każdy potworek Piranii był mocno generycznym fantasy. Bardzo mi szkoda, że RPG made in Germany upadły tak nisko. Miło wspominam Spellforce, Drakensang czy Gothic. Gry Piranii to trochę jak polska motoryzacja za PRL – niby ma duszę, każdy darzy sentymentami ale z jakością bardzo kiepsko.

  22. EastClintwood 20 lipca 2017 o 22:09

    Wystarczy spojrzeć ile studiów w czasie istnienia PB powstało i zdążyło rozwinąć skrzydła. Choćby nasz CDPR. Kto w 2007 by pomyślał, że CDPR stworzy w 2015 głośną grę roku a PB wróżył 10 lat klepania biedy tuż po premierze G3.

  23. EastClintwood 20 lipca 2017 o 22:12

    W ogóle jestem zaskoczony, że ciągle istnieją robiąc tak długo gry co najwyżej średnie i to w niszowej tematyce. Ze średnich FPS jeszcze idzie się utrzymać ale RPG? Ciekawi mnie sytuacja finansowa PB i jakim cudem ciągle nie poszli na dno.

  24. Zdecydowanie frakcja do której dołączę – nieskrępowana wolność, bez żadnych praw czy chędożonych bogów, każdy dba o własną du*ę, a za byle co możesz zarobić sztyletem w bebechy i vice versa… piękne.

  25. wielki0fan0gier 20 lipca 2017 o 23:10

    Ta gra dla studia Piranha Bytes będzie gwoździem do trumny. Fabuła i rozgrywka nie muszą być złe, by tak się stało. Wystarczy archaiczna oprawa audiowizualna w połączeniu z brakiem optymalizacji silnika, a że jest to ten sam, który napędza Risen 3, nie wróżę jakiejkolwiek poprawy w tej kwestii. Zwłaszcza, że świat będzie bardzo zróżnicowany, co sugeruje różne zachowania przeciwników i npców w zależności od szerokości geograficznej. A im większa różnorodność, tym więcej obliczeń i zajętej pamięci.

  26. A ja biorę kolekcjonerkę z figurką. Dam im szansę. Kocham Gothicki (wlacznie z 3 quest packiem;) ) Riseny byly w porzadku, mialy w sobie troche dawnej magii. W Elex wazna bedzie fabula, muzyka i rozwoj postaci. Do tej koslawej animacji przyzwyczaje sie w 15minut jesli wszytko inne zagra 😛 a co do pustoscu w grach PB ehm jest filmik na YT pokazujacy co mial Gothic 15 lat temu czego dzisiaj brakije grom typu Skyrim czy Wiedzmin. G1 przeskoczyl zlozonoscia kilka epok i to jest fakt… bardzo niedoceniany….

  27. Mimo, że w Gothica 1-2 grałem praktycznie już jakieś 10 lat temu, to miło je wspominam. Trójka to niestety już produkcja szeroka na setki kilometrów, a płytka na 2 cm. Mimo to lepiej wspominam serię Risen. Podobał mi się ten klimat, szczególnie piracka druga część i bardziej rozbudowana trójka (piraci voodoo i spacerki po wyspie tubylców to było coś).

  28. O rany – faktycznie słabo z fps’ami :/ Ale grze i tak dam szanse po jakiejś przecenie. Do tej pory grałem we wszystko od PB, chociaż od G3 każda kolejna gra jest nieco gorsza od poprzedniej. Mam nadzieję, że będzie w tym trochę magii Gothica jak i w Risen.

  29. Problem w tym, że mamy rok 2017… a nie 2007… i my gracze mamy prawo żądać dobrze zrobionej gry.

  30. @DETHKARZ Hahaha „i my gracze mamy prawo żądać dobrze zrobionej gry” uśmiałem się

  31. Tyle to „porządnych gier” ostatnio wychodzi pełnych bugów i niedopracowanych elementów, z koszmarnymi optymalizacjami. Widzę nikt się jakoś waszymi żądaniami nie przejmuje 😉

  32. W ogóle dziwi mnie jeden fakt. Jakiś koleś pod każdym postem odnośnie Andromedy pisał, że gra będzie słabsza od Inkwizycji i dostał od fanatyka serii na tym bana, a niżej w komentarzach kolega wrzuca w każdym newsie dotyczącym ELEX ten sam hejterski komentarz i… Nic, nadal może pisać? Czyżby ktoś tu rozdawał bany tylko za to, że ktoś śmiał skrytykować ulubioną serię admina? Śmieszne

  33. @Amarena|Skoro gość zachowywał się jak małpa zrzucona ze zbyt wysokiej gałęzi, to moderator się zlitował i odesłał go do zoo, gdzie jego miejsce. W czym problem?|@DETHKARZ|Miliony graczy wybierają półprodukty w fazie alfa, więc najwyraźniej brak dopracowania, optymalizacji, czy nawet pomysłu na rozgrywkę nie tylko nikomu nie przeszkadzają, ale wręcz należą do cech pożądanych.

  34. Lubię ten Nowy Obóz, do nich dołączę.

  35. Świetna frakcja tez chyba do nich dołącze,przynajmniej przy pierwszym przechodzeniu 😀

  36. Gra klasy B sprzedawana za cenę produktu AAA xD. Powodzenia w sprzedaży.

  37. to mi sie jeszcze bardziej podoba. 🙂

Dodaj komentarz