
Elden Ring: George R. R. Martin pracę nad grą zakończył już wiele lat temu [WIDEO]
![Elden Ring: George R. R. Martin pracę nad grą zakończył już wiele lat temu [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/9488f5f3-91de-443a-88b6-826103b90062.jpeg)
Elden Ring wreszcie doczekało się pełnoprawnej zapowiedzi. Stopniowo poznajemy kolejne szczegóły. Hidetaka Miyazaki zdradził niedawno, że całe From Software chciało przede wszystkim zaprojektować coś ogromnego, otwartego i nastawionego na eksplorację. Zaangażowano George’a R.R. Martina, bo on świetnie rozumie wszelkie kwestie związane z narracją, kreowaniem postaci oraz szeroko pojętą dramaturgią. Amerykański pisarz pomógł stworzyć historię świata (tzw. lore gry).
Martin w rozmowie ze stacją informacyjną WTTW określił, jaką rolę odegrał w ogólnym rozwoju Elden Ring. Dowiedzieliśmy się, że autor bestsellerowych powieści z cyklu „Pieśń lodu i ognia” zakończył swoją aktywną współpracę z From Software już wiele lat temu:
Grałem w kilka gier wideo. Nie jestem wielkim graczem. Ale gra nazywa się Elden Ring i jest kontynuacją tytułu, który debiutował na rynku kilka lat temu, Dark Souls… Właściwie to moja praca nad Elden Ring zakończyła się lata temu. Gry są jak filmy. Ich rozwój zajmuje dużo czasu. Zasadniczo chcieli, abym stworzył świat, w którym można osadzić grę. Postrzegali go jako ważny element dla fantasy i science fiction. A zatem nie chodzi już tylko o postacie i fabułę, sceneria jest prawie tak samo ważna jak wszystko inne. (…) Opracowałem dla nich dość szczegółowe tło, które zapoczątkowało dalsze prace. Naprawdę minęło kilka lat, odkąd ostatnio ich widziałem, ale co jakiś czas przychodzili i pokazywali mi stworzone przez siebie potwory lub najnowsze efekty specjalne. Gra rozwija się bardzo powoli i teraz ma premierę styczniu. Będę tak samo podekscytowany, jak wszyscy, kiedy zobaczę końcowy produkt.
George R. R. Martin talks Elden Ring in new interview:-His work on the game was done many years ago-He wrote the worldbuilding & characters-From would periodically show him enemy & graphic designs-He is excited for the final game 🙂 pic.twitter.com/y5gUDvo2Hd— Mordecai (@EldenRingUpdate) June 17, 2021
Elden Ring na pecety, PS4, PS5, Xboksa One i Xboksa Series X/S trafi 21 stycznia 2022.

Czytaj dalej
17 odpowiedzi do “Elden Ring: George R. R. Martin pracę nad grą zakończył już wiele lat temu [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Martin to człowiek który robi wszystko, tylko nie to co powinien.
Jaram sie jak stary dach w izraelu jak oglosili ze bedzie to kontynuacja DkS, zobaczymy co tam Martin i Miyazaki przygotowali :)|Praise the Sun !
Oby gra nie narobiła mu mnóstwa smr… ok, troluję, wiem że to będzie wielki hit
@Uniks|From przyznało się, że Elden Ring to tak naprawdę Dark Souls 4? Pierwsze słyszę. Do tej pory dominowała narracja, że to „zupełnie nowa seria”, ale po zwiastunie już chyba nie było sensu udawać.
woda mokra
@Uniks Martin prawdopodobnie nie wie co mówi. To nie jest sequel Dark Souls. To zupełnie nowy niezwiązany świat. Aczkolwiek można spodziewać się pewnych znajomych elementów które są w każdej grze Fromsoftu.
A teoria o multiversum, ma jakieś uzasadnienie?
@Jano900, Moonlight Greatsword musi być 😀
@gamingman uzasadnienie w sensie? ze multiverse bd dalej gwalcony to widac na kazdym kroku, juz sam emblemat na obrazku to sugeruje. nawet jak miyazaki sam tego nie nazwie DS4, to i tak wiadomo jak jest. poniekad zachodze w glowe, czym jeszcze chlop moze zaskoczyc, jednak uspokaja mnie mysl, ze z kazda kolejna czescia, w tym DLC bylo jeszcze ciekawiej. sekiro tez nie bylo gorsze (lore), a chyba nawet lepsze. z jednej strony ma sie dosc tego multiverse, ale z takimi kreacjami, niech daje upust wyobrazni.
No, czyli ER = DS II 2 😛 bardzo mi się to podoba, mam nadzieję, że będzie trochę nawiązań do poprzednich gier (co i tak zawsze robią), ale że nie będzie takiego fanserwisu jak w trójce względem jedynki. DS2 tym mi się spodobało, że nie wstydziło się być zupełnie oryginalną grą i tego mi w trójce brakowało. A nawet jeśli Martin źle zrozumiał „kontynuację” serii, to i tak będzie mnóstwo fanteorii łączących te gry jak w przypadku łączenia Demons Soulsów z Darkami i Bloodbornem (inny ląd, świat w obrazie itp)
Big Dark Souls 🙂
nie wyobrazam sobie zeby w Elden Ring nie bylo Patches’a albo Cebularza. to juz w sumie ikony kreacji miyazakiego.|ER bd o tyle ciekawe, ze chlop napisal lore i postaci, a do tego dopiero doklejono gre. dotychczas bylo na odwrot. jest potencjal, oby.|@tommy ci co siegali po kolejne czesci DS i maja zaorane setki godzin w serii poprostu chcieli pelna geba zatopic sie w mozg miyazakiego. inni poprostu lubia tryb coop i pvp w tej serii.
Miyzaki dawno temu mówił, że to duchowy spadkobierca DS. |Co ja zauważyłem? Okręgi wyglądają jak pomieszane Mroczne Znaki. Rycerz pochylony nad czymś co przypomina ognisko.|Nawet czcionka tytułu jest taka sama. Nieee, nie może być… Czyżby to był? xD|;)|Przecież to Dark Souls 4 xD|Cześć. Jesteś fajną, miłą osobą z własnym zdaniem? :)|;)
Ostanie zdanie mi się skopiowało z czegoś innego haha;)
No, czyli de facto użyczenie nazwiska zamiast pisania Wichrów Zimy 😉
@Dan2510|Taaaa na pewno, dzieki :D.|W sumie sie domyslam skad :D|A Dark Souls? Byly proby zagrania i wiadomo jak to sie skonczylo… Choc planuje wrocic…
@XENOTHERUSICTHYCANTHUS Jeśli chcesz zacząć serie dark souls a odpycha cię przestarzała grafika i drewniany gameplay to zacznij grać od 3 części. Ja tak miałem i dopiero po tym jak wsiąkłem w uniwersum to przeszedłem 1 i 2. Chociaż 2 to taka w sumie historyjka poboczna którą można olać całkowicie. A do 1 polecam jakieś graficzne mody.