
Elden Ring: Wyciekł krótki gameplay z Xboksa One [WIDEO]
![Elden Ring: Wyciekł krótki gameplay z Xboksa One [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/019cf6ed-bc28-49bb-86da-5173a039037f.jpeg)
Jeśli mielibyśmy wybierać już dziś najważniejszą premierę 2022, niektórzy z nas (w tym ja) nie mieliby żadnej wątpliwości. Formuła Soulsów przez lata zdążyła się odrobinę wytrzeć, ale debiut każdej kolejnej produkcji FromSoftware jest dla fanów wcale nie tak małym świętem – zwłaszcza że studio pomimo niezaprzeczalnych podobieństw między jego grami za każdym razem zmienia choć trochę zasady zabawy.
Nie ma się więc co dziwić, że Elden Ring, „najambitniejszy tytuł w historii firmy”, budzi tak ogromne zainteresowanie. From po raz pierwszy tworzy w końcu produkcję z otwartym światem, a współpraca z George’em R. R. Martinem przyciąga uwagę nawet osób do tej pory Soulsów omijających.
Do premiery zostało już niedużo czasu, a prócz zwiastuna przedstawiającego rozgrywkę (wspieranego przez obszerne wywiady z twórcami) Elden Ring w akcji do tej pory nie widzieliśmy. Do sieci trafił jednak krótki fragment wideo rzekomo przedstawiający produkcję – określenie „Dark Souls ze skakaniem” samo ciśnie się na usta (film zniknął z Youtube’a błyskawicznie, ale zachował się na Twitterze).
Alleged Elden Ring footage from xbox One. pic.twitter.com/uaGbogXBrB
— Jeff Grubb (@JeffGrubb) October 16, 2021
Gameplay ma pochodzić z Xboksa One.
Elden Ring na pecety, PS4, PS5, Xboksa One i Xboksa Series X/S trafi 21 stycznia 2022.

Czytaj dalej
16 odpowiedzi do “Elden Ring: Wyciekł krótki gameplay z Xboksa One [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
„Postać potrafi skakać, 10/10”.|Swoją drogą, po ograniu prześlicznego (i fenomenalnie udźwiękowionego) remake’u Demon’s Souls trochę dziwnie ogląda się te fragmenty gameplayu wyczekiwanego niczym powtórne przyjście mesjasza Dark Souls 4. From nadal nie wie, który właściwie mamy rok i nadal ochoczo sięga po mocno „takie se” animacje z poprzednich odsłon (bo mo-cap kosztuje?). Gra będzie dobra, jestem tego pewien, ale chyba nie będziemy udawać, że to jakaś kompletnie nowa jakość, co?
Już to gdzieś widziałem xP Czyli to taka Fifa, gdzie coś się zmienia. Ale w Fifie grafikę poprawiają ^^
Widać, że jest topornie, animacje nie są idealne, grafika nie jest cukierkowa, stara mechanika z nowym elementem jakim jest skakanie, jest mroczny klimat darkfantasy?! Tak tak tak już jestem wniebowzięty! |PS albo kocha się gry From albo nienawidzi 😉
Ludzie którzy oczekują jakości remake’u Demon’s Souls XD Raz, że gra nie jest exclusive’m PS5, dwa że wychodzi na starą generacje nawet, a trzy, że ma otwarty świat. Nie ma co oczekiwać cudów. FROM SOFTWARE nie robi rewolucji, ale powoli się uczy i fajnie to wychodzi.
@tronk|To prawda, oczekiwanie, że From będzie nadążać za zmianami generacji jest nierealne. W takim razie cofnijmy się do 2015 i trzeciego Wiedźmina. Czy osiągnięcie poziomu oprawy sześcioletniej już produkcji jest naprawdę aż takim wyzwaniem dla firmy, która sprzedała ponad 30 milionów kopii swych gier?|Ostatnio dziennikarze dali jasny przekaz, co sądzą o „małych kroczkach” i „braku rewolucji”. Dlaczego From Software miałoby otrzymać taryfę ulgową? Bo nie jest Ubisoftem?:)
Mnie współpraca z Martinem nie rusza bo może to być czysto PRowy zabieg. Choć fajnie by było gdyby dzięki tej współpracy gra miała mniej szczątkową fabułę niż do tej pory. Wiem, że fanom to nie przeszkadza ale dla mnie ten pozorny brak historii był czynnikiem bardziej odrzucającym od serii Dark Souls niż jej hardkorowość.
@Shaddon: Ale jestem pewien, że do poziomu Wiedźmina spokojnie dosięgnie. Ja bym na ten film nie patrzał pod względem grafiki, bo ona tutaj jest gorsza niż w trójce. Zobacz na trawę – skoro w DKS2 dało się zrobić lepszą to czemu tu jest taka paskudna? Wygląda jakby LOD się zepsuło albo nie było zaimplementowane jeszcze. Także spokojnie. Ale generalnie się zgadzam, moja taryfa ulgowa jest czysto subiektywna.
@tronk|Nie mam pojęcia, czemu to wszystko wygląda aż tak ubogo (i to nawet po wzięciu poprawki na kompresję nagrania), ale też nie zdziwiłbym się, gdyby finalnie oprawa wyglądała niewiele lepiej niż w Dark Souls 3 – również pod względem animacji, co szczególnie mnie boli. Tutaj wychodzą te lata patrzenia przez palce i generalna bezkrytyczność względem kolejnych produkcji studia. Zakładamy, że ER (czy raczej DS4) obroni się gameplayem, ale to nie znaczy, że From po raz kolejny może olać całą resztę.
@noirmistig – Czyli w fife też ludzie grają dla historii? XDXDXD
@Shaddon|Jeśli to nagranie z Xbox One to masz odpowiedź czemu tak wygląda. Animacja nie jest zła, zwłaszcza że naprawdę mało jej tu widać.
Nie ważne. Przecież FromSoftware to gwarancja jakości. Niskiej jakości.
@deanambrose, rozumiem, że gry ci nie podeszły, ale z niską jakością akurat nie trafiłeś.
To jest większy openworld Dark Souls.
Psy szczekają, a karawana idzie dalej. Pre-order na PS5 zamówiny, teraz już tylko wytrzymać te klika miesięcy 😉
Z wywiadu Nicolo Manaloto z Yasuhiro Kitao, 27.08.2021:|,,What are your performance targets in terms of framerate and resolutions for the previous and current gen consoles?YK: This is also something we are continuing to consider and tweak to balance performance; you can probably think of it in terms of not being too different from our targets on previous games.”|źródło: https:www.ungeek.ph/2021/08/full-interview-fromsoftwares-yasuhiro-kitao-shares-big-elden-ring-details/
EKSPERCI Z SEKCJI KOMENTARZY DZIELĄ SIĘ OPINIAMI O GRZE NA PODSTAWIE NIESPEŁNA 30-SEKUNDOWEGO URYWKA GAMEPLAYU, NA KTÓRYM POSTAĆ SKACZE