
E3 2013: Total War: Rome II – Kilka minut gameplayu wprost z targów [WIDEO]
![E3 2013: Total War: Rome II – Kilka minut gameplayu wprost z targów [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/fdb414df-7d83-4942-be55-ab13917cff61.jpeg)
Na zakończonych już targach E3 można było zagrać w Total War: Rome II, a więc kolejną odsłonę strategii od studia Creative Assembly. Serwis GameSpot opublikował dość obszerny gameplay z gry opatrzony komentarzem jednego z developerów.
Gameplay z Total War: Rome II:

Czytaj dalej
45 odpowiedzi do “E3 2013: Total War: Rome II – Kilka minut gameplayu wprost z targów [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Na zakończonych już targach E3 można było zagrać w Total War: Rome II, a więc kolejną odsłonę strategii od studia Creative Assembly. Serwis GameSpot opublikował dość obszerny gameplay z gry opatrzony komentarzem jednego z developerów.
wspaniałe.
Zapowiada sie swietnie. Kolejny must buy!
I właśnie na taką grę czekam 🙂
Co powiecie na Total War:Game Of Thrones?
brzydko to wyglada !.Niechce nic mowic ale ten niby tam nowy engine wyglada i porusza sie gorzej niz Shogun 2 i Empire Total war !.Animacja jest sztywna i grafika taka dziwna,sztuczna,brzydka.Dziwne bo Creative Assembly zawsze przykuwalo uwage do szczegolow i kazda kolejna ich Total War byla ladniejsza.A tu prosze w cale nie wyglada to najlepiej.Jak dla mnie to ten engine jest caly czas ten sam tylko o dziwo w gorszym wydaniu.Malo dopracowany.Myslalem ze bedzie duzy a nawet ogromny przeskok a tu figa !.
No wszystko fajnie tylko że bitwy w Romie 2 będą epickie wiedziałem od pierwszej zapowiedzi. Co z dyplomacją? Marzy mi się żeby dyplomacja była choć w tak połowie zaawansowana jak np. w serii Europa Universalis. Jakby tak było to Rome 2 byłoby według mnie idealną strategią 😀
niepodobaja mi sie te pastelowo jaskrawe kolory.Brzydkie to naprawde brzydkie i malo realistyczne.Tak propo.Moze Medieval 3 bedzie wkoncu mialo jakis nowy rewolucyjny silnik bo ten tutaj to widac ze dziala na starym juz zasluzonym przez lata.
@maskor84 bo uruchamiali na Amidze 500. Uwierz mi na PC’cie będzie lepiej:)
hmm roma to roma:total war 100% wszystkie nacje wypowiadały wojnę z byle jakiego powodu mimo ze nie są Rzymskimi politykami prowadzili zawsze agresywna politykę + propagandę kulturową o swój wrogach .
@DjStanley na jakiej znowu Amidze 500 ;].Osobiscie czekam na Demo gry moze ono mnie bardziej zacheci.Narazie to wyglada strasznie nijako i brzydko.Zbyt duzo zeczy Assembly obiecywalo a tak naprawde malo dotrzymalo.Dla mnie ta gra |wyglada strasznie plastikowo i sztywnie i sztucznie ;].Ja chyba sobie odpuszcze tym razem Rome 2 !.MOze Medieval 3 mnie wgniecie w fotel.Wracam do Shoguna 2 i Empire Total war.
Obrzydliwy i chamski prowadzący! „Ale nie zobaczyliśmy szalonych słoni, obiecałeś!” -_- CO ZA PAJAC! Samo demo doskonałe, w końcu miasta się rozrastają, co było moim cichym marzeniem. Ale tą grubą kluchę, którą nawet trudno prowadzącym nazwać, powinni wyrzucić na zbity pysk – tyle negatywnej energii w stosunku do grania na PC nie widziałem jeszcze.
Mi zawsze brakowało opcji w dyplomacji „wycofaj się z wojny”, dzięki czemu nie musiałbym bronić swojego wasala z wojny, którą prowadził przed staniem się moim wasalem 😉 Oby była taka opcja!
Dustdevil – to samo o prowadzacym chcialem napisac. Zachowywal sie jak jakis rozpieszczony bahor. Rome 2 to dla mnie zdecydowany konieczny zakup, ale przeczekam premiere i poczekam az wyjdzie tania wersja zbiorcza ( z dodatkami). Troche to potrwa, wiem, ale z drugiej strony mi sie nie spieszy 🙂 .
No prowadzący taki, jakby go za karę tam wepchnęli.
@maskor84 – chyba zapomniałeś jak wyglądało pierwsze Rome bez modów jesli twierdzisz, ze to tutaj jest pastelowe 🙂
To jest gra konsolowcy! A nie jakies durne slashery dla ludzi z IQ na poziomie kamienia.
