
E3 2013: Wiedźmin 3: Dziki Gon – O imporcie save´ów i Geralcie

Zacznijmy jednak od save’ów. John Mamais, producent wykonawczy Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu, w rozmowie z serwisem VideoGamer potwierdził, że na PC gra pozwoli na import zapisanych stanów rozgrywki z drugiej części, co znacząco wpłynie na kształt fabuły. Większy problem developerzy mają z konsolami – trzeci „Wiesiek” będzie pierwszą odsłoną cyklu, która trafi na next-geny. O ile w przypadku Xboksa One być może udałoby się jakoś przenieść „sejwy” z X360 (choć też sobie na chwilę obecną tego nie wyobrażam), to na platformach Sony Geralt z Rivii dopiero zadebiutuje.
Jak mówi Mamais:
Nie wiemy jeszcze, jak to będzie działać na konsolach, ale spróbujemy stworzyć jakiś generator save’ów. Oczywiście na PlayStation 3 nie pojawiła się żadna część serii, spróbujemy więc dostarczyć coś na PS4, co pozwoliłoby stworzyć profil gracza.
Natomiast w rozmowie z serwisem Polygon Mamais wyjawił, że choć Wiedźmin 3: Dziki Gon będzie zwieńczeniem historii Geralta, możemy jeszcze zobaczyć go w kolejnych odsłonach serii. Nie będzie już jednak głównym bohaterem – pełniłby wówczas mniejszą, być może drugoplanową rolę.

Czytaj dalej
11 odpowiedzi do “E3 2013: Wiedźmin 3: Dziki Gon – O imporcie save´ów i Geralcie”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Było to do przewidzenia, ale z dziennikarskiego obowiązku donosimy – Wiedźmin 3: Dziki Gon pozwoli na import zapisanych stanów rozgrywki z „dwójki”. Przynajmniej na PC, bo z konsolami istnieje poważny problem. Przy okazji – developerzy zdradzili, że choć historia Geralta zakończy się na trzeciej części serii, może on powrócić w kolejnych odsłonach.
Może zrobią coś w rodzaju interaktywnego komiksu, jak to było w przypadku ME2 na PS3, to chyba najlepsze rozwiązanie.
Kolejne gry z uniwersum? W świetle ostatniego CoD: G to musi być „Płotka Revange”
Od razu przypomniał Mi się żart związany z grą „The bard” 🙂 |Dla przypomnienia „http:www.youtube.com/watch?v=1_Ju8WVY2a4”
@JARNOLD|Komiks w moim odczuciu to przerost formy nad treścią. W ME ile zmiennych na dobrą sprawę można było w ten sposób zdefiniować? Tak z 5 w porównaniu do przynajmniej 100 innych zapisywanych przez grę jeśli przechodziłeś ją „tradycyjnie”.|Oponowałbym za wprowadzeniem prostego edytora, w którym zwyczajnie zaznacza się i odhacza wybory.|Tanio szybko no i efektywnie.
Edytor w formie komiksu tez przeciez moze byc – zaznaczasz dymek z decyzja i widzisz co dalej, a save sie generuje na podstawie klikow.
ja to bym chciał powrót wiedźminów z 1 już w 3 części i w następnych też mogą się pojawiać wiecie Vesemir i inni . szkoda, że nie było ich w 2
miradokusv dobra sprawa
@miradokusv|Tak. Szczególnie dla osób, które kupią Wieśka 3 na PS4 i nigdy wcześniej nie mieli do czynienia z Wiedźminem.
Najlepsza byłaby animacja w stylu tych z drugiego wieśka, gdzie od czasu do czasu podejmowalibyśmy wybory… ale obawiam się że to mogłoby za dużo kosztować
Nikt włącznie z autorami nie zauważył, że osoby które na Xbox’ie, lub PeCecie nie grały nigdy w dwójkę będą miały ten sam problem co użytkownicy Plejaka. No chyba,że twórcy wychodzą z założenia, że wszyscy nowi userzy kupią i przejdą na szybko dwójkę bo inaczej gracz nie odpalą trójki…. Fajnie, że komuś będzie się chciało… chyba, że chcą powrotu do epoki pożyczania od kolegi sejwów na dyskietkach.