@Dusty|Wyluzuj, nie masz innych powodow do bycia sfrustrowanym? 😉 Prowadzacy jak to prowadzacy, wazniejsze od tego co nawijal bylo to co dzialo sie na ekranie. A ze dzialo sie tam calkiem sporo interesujacyh rzeczy, to i przezywac tego co mowil nie ma sensu…
@PEEPer|Ciekawe, ze wielu pecetowcow wymieniajacych tytuly konsolowe, ktore chcieliby zobaczyc na kompie, jako jedna z pierwszych wymieniaja zazwyczaj serie God of War… No ale po co ja Ci o tym pisze, skoro jako inteligentny fanboj blaszakow zdajesz sobie z tego sprawe… 🙂
@Tesu Nie wiem niestety, GOW’em sie nigdy nie interesowalem, ale powiedz mi czy konsolowcy dostaja takie gry w ktorych trzeba wysilic mozgowine jak np. Europa Universalis? Albo symulatory jak np. Arme?
Mi sie konsole kojarza tylko z bijatykami albo klonami Gears of War gdzie sie chowasz za murkami (patrz. TLoU, The Division itp itd.)
Konsole nigdy nie służyły wysiłkowi umysłowemu. Ale to wynika z faktu czym są konsole – zabawką. Bardziej bym się martwił faktem że zarówno rynek PC jak i konsol zalewany jest przez idiotyczne FPS-y i strzelanki. Bo już nawet bijatyk i slasherów na konsolach brakuje – PS4 niema nawet GoW-a zapowiedzianego.|Tym bardziej mnie cieszy że serie takie jak Total War jeszcze jakoś żyją.
Sorry chlopie, ale dowartosciowywanie sie tym, ze na PC sa hardkorowe gry (jak EU), ktore wymagaja myslenia jest po prostu dziecinne… Gdyby na konsolach dalo sie jakos sensownie obslugiwac strategie, to i EU by na nie trafilo. Tak samo jak i trudno, zeby hardkorowe symulatory trafily na platforme, na ktorej urzadzenie sterujace ma tylko ~15 przyciskow. Ale przypomne Ci, ze odmozdzajace strzelanki czy gry H&S ciesza sie wsrod pecetowcow nieustajaca popularnoscia…
@PEEPer|Zreszta Ty, jako wielki fan odmozdzajacej strzelanki pt. Unreal powinienes o tym wiedziec najlepiej. 😀
Ten gosciu to przykład konsolowca. Prowadzacy : ’ Czy to pojdzie na moim komputerze?’ Gość z CA (chyba) :’ Jaka jest twoja specyfikacja komputera?’ Prowadzacy : ’ Eee… i5?’.
Wy tu sie podniecacie, a ja po tym gameplay’ju bardzo sie rozczarowalem… Jak i gracze na polskim forum total war… Nie bede pisac, tylko przytocze cytat: „Nie wiedziałem że kamienie mają moc „wybuchową”, oddział rzymian potraktowany z kamieni wylatuje w powietrze…”|”Atakowi rydwanów towarzyszy jakaś pozaziemska siła (bogowie egipscy?), przy starciu legioniści wylatują w powietrze lub są wyrzucani do tylu na wiele metrów… ” |i wiele innych negatywnych wypowiedzi, ktore popieram…
@ScorpioLT|Ujme to tak: sa ortodoksi i sa gracze, ktorym to przeszkadzac nie bedzie. No bo czy bedzie to mialo jakikolwiek negatywny wplyw na calkowita grywalnosc? Raczej nie. Porownam to do odmozdzajacych FPSow: dla wiekszosci graczy nie ma znaczenia, ze w grze mozna jednoczesnie biec i strzelac, a niewykorzystane naboje z jednego magazynka magicznie trafiaja do drugiego. Dla wiekszosci graczy liczy sie grywalnosc, a nie drobne przeklamania…
Gdybysmy mieli sie czepiac i wymagac od gry wiekszego realizmu, to nalezaloby jeszcze dodac np. opoznione reakcje oddzialow na nasze rozkazy. Tylko co to by byl za fun, kiedy nasi zolnierze reagowali na polecenia gracza chocby z 15-20 sekundowym opoznieniem? Albo wielokrotnie zmniejszone pole widzenia gracza – w koncu w rzeczywistosci zaden dowodca nie latal spokojnie nad polem bitwy i tak naprawde nie kontrolowal i nie widzial wszystkiego co sie dzieje…
@ScorpioLT Dla mnie w TW nie licza sie bitwy 3d. Tylko mapa strategiczna, zdobywanie miast i dyplomacja.
@PEEPer, ta, dyplomacja akurat tam byla… A jezeli tobie liczy sie dyplomacja i mapa strategiczna, to nie lepiej grac w jakas strategie od paradoksu… |@Tesu, bo widzisz, tworcy zamias czerpas z tysiecy zrodel historycznych, biora przyklady z filmow (nie trzeba chyba wymieniac z jakich) i robia gre pod casualow… I juz widze gdy w multi beda armie z 4x rydwanow, 5x sloni i 3x katapolt… Pol oddzialu wylatujacego w powietrze od kamienia to drobne przeklamania?
Z tego co tam widziałem to te ”kamienie” były podpalone,co do unoszenia się w powietrzu jednostek po staranowaniu,cóż może fizyka gry nie pozowoliła na realistyczne odwzorowanie stratowania,i jak dla mnie takie rzeczy to drobnostki..
Lolz, moim zdaniem to nie są kamienie tylko stogi siana które zostały podpalone.
i co ja mam z tymi total warami…znów najchętniej już bym to kupił…a przecież mam Shoguna, Sh 2, rome, Medka 2 i obie gry z bronią palną w roli głównej, a grałem tak naprawdę w Shoguna 1, Medka 2, i Rome’a, kończąc jedynie kampanię japońską. Pewno Empire i Napoleona juz nigdy nie ruszę, do reszty raczej nie wrócę, a to chcę mieć w premierowym pudełku. Taki dobry klient, który potem nie gra 😛 A co do filmu, to jestem zachwycony kolejnymi wcieleniami mapy świata. Tu wygląda to bardzo zachęcająco
Wygląda to fenomenalnie.
Rome TW: kamień jest w stanie zdemolować max 10% oddziału|rome 2: kamień niszczy większość kohorty za jednym trafieniemSeria umiera ;(
@Tesu – ech, zirytował mnie, bo nie docenił takiej gry 😉
W Shogun 2 z każdym DLC miasta powoli rosły, ale to co tutaj się z nimi dzieje to czysta poezja. Co do artylerii to mi osobiście pasuje. Ogólnie jestem zwolennikiem muszkietów i z Shoguna 2 tylko Upadek Samurajów naprawdę mnie bawił, bo w końcu armaty nie strzelały po linii prostej, były całkiem celne i ogólnie przyjemniej to wyglądało. Tu rzeczywiście artyleria będzie zadawać większe straty, ale to nic, bo i tak gra zachowa klimat :3
Tu nie chodzi o straty a kompletny brak realizmu. Kamień miażdży i gniecie, nie wyrzuca w powietrze.
Zaraz, zaraz, zaraz. Czy przypadkiem nie miał być położony większy nacisk na fabułę? Ja to widzę tak. W roku 2020 Al Kaida zbudowała maszynę czasu i teleportowala się do czasów Starożytnych. Tam w celu zniszczenia dorobku kultury zachodu podarują Ptolemeuszom nowoczesne uzbrojenie (sprawne oko mogło na filmiku wychwycić niewidzialne moździerze:p), a my jako mężni niczym Amerykanie, ale jednak Rzymianie (nie czuje gdy rymuje:)) postaramy
się im przeszkodzić. W DLC przewidziane są skórki Marines dla legionów, a w samodzielnym dodatku wprowadzą tryb FPS i TPS. Na dowód, że nie kłamię. W Zmierzchu Samurajow była beta FPS, a w ROME 2 widzimy okrojony TPS, który czeka na nasze 20$. Ponoć scenariusz pomagają pisać ludzie z IW, a za jakże widowiskową destrukcję naszych oddziałów odpowiadają spece z DICE. Nie wiem jak wy, ale ja czekam.
Co do mapy jest bardzo ładna, ale boję się, że może być nieczytelna.
Do tych co narzekają: I tak kupicie grę. Choćby żeby sprawdzić czy obiad rzeczywiście jest taki niedobry. Zagramy zobaczymy. Każdemu podoba się co innego: mi się podobają karty UI w stylu antycznym, które wszyscy krytykują na TWC. Nie ma co biadolić bo to i tak najlepsza strategia i nie ma nic nawet zbliżonego na rynku. I nie płakać mi tu póki papki się nie skosztowało.
Jeśli artyleria faktyczxnie tak mocna będzie (bo równei dobrze mogli ją specjalnie podkręcić na potrzeby targów, żeby fajniej wyglądało) too najpewniej pierwsze mody sietym zajmą, nie ma powodów do płaczu.
1:10 jest moje województwo: Silesia (Śląsk) 🙂 Gra mnie nie interesowała ale potym gameplay czas się zainteresować 🙂
Mapa strategiczna wygląda przepięknie, interfejs jest świetnie dobrany do klimatu epoki. Rozwój miast na mapie wywołał banana na mojej twarzy aż miło. Mam nadzieję tylko że symulowanie bitew będzie dobrze oddawało rozkład sił, gdyż w późniejszych fazach rozgrywki nie mam czasu na rozgrywanie wszystkich bitew samodzielnie i raczej zadowalam się pojedynczymi, albo olewam je na rzecz rozgrywania bitew historycznych